Tapailukumppani ei ymmärrä, että tämä oli tässä
Tapailemani henkilö ei ymmärrä, että meistä ei tule mitään. Olen sanonut, että "kaipaan yhteyttä, jota meillä ei ole". Eikö tuosta pitäisi ymmärtää, vai pitääkö minun sanoa, että en halua tavata sinua (mikä on melko tylysti sanottu).
Olen myös joskus ollut vastaamatta, eli tylysti ghostannut, mutta tapaamispyyntöjä tulee häneltä silti.
En haluaisi loukata, ja toivoisin, että ko. henkilö osaisi säilyttää kasvonsa.
Mitä tehdä? Estää en halua.
Kommentit (70)
Luin huvikseni löysä hirsi -ketjua, ja siellä esim. tämä kommentti on saanut kymmenen kertaa enemmän yläpeukkua kuin alapeukkua.
"""""""Ehkä sitten niin. Itse en noin tehnyt, vaan aloin vaan vastailemaan hitaasti ja lyhyesti sen jälkeen kun menetin kiinnostukseni. Onneksi kyseinen mies sitten ymmärsi yskän ja yhteydenpito päättyi nopeasti."""""""""
Sano, että et halua minkäänlaista parisuhdetta. Että olet tullut eri ajatuksiin, ja havainnut kuinka parisuhde tai minkäänlainen ihmissuhde ei nyt sovi elämääsi, haluat keskittää energiasi aivan muualle.
Eli mikä tapa on oikea kansan mielestä, riippuu ketjusta.
Joo, pitäisi sanoa, että en halua enää tavata sua. Ajatusten luku on harvinainen taito. Ja niin on selkeä viestintäkin.
Mies kuulee ja ymmärtää mitä haluaa. Tee selväksi että sinua ei kiinnosta ja blokkaa koko mies. Sinun elämäsi. Älä liikoja mieti miltä miehestä tuntuu. Ei ne miehetkään mieti kuin itseään kun haluavat naisen eivätkä varsinkaan ajattele kuin itseään pahimmillaan stalkatessaan ja ahdistellessaan naista.
Jotkut ihmiset eivät vain halua päästää irti. Minä tapaili jonkin aikaa miestä, josta ilmeni, että oli hyvin takertuva. Kerroin moneen kertaan suoraan, että meistä ei tule paria. Hän vain koitti tuppautua seuraan. Kerroin taas, ihan naamatusten. Monet kerrat. Lopulta sanoin viestissä jo rumasti, että koita nyt ymmärtää, en halua sinua. Sehän sai hepulin. Teki monta feikki profiilia, alkoi pommittaa minua facessa, alkoi haukkua minua, lähetteli kirjeitä, kävi pihassa pyörimässä...
Estin profiilit. Kerroin että tiedän, että se olet sinä. Tämä on viimeinen varoitus, estän sinut watsapissa jos jatkat. (Ja estin) kerroin että teen rikosilmoituksen, sitten kerroin tehneeni sen
Silti kaikki tämä vei kuukausia, ennenkuin se antoi periksi. Ihan hirveä kokemus.
Toivottavasti AP ei joudu kokemaan samaa. Toisia vain ei jätetä,ei millään tavalla, tai lopputulos on kuvaamani kaltainen
Sano, että kärsit peräsuolen laskeumasta niin kyllä jättää rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset eivät vain halua päästää irti. Minä tapaili jonkin aikaa miestä, josta ilmeni, että oli hyvin takertuva. Kerroin moneen kertaan suoraan, että meistä ei tule paria. Hän vain koitti tuppautua seuraan. Kerroin taas, ihan naamatusten. Monet kerrat. Lopulta sanoin viestissä jo rumasti, että koita nyt ymmärtää, en halua sinua. Sehän sai hepulin. Teki monta feikki profiilia, alkoi pommittaa minua facessa, alkoi haukkua minua, lähetteli kirjeitä, kävi pihassa pyörimässä...
Estin profiilit. Kerroin että tiedän, että se olet sinä. Tämä on viimeinen varoitus, estän sinut watsapissa jos jatkat. (Ja estin) kerroin että teen rikosilmoituksen, sitten kerroin tehneeni sen
Silti kaikki tämä vei kuukausia, ennenkuin se antoi periksi. Ihan hirveä kokemus.
Toivottavasti AP ei joudu kokemaan samaa. Toisia vain ei jätetä,ei millään tavalla, tai lopputulos on kuvaamani kaltainen
Olet toiminut oikein. Ihmisen itsensä vika, jos ei ymmärrä "en halua sinua" sanoja.
Suora puhe siitä, että suhde on loppu. Estoon jos ei ymmärrä lopettaa.
Tätä sattuu turhan usein. Kaikille miehille ei tunnu menevän perille, ettei kiinnosta.
Exästäkin saattaa tulla ihan sekopää eron kynnyksellä. Kokemusta on.
Samoin eräs minuun ihastunut mies soitteli minulle 16 numerosta (!). Vaihtoi aina numeroa kun en enää vastannut. Poliisilaitoksella sanottiin, etteivät voi asialle mitään jos puhelut ajoittuvat 9-17 ja puheluissa ei suoraan uhata minua. Esim. Olen lähellä kotiasi - ei ollut riittävä uhkaukseksi. Tätä miestä en ollut koskaan edes deittaillut, välillämme ei ollut mitään romanttista. Olin vain jutellut hänelle, koska hän oli luokkatoverini jonka kanssa työskentelimme hetken samassa projektissa.
Naiselle deittailu voi olla pahimmillaan hyvin vaarallista.