Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nainen tarkoittaa, kun sanoo etten kuuntele?

Vierailija
04.08.2024 |

Mielestäni kuuntelen hänen juttujaan koko ajan. Hän sen sijaan ei kuuntele minua, mutten jaksa niin kauheasti siitä ongelmaakaan ottaa. Samalla hän sanoo, etten kuuntele häntä, vaikka kuuntelen joka viikko tuntikausia kun hän juoruaa työkavereistaan ja pölöttää ammatistaan ja harrastuksistaan ja haluaa kehuja (joita annan).

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö, että vaimosi puhuu tuntikausia mm. työkavereistaan? Mitä sinun jutut sitten käsittelevät?

Vierailija
22/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen, jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää vielä hienosäätää ulosantiasi. Salaisuus on painotuksissa. Esim. kuinka nyt niin? Sanot nnoo, Kuinkas ny sillai meni. Tuolla venyvällä noolla annat ymmärtää miettiväsi äsken kuulemaasi ennen sitä seuraavaa kysymystäsi. Siinä on kyllä melkoinen ero, kun aidosti kuuntelee naisen höpinää kuin se, että kroppa on siinä sohvalla mutta pää vaikka Bahamalla.

Vierailija
24/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se haluaa että myötäilet sen mielipiteitä, sitten kun se selittää tohkeissaan siitä vahingossa käytetystä toisen muumimukista niin muista kauhistua: Eikä! On kyllä kamalaa touhua!

Minä inhoan tuollaista "kuuntelua". Arvostan sitä, jos mies jaksaa edes joskus esittää minulle vastakkaisia   näkemyksiä tai jollakin tavalla haastaa ajatuksiani. 

Tähän voi vaan sanoa että haastetta kaipaavan on lopulta annettava sanoa viimeinen sana, muuten keskustelu menee pahasti reisille.

Vierailija
25/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoitta, ettei hän kiinnitä huomiotasi enne suunsa avaamista. Kun näin ei tee, tulee puhuneeksi seinille, ja syyttää muita siitä, etteivät he kuuntele.

Sanohan vielä, puhuuko hän sinulle eri huoneesta. Se on niin huono juttu kommunikaation kannalta kuin mahdollista.

Huomion voi kiinnittää monella tapaa, mutta katsekontakti on varma tapa.

Vierailija
26/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se haluaa että myötäilet sen mielipiteitä, sitten kun se selittää tohkeissaan siitä vahingossa käytetystä toisen muumimukista niin muista kauhistua: Eikä! On kyllä kamalaa touhua!

Minä inhoan tuollaista "kuuntelua". Arvostan sitä, jos mies jaksaa edes joskus esittää minulle vastakkaisia   näkemyksiä tai jollakin tavalla haastaa ajatuksiani. 

Tähän voi vaan sanoa että haastetta kaipaavan on lopulta annettava sanoa viimeinen sana, muuten keskustelu menee pahasti reisille.

Puhu vain omasta puolestasi.

Vierailija
27/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suhteessa oli alusta alkaen:

-Mies ja miehen ongelmat. Niitä vatvotaa. Niitä huokaillaan. Niistä puhutaan. 

Sanoin itse, että olen aivan loppu. Siis ollut jo kuukausia loppuunpalanut ja olisin keväällä toivonut parin kuukauden vapaata kun olin niin loppu. Työnantaja eväsi sen ja olin töissä. Loppuunpalaminen ei ole mennyt mihinkään, kunhan tässä nyt selviän päivästä toiseen ja kuuntelen miestä kuinka hänellä on rankkaa ja kuinka hän on niin loppu. Nyt hän jäi kahden kuukauden vapaalle kun on niin loppu. Myönnän, että välillä haudon itsemurhaa kun en vain jaksa. Kun sanon miehelle, että tarvitsen hetken omaa aikaa, vaikka pari päivää ja jaksan sitten paremmin. Tämän parin päivän aikana saan häneltä parit raivopuhelut kun en ole kotona ja miten hänellä on niin kamala olo kun en ole kotona ja miten voin olla niin hiljaa.

-Mies haluaa yhtäkkiä naimisiin ja lapsia. Hän ei halua elää ajatuksessa ilman minua ja haluaa ydinperheen.

Sanoin ensimmäiset kaksi vuotta, että haluan naimisiin ja haluan lapsia. Kosin kaksi kertaa, ne päätyivät siihen, että mies huutaa ettei ikinä mene naimisiin. Tein viime syksynä abortin meidän suhteessa, koska mies ei halunnut lapsia tai naimisiin tai mitään muutakaan sitovaa. Mies ei toiveestani huolimatta ollut lähellä tukemassa fyysisesti, vaan otti äkkilähdön kavereiden kanssa Espanjaan. Tiesin, että tulen aivan järkyttävän kipeäksi fyysisesti ja olisin tarvinnut jonkun auttamaan esimerkiksi vessasta nousemisessa ja tuomaan morfiinia. Onneksi varauduin tuohon itse ja olin vessassa puolikkaan illan ja yön kun en yksinkertaisesti kivuilta voinut enää liikkua. lääkkeet ja vesilasi vieressä vessassa suihkun alla. Sain kohtutulehduksen ja olin pari viikkoa antibiooteilla. Mies suuttui kun ei saanut seksiä, vaikka häntä panetti viikon ryyppyreissun jälkeen kovin. 

-Olen sanonut, että tykkään jos syntymäpäiväni ja meidän vuosipäivää muistetaan jotenkin. Esimerkiksi suukko ja sano: hyvää syntymäpäivää.

