Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailukumppani ei ymmärrä, että tämä oli tässä

Vierailija
04.08.2024 |

Tapailemani henkilö ei ymmärrä, että meistä ei tule mitään. Olen sanonut, että "kaipaan yhteyttä, jota meillä ei ole". Eikö tuosta pitäisi ymmärtää, vai pitääkö minun sanoa, että en halua tavata sinua (mikä on melko tylysti sanottu).

Olen myös joskus ollut vastaamatta, eli tylysti ghostannut, mutta tapaamispyyntöjä tulee häneltä silti. 

En haluaisi loukata, ja toivoisin, että ko. henkilö osaisi säilyttää kasvonsa. 

Mitä tehdä? Estää en halua.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman asian vierestä. Eilen vaihdoin ystävällisyyttäni pari lausetta miesasiakkaan kanssa lähikaupassa. Hän huuteli perääni ja yritin tahdikkaasti poistua paikalta. Lopulta tein torjuvan eleen ja sanoin jatkavani ostoksia. Sanoin vielä tiukasti hyvää kesää. Oletin, että menee perille, että juttelut oli nyt tässä. Vielä iltasella näin ikkunasta kuinka mies ramppasi edes takaisin lähialuetta pälyillen. Seuraavan kerran en sano yhtään mitään kenellekään miehelle. Jumalauta kaupassakaan saa olla rauhassa ja peruskohteliaisuudestakin joku sekoaa täysin. Mikä miehiä vaivaa!? 

Samaisessa kaupassa keskipäivällä alkukesästä joku mies mongersi rakastavansa minua. En tietenkään sanonut siihen mitään. Olin vain kulkemassa ostosten kera hänen ohitseen. Siis oikeasti, mikä miehiä vaivaa!! 

Tsemppiä naisille, jotka uskaltaa treffailla. Kaikenlaisia hulluja on liikkeellä. Ei on kokonainen lause, jota kaikki eivät edes halua ymmärtää. 

Vierailija
42/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

What to do if someone likes you but you don't hauksi Googleen. Jos ei ymmärrä aukeavia sivuja, voi käyttää Googlen Kääntäjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin totta että av:lla ajatellaan että kaikki on niin v... un fiksuja ja aikuisia varsinkin tunneasioissa. 

Olis hieno seurata päiväänne ja kattoa, miten mahtavasti handlaatte kaiken. 

Ap on oikeasti paskmaisessa tilanteessa, ja ilmeisesti tosi kiltti ja mukava tyyppi, joka on varmaam saanut joskus siipeensä pahasti pakkeja antaessaan ehkä.

Parisuhteen päättäminen nyt on asia, jonka moni joutuu tekemään.

Paskamainen tilanne on silloin, kun on selvästi sanonut, että tämä oli tässä ja älä ota minuun yhteyttä, mutta siitä huolimatta toinen pommittaa kymmeniä viestejä ja ajelee kotisi ohi useita kertoja päivässä.

Vierailija
44/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sanoisit mitä, niin ei se välttämättä "mene perille". Toisin sanoen tyyppi ei välitä ei-sanasta, vaan jatkaa ehdottelua. 

Silloin ghostaus on ihan hyvä ratkaisu. 

Tsemppiä.

No ei välttämättä, mutta aika paljon todennäköisemmin kuitenkin kuin epäsuorat kiertoilmaukset ja vihjailut.

Vierailija
45/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan: "Pahoittelen, mutta tämä ei toimi tai jatku kanssasi", yksinkertaista. 

En ole koskaan ymmärtänyt, miksei voi vaan suoraan sanoa, kun homma ei toimi, vaan pitää yrittää kierrellä ja kaarella... Sitten ihmetellään, kun toinen roikkuu. 

Vierailija
46/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot suoraan: "Pahoittelen, mutta tämä ei toimi tai jatku kanssasi", yksinkertaista. 

En ole koskaan ymmärtänyt, miksei voi vaan suoraan sanoa, kun homma ei toimi, vaan pitää yrittää kierrellä ja kaarella... Sitten ihmetellään, kun toinen roikkuu. 

En ole koskaan ymmärtänyt, että joku näkee asiat vain omasta tilanteestaan. Ehkä om niin kamalia kokemuksia pakkien antamisesta, ettei vain uskalla. Kaikkien elämä ei mene oppikirjan mukaan.

T. Edellä kirjoittanut huorittelun ja megakiusaamisen kohteeksi joutunut 

Vierailija
47/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit kaipaavasi yhteyttä, joten mies ylläpitää nyt yhteyttä. Mikä tässä nyt on vaikeaa ymmärtää?

Vierailija
48/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tulkitsen tuon niin, että pitäisi panostaa enemmän yhteyden luomiseen. Ymmärsin siis eri tavalla kuin mitä olit tarkoittanut.

Hyvä pointti, mutta yhdistettynä välttelevään käytökseeni eikö tuosta kuitenkin ymmärrä.

Ap

Aina voi sanoa hel*etin suoraan, nimittäin ihastunut ihminen yrittää silti. Sanot, ettei kinnosta ja heippa! 

Vierailija
49/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt, että joku näkee asiat vain omasta tilanteestaan. Ehkä om niin kamalia kokemuksia pakkien antamisesta, ettei vain uskalla. Kaikkien elämä ei mene oppikirjan mukaan.

No tietääpä ainakin varautua. Mikään pakko ei ole huoritteluja jäädä kuuntelemaan. Lähes jokaisella naisella on varmaan kokemuksia mänteistä miehistä, jotka eivät kestä pakkeja.

Vierailija
50/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietääpä ainakin varautua. Mikään pakko ei ole huoritteluja jäädä kuuntelemaan. Lähes jokaisella naisella on varmaan kokemuksia mänteistä miehistä, jotka eivät kestä pakkeja.

Tässä puhuu taas ihminen, joka ei asiasta tiedä mitään.

Vierailija
51/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano jotain selvempää, nyt hän luulee sinun kaipaavan häntä. Et voi syyttää muita kuin itseäsi, kun olet niin epäselvä.

Vierailija
52/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntijat kehottavat kertomaan asiat minä-muodossa, omalta kannalta katsottuna. "Minä en halua romanttista suhdetta." Yms. Ei saa lisätä siihen edes loppuun, että "Minä en halua romanttista suhdetta sinun kanssasi", koska se olisi jo toisesta puhumista.

Ap käytti jo me-muotoakin ikään kuin olisi jossain parisuhteessa nyt jo sen tyypin kanssa.

Minä-muoto ei myöskään loukkaa toisen tunteita yhtä paljon, sanovat asiantuntijat, koska silloin puheet pysyvät vain itsessä, eivätkä syyllistä sitä toista millään tavalla. Jos lisää loppuun sanat "sinun kanssasi", se toinen voi miettiä, miksi ei halua minun kanssani. Hän voi alkaa jopa yrittämään enempi, jotta haluaisit hänen kanssaan.

Ap jo vähän syyllisti sitä toista, kun totesi, ettei meillä ole yhteyttä. Olisi pitänyt sanoa vain, ettet koe itse mitään yhteyttä. Nyt puhuit teidän molempien puolesta, eikä se toinen selvästikään ole samaa mieltä kanssasi siitä, mitä teidän yhteydestänne väitit.

Vierailija
53/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on komea jännämies ja ei jätä naista rauhaan.

Vierailija
54/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä ja huorittelun kohteeksi minäkin olen joskus joutunut. Tästä huolimatta sanon suoraan, jos ei kiinnosta. Siinä ei jää epäselvyyttä toiselle ja jotkut jopa arvostavat suoruutta. 

Vierailija
55/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tulkitsen tuon niin, että pitäisi panostaa enemmän yhteyden luomiseen. Ymmärsin siis eri tavalla kuin mitä olit tarkoittanut.

Hyvä pointti, mutta yhdistettynä välttelevään käytökseeni eikö tuosta kuitenkin ymmärrä.

Ap

Näköjään hän ei ymmärtänyt! 

Vierailija
56/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Selkeitä suoria viestejä eikä mitään epämääräistä vihjailua. Miehet on yksinkertaisia. Sanot että loppu nyt.

Vierailija
57/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tässä puhuu taas ihminen, joka ei asiasta tiedä mitään."

Päinvastoin. Kokemusta on. Pahimmat ovat jääneet stalkkaamaan ja uhkailemaan. Niihin verrattuna joku huorittelu ei tunnu missään. Itsensähän mies siinä vain munaa.

Vierailija
58/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä toinen ääni kellossa kuin siinä naisen aloittamassa löysä hirsi -ketjussa. 

Vierailija
59/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ollut liian hyvä pano

Vierailija
60/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä toinen ääni kellossa kuin siinä naisen aloittamassa löysä hirsi -ketjussa. 

Totta! No pääasia, että ap teilataan ja haukutaan ihmisenä, oli näkökulma kumpi vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi