Mun mies oli käyny vieraissa
Kommentit (52)
Ero heti. Nollatoleranssi pettämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ero heti. Nollatoleranssi pettämiseen.
Voiko se olla pettämistä jos näistä asioista ei ole yhdessä sovittu eli toinen vaan olettaa ettei pettäminen ole ok? Tuli vaan mieleen ettei noista asioista ole yhdessäkään suhteessani puhuttu.
Hyh. Kenkää kannikkaan heti. En kävisi edes samassa vessassa moisen maksullisissa käyneen tautipesän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
LAIHDUTA
Mä tunnen yhden miehen, jolla on ollut ainakin 8 vakavampaa suhdetta, ja niistä lapsia melkein jokaisen avokin kanssa. Kaikki naiset erittäin kauniita ja hoikkia, fiksujakin, ja mies töissä käyvä ja komea, mutta niin vaan on heti ollut pettämässä, joka kerta. Lopulta muutti maasta, kun kaikki meni elareihin mitä tuli.
Ei ole kiloista tai pihtaamisesta kiinni, jos joku mulkku haluaa mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ties vaikka tautikin tullut. En usko että kondomi aina kiltisti koko varrelta suojaamassa ja eritteitäkin voi mennä sinne tänne.
Itse olen vuosikymmenten saatossa pannut varmaankin kolmisensataa hupakkoa, aina kondomilla ja kertaakaan ei mitään tautia ole tullut.
Pelkkää naisten vihapuhetta prostituoituja kohtaan taudeista puhuminen.
Voitko vaimo kulta leikata mun tukan?
-En mä mikään parturi oo. Mee semmoselle
Voitko hieroa mun hartijumit pois
-Mee hierojalle
Voitko antaa mulle oikein kunnon tyydytyksen vaikka suuta ja käsiä käyttäen?
-...
Kumma, että ammattilaisten käyttö on ihan ok kaikissa muissa jutuissa, mutta sitten yhtäkkiä se kotirouva onkin olevinaan seksiasioissa niin ylivertainen, ettei ammattilaisen palveluita missään nimessä saisi käyttää.
Jos nainen ei halua seksiä, niin miksi se on niin hirveää, jos mies tämän tarpeen käy sitten ammattilaisen luona tyydyttämässä? Olisiko pettäminen tai ero parempi ratkaisu? Eikö se ole naisellekin hyvä, ettei mies suotta ole kinuamassa jotain niin vastenmielistä kuin seksi
No eikö tuo ole vaan hieno asia, ettei tarvi antaa, kun se sai jo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LAIHDUTA
Mä tunnen yhden miehen, jolla on ollut ainakin 8 vakavampaa suhdetta, ja niistä lapsia melkein jokaisen avokin kanssa. Kaikki naiset erittäin kauniita ja hoikkia, fiksujakin, ja mies töissä käyvä ja komea, mutta niin vaan on heti ollut pettämässä, joka kerta. Lopulta muutti maasta, kun kaikki meni elareihin mitä tuli.
Ei ole kiloista tai pihtaamisesta kiinni, jos joku mulkku haluaa mennä.
Ite olisin vaan laittanut lehteen ilmon, että siitän ruokapalkalla, mikäli esität puhtaat stauti paperit.
Tavoitteena 3000 lapsenlasta. :D
Ei mies voi käydä vieraissa jos nainen on kaunis eikä pihtaa. Eli et ole kaunis ja pihtaat joten mies kävi vieraissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä kävisin vastavuoroisesti myös vieraissa.Tosin tulisin takaisin muutaman satasen rikkaampana kuin ukko.
Minun ukon akti pääsi internettiin filmin muodossa. Kuulemma sai 50 euroa käteenjäävää ja vieraissa oli samalla.
Jättäisitkö miehesi myös siinä tapauksessa jos jäisi kiinni runkkaamisesta katsoen samalla nettiseksiä tietokoneelta? Mitä väliä onko ulkoistanut runkkauksen, sama lopputulos spermat lentää ja parisuhde jatkuu normaalina. Varsinkin jos mies on ihan itse tienannut rahansa mitä maksullisiin käyttää.
Taitaa vaan aloittajalla olla huono itsetunto ja pikkuisen liikaa ylipainoa tai muuten vaan pihtaa seksin suhteen.
Millä tavalla se on pettämistä jos käy vieraissa? Minusta pettämistä jos käyt jonkun vieraan kanssa syömässä ja sitten harrastat sen kanssa seksiä ilman rahaa. Tai käyt tuon vieraan kanssa leffassa ja sitten harrastat seksiä ilman rahaa. Tai harrastat vaan säännöllisesti seksiä ilman rahaa. Se on pettämistä. Jos taas käyt maksullisilla niin se on vaan tarpeiden tyydyttämistä ilman mitään tunnesidettä. Miksi tuota on niin vaikea naisten ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Voitko vaimo kulta leikata mun tukan?
-En mä mikään parturi oo. Mee semmoselle
Voitko hieroa mun hartijumit pois
-Mee hierojalle
Voitko antaa mulle oikein kunnon tyydytyksen vaikka suuta ja käsiä käyttäen?
-...
Kumma, että ammattilaisten käyttö on ihan ok kaikissa muissa jutuissa, mutta sitten yhtäkkiä se kotirouva onkin olevinaan seksiasioissa niin ylivertainen, ettei ammattilaisen palveluita missään nimessä saisi käyttää.
Jos tämä on teidän mielestä ainoa oikea tapa toimia niin sittenhän naisetkin voi hyppiä vieraissa jos seksiä kyllästyttää oman puolison kanssa.
Mikä järkeä avioliitossa sitten enää on, jos hypitään vieraissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ns. "tavallinen" pettäminen olisi vielä jotenkin selvitettävissä (ehkä), jos molemmilla tahtotilaa löytyisi. Mutta maksullisiin menemisen jälkeen minulla ei olisi enää mitään kysyttävää tai selvitettävää.
Miksi huorissa käyminen on pahempi? En ymmärrä.
Ai miksi hyväksikäyttö tai pahimmillaan ihmiskauppa on pahempi kuin kahden aikuisen tasavertainen suhde? Voit miettiä sitä. Aika harva nainen haluaa koskea hyväksikäyttäjään. Kysehän on käytännössä ràiskauksen kaltaisesta tilanteesta.
Maksullisen seksipalvelun ostaminen ei kyllä ole vieraissa käymistä, eikä pettämistä. Sillä täydennetään siviilielämän puutteita.
Vierailija kirjoitti:
Ei mies voi käydä vieraissa jos nainen on kaunis eikä pihtaa. Eli et ole kaunis ja pihtaat joten mies kävi vieraissa.
Elizabeth Hurley oli aikoinaan kauneimpia naisia maailmassa, ja täysin mallin mitoissa, kun mies jäi kiinni maksullisen naisen kanssa. Miehen persoonallisuushäiriö ei ole naisen vika. Normaali terve mies ei petä.
Pitämisessä olennaista on epäkunnioittava salaaminen ja valehtelu. Siksi pettäjä jätetään, ei varsinaisesti seksin takia.
No, oli kyllä syytäkin.