Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailukumppani ei ymmärrä, että tämä oli tässä

Vierailija
04.08.2024 |

Tapailemani henkilö ei ymmärrä, että meistä ei tule mitään. Olen sanonut, että "kaipaan yhteyttä, jota meillä ei ole". Eikö tuosta pitäisi ymmärtää, vai pitääkö minun sanoa, että en halua tavata sinua (mikä on melko tylysti sanottu).

Olen myös joskus ollut vastaamatta, eli tylysti ghostannut, mutta tapaamispyyntöjä tulee häneltä silti. 

En haluaisi loukata, ja toivoisin, että ko. henkilö osaisi säilyttää kasvonsa. 

Mitä tehdä? Estää en halua.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin totta että av:lla ajatellaan että kaikki on niin v... un fiksuja ja aikuisia varsinkin tunneasioissa. 

Olis hieno seurata päiväänne ja kattoa, miten mahtavasti handlaatte kaiken. 

Ap on oikeasti paskmaisessa tilanteessa, ja ilmeisesti tosi kiltti ja mukava tyyppi, joka on varmaam saanut joskus siipeensä pahasti pakkeja antaessaan ehkä.

Vierailija
22/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kuuluisi tehdä juuri ne asiat, mitä et halua tehdä eli sanoa tyypille suoraan, ettet halua jatkaa hänen kanssaan ja sitten ghostata tyyppi lopullisesti, eikä taas kerran sortua vastaamaan hänen pyyntöönsä, jos hän joskus sen jälkeen vielä koittaa tapaamispyyntöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoa totuus hänelle.

Vierailija
24/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤦 Kasva aikuiseksi ja sano suoraan! Jos ei vieläkään usko, estät. 

Vierailija
25/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystäviä ja oma rakas.

Mikä on tapailukumppani - sananakin naurettava ja itsensäsyövä, ei tarkoitusta.

Vierailija
26/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good intentions pave the way to hell.

Vierailija
27/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole täydellinen ihminen ja nin reipas kuin te muut kaikki. 

En halua loukata, siinä se.

Ap

Jos välttelet loukkaamista, saatat niin tehdessäsi loukata vaan eri tavalla jota et itse huomaa.

Tämä ei tietenkään tarkoita sitä että täytyisi tietoisesti sitten alkaa loukkaamaan, vaan että siltä ei pysty aina välttymään, jolloin sen välttelyyn aikansa käyttämisessä harvemmin on ideaa.

Vierailija
28/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole täydellinen ihminen ja nin reipas kuin te muut kaikki. 

En halua loukata, siinä se.

Ap

No nythän sinä loukkaat kun et puhu suoraan. Siinä se. 

Vierailija
29/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghoustaus ja venkoilu enemmän loukkaa kuin totuus.

Vierailija
30/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaat häntä, koska et puhu suoraan. Hän menettää kasvonsa, kun ottaa yhteyttä.

Olisiko sinusta kohteliasta, jos joku puhuisi sinulle jatkuvasti kieltä jota et ymmärrä ja sitten nolaisit itsesi, kun toimisit toisin kun et ymmärtäisi mitä hän tarkoittaa? 

Miehet kommunikoivat noin yleisesti eri tavoin kuin naiset. Kannattaa käyttää lyhyitä lauseita ja sanoa asiat selkeästi ilman kohteliaisuuspehmennyksiä, joista miehet vain hämääntyvät. Ei tietenkään kaikki miehet, mutta suurin osa. Sano siis suoraan, "en halua enää tavata sinua". 

Kaikki muu on epäkohteliasta.  

Vierailija
31/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin totta että av:lla ajatellaan että kaikki on niin v... un fiksuja ja aikuisia varsinkin tunneasioissa. 

Ap on oikeasti paskmaisessa tilanteessa, ja ilmeisesti tosi kiltti ja mukava tyyppi, joka on varmaam saanut joskus siipeensä pahasti pakkeja antaessaan ehkä.

Epämukavien asioiden tekemättäjättäminen ja pikkulapsentasoiset sosiaaliset taidot eivät ole mukavuutta ja kiltteyttä, herätys nyt.

Vierailija
32/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle mielumminkin tuo ettei, teistä mitään tule ja tämä oli tässä.

Miksi ihmeessä lirkuttelet jostain yhteydestä?

Vierailija
33/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom. Ap ei ole sanonut mitään sukupuolista. Täällä oletetaan taas.

Vierailija
34/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaaminen loukkaa paljon enemmän, kuin suora puhe.

Vierailija
35/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen suuttuu pakeista, niin tietääpähän ainakin itse tehneensä oikean päätöksen. Kyllä kilttikin ihminen voi olla päättäväinen ja looginen puheissaan.

Vierailija
36/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huom. Ap ei ole sanonut mitään sukupuolista. Täällä oletetaan taas.

Eipä sanottukaan, mutta aika karkeasti voi asian yleistää niin, että naiset vihjailee ja olettaa että täytyisi vihjauksesta tajuta ja miehet ei tajua vihjauksia vaan yrittää silti. Toki nämä voi olla toisin päin, mutta se on selkeästi harvinaisempi skenaario.

Vierailija
37/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT: Mä oon samanlainen kuin ap. Luulen että kaikki alkoi jo kutosluokalla, kun poika jolle annoin pakit, aloitti järkyttävän huorittelu- ja kiusaamiskampanjan minua kohtaan. 

Sen jälkeen on ollut väkivaltaisia suhteita ja eroja yms. 

Vierailija
38/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin neuvoin ihan omasta kokemuksestani käsin. Itse selvitin asiantuntijoilta ym. aikanani, kuinka toimia sellaisessa tilanteessa, jossa toinen on kiiinnostunut minusta, mutta minä en ole hänestä. Ignooraaminen ja muut selvät sävelet olivat neuvoja psykologeilla sun muilla neuvonantajilla. Tubesta löytyy ainakin englanniksi psykologien yms. kanavia.

Vierailija
39/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sanoisit mitä, niin ei se välttämättä "mene perille". Toisin sanoen tyyppi ei välitä ei-sanasta, vaan jatkaa ehdottelua. 

Silloin ghostaus on ihan hyvä ratkaisu. 

Tsemppiä.

Vierailija
40/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi paneskella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä