Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko vauvaa hoitaa pienessä huppelissa oleva ihminen?

Vierailija
05.02.2007 |

Siis kyllä jaloillaan pysyy, mutta naurua riittää liiaksikin.. neuvoja kiiruusti!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukkapipoja. Pienessä huppelissa ei ole sama kuin kaatokännissä. Ja kaatokänniä noihin teidän kamaliin visioihin vaadittaisiin. Tai ehkä suurin osa av:laisista on vain niin alkoholisoituneita, että pieni huppelikin riistäytyy käsistä?

Ja kuten muutama älykäs onneksi jo mainitsikin, niin tuo autoilukyky on aivan käsittämätön peruste. Kaikilla ei ole ajokorttia autosta puhumattakaan. Oletteko kuulleet sellaisesta keksinnöstä kuin taksi.

Vauvaa voi hyvin hoitaa pienessä huppelissa. Ja tämä koskee siis normaalijärjellä varustettuja aikuisia ihmisiä, joilla ei ole alkoholiongelmaa.

Vierailija
22/28 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otan lauantai-iltana 2 siideriä niin olen huono äiti?

Ajokunnossa en tuon jälkeen ole, mutta en myöskään ole humalassa.

Lapset nukkuvat tuolloin, joten eivät joudu haistelemaan alkoholia (2 siideriä tuskin tekevät minusta haisevaa juoppoa muutenkaan).

Jos lapsille tapahtuu jotain äkillistä ja lääkäriin on päästävä heti niin taksilla sitten.

Alkoholiongelmaa on monenlaista, yksi muoto on liiallinen tiukkapipoisuus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vasta jos on lähes tiedottimassa tilassa sen hoitaja.

Vierailija
24/28 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huppelissa (siis huppelissa, en humalassa) jo lasillisesta siideriä tai viiniä. Autoa saan silloin vielä lain kirjaimen mukaan ajaa (tosin en toki aja, sillä tiedostan tilani), joten saan kai hoitaa vauvaakin?? Mutta se joka huppeloituu vasta isommasta määrästä samaan tilaan kuin minä itse, eikä näin ollen saa ajaa autoa, ei saa hoitaa vauvaakaan? Voi elämä teidän perusteluja!!

Tuo autonajaminen on kyllä ihan käsittämätön peruste, samoin kuin se ettei saisi olla PIENESSÄ HUPPELISSA.

Vierailija
25/28 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka kokenut ja tuttu hoitaja huppelissa oleva on.

Jos ei pysