Huomenna tulee veronpalautukset.
Saan 432 euroa. Ostan repun ja sitten 3 koppaa olutta ja ruokaa 200 eurolla.
Kommentit (38)
Itellä käsittely vielä kesken. Onpa pskaa... Se ainoa asia mitä verottajan pitäisi tehdä.
Niin tulee. Kaikki menee säästöön, korkoa kasvamaan muiden säästöjen kanssa. Sori vaan yrittäjät.
1400 tulis mutta ulosotto taitaa viedä kaiken. Surkeaa kun ei rahaa ruokaan.
Jos velkajärjestely anomus on vetämässä ja tulee oikeuden käsittelyyn ehkä piankin, voiko veronpalautuksia vielä käyttää miten haluaa? Siis vaikka matkaan?
Pari sataa tulee ja menee heti laskujen maksuun eikä riitäkään, sama juttu joka vuosi.
Tiedostan että rahaa tulee. Ostan jotain kivaa itselle ja ihan perus elämiseen menee rahaa ja säästöönkin vähän
Vierailija kirjoitti:
Jos velkajärjestely anomus on vetämässä ja tulee oikeuden käsittelyyn ehkä piankin, voiko veronpalautuksia vielä käyttää miten haluaa? Siis vaikka matkaan?
Luultavasti maksusi ovat vielä ulosotossa, joten sinne menevät veronpalautukset. Velkajärjestelyssä saat ne itsellesi, paitsi jos on maksueriä auki verottajalla.
Tulee ihan satasia. Niistä ei ole mitään iloa kun veronpalautusten ansiosta menetän vähintään kahden kuukauden tt-tuet. Tää on köyhällä just tämmöistä että koskaan et saa ns. ylimääräistä rahaa. Kyllä se ottaa päähän. Oikea sana on se v alkuinen kyllä te tiedätte.
Vierailija kirjoitti:
Tulee ihan satasia. Niistä ei ole mitään iloa kun veronpalautusten ansiosta menetän vähintään kahden kuukauden tt-tuet. Tää on köyhällä just tämmöistä että koskaan et saa ns. ylimääräistä rahaa. Kyllä se ottaa päähän. Oikea sana on se v alkuinen kyllä te tiedätte.
Sen takia kannattaa tehdä pimeitä töitä. Minä ainakin olen tehnyt ja oon monesti tienannut 500 euroa kk käteen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko laittaa se verokortti kuntoon.
Tuleeko ne kaikille huomenna?