Mies ei ole ikinä muistanut, vaikka raivostuin ensimmäisten syntymäpäivieni jälkeen. Ei kuulemma muista syntymäpäiviä ja ei muista merkitä kalenteriinsa niitä. Yllättäen hänen syntymäpäiviä pitäisi aina juhlia ja muistaa.

kyllä, tämä ajatuksenjuoksu sai mulla kiehumaan yli. Mies onneksi aina jaksaa kehua sitä, kuinka hyvä keskusteluyhteys meillä on. Onneksi voin tämän päivän jälkeen sanoa: oli. erosin tänään hänestä ja yllättäen: oli yllätys hänelle. 

Vierailija
28/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi kysyä siltä naiselta, hän varmaan itse tietää mitä tarkoittaa?

Vierailija
29/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän suhteessa oli alusta alkaen:

-Mies ja miehen ongelmat. Niitä vatvotaa. Niitä huokaillaan. Niistä puhutaan. 

Sanoin itse, että olen aivan loppu. Siis ollut jo kuukausia loppuunpalanut ja olisin keväällä toivonut parin kuukauden vapaata kun olin niin loppu. Työnantaja eväsi sen ja olin töissä. Loppuunpalaminen ei ole mennyt mihinkään, kunhan tässä nyt selviän päivästä toiseen ja kuuntelen miestä kuinka hänellä on rankkaa ja kuinka hän on niin loppu. Nyt hän jäi kahden kuukauden vapaalle kun on niin loppu. Myönnän, että välillä haudon itsemurhaa kun en vain jaksa. Kun sanon miehelle, että tarvitsen hetken omaa aikaa, vaikka pari päivää ja jaksan sitten paremmin. Tämän parin päivän aikana saan häneltä parit raivopuhelut kun en ole kotona ja miten hänellä on niin kamala olo kun en ole kotona ja miten voin olla niin hiljaa.

-Mies haluaa yhtäkkiä naimisiin ja lapsia. Hän ei halua elää

Minusta vähän epistä, että eroat miehestä selittämättä.

t. mies, jolle myös tehty noin

Vierailija
30/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän tarkoittaa ettei sinua kiinnosta ja on ilmeisen oikeassa.

Tämä! Et arvosta hänen juttujaan ja ole aidosti kiinnostunut ja myötäelä.

Vierailija
31/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitätkö siis huomiota siihen mitä hän sanoo, ja kommentoitko sen perusteella? Avauksesi kuulostaa enemmän siltä että sanot 5 min välein 'mhmm', 'joo, varmasti totta' tms, ja et oikeasti edes tiedä mistä kumppanisi on puhunut.

Vierailija
32/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitätkö siis huomiota siihen mitä hän sanoo, ja kommentoitko sen perusteella? Avauksesi kuulostaa enemmän siltä että sanot 5 min välein 'mhmm', 'joo, varmasti totta' tms, ja et oikeasti edes tiedä mistä kumppanisi on puhunut.

Eikö tuo nyt muka jo osoita kuuntelemista?

Vierailija
33/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain tarkoittaa että hän on kuuro

Vierailija
34/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tietäisi vastauksen tähän jos kuuntelisi naistaan

Vierailija
35/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen lopettanut tuon pelin pelaamisen. Jaarittelua ja juoruamista en jaksa yhtään ja sanon sen suoraan. Asioista voin keskustella, mutta ei kiinnosta olla korva toisen monologille. 

En ole ikinä ymmärtänyt miksi helvetissä käyttää energiaa ja aikaa miettien sekä keskustellen työkavereiden tai muiden ihmisten tekemisiä. 

Vierailija
36/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olen lopettanut tuon pelin pelaamisen. Jaarittelua ja juoruamista en jaksa yhtään ja sanon sen suoraan. Asioista voin keskustella, mutta ei kiinnosta olla korva toisen monologille. 

En ole ikinä ymmärtänyt miksi helvetissä käyttää energiaa ja aikaa miettien sekä keskustellen työkavereiden tai muiden ihmisten tekemisiä. 

Jos kiinnostuneena pyytäisin häntä selittämään,miksi hän miettii muiden tekemisiä,saisit ehkä vastauksen kysymykseen.

Kun taas sanot, ettei kiinnosta,kerrot puolisollesi,että et  ole hänestä kiinnostunut.

Vierailija
37/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinnostuneena pyytäisin häntä selittämään,miksi hän miettii muiden tekemisiä,saisit ehkä vastauksen kysymykseen.

Kun taas sanot, ettei kiinnosta,kerrot puolisollesi,että et  ole hänestä kiinnostunut.

Vaihtoon lähtee ja uutta tilalle jos tuollaista mentaaliakrobatiaa harrastaa ja siten mielensä pahoittaa.

Vierailija
38/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kertonut sinulle asian X ja sinä et muista sitä jälkikäteen. Pahimmillaan väität, ettei sinulle ole kerrottu sitä. Miehiltä monesti unohtuu, että kuunteleminen on aktiivista toimintaa, ei vain sitä että istutaan hiljaa kun toinen puhuu. 

Vierailija
39/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää kuunnella, tehdä vastakysymyksiä, päätellä elekielestä ja lukea ajatuksia.

Vierailija
40/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on kertonut sinulle asian X ja sinä et muista sitä jälkikäteen. Pahimmillaan väität, ettei sinulle ole kerrottu sitä. Miehiltä monesti unohtuu, että kuunteleminen on aktiivista toimintaa, ei vain sitä että istutaan hiljaa kun toinen puhuu. 

Se on luonnollista jos asia ei ole itselle tärkeä ettei sitä muista jälkikäteen. Se ei kuitenkaan tarkoita etteikö kuuntelisi. Jos asiasta haluaa keskustella niin kannattaa tehdä se heti kun se on vielä muistissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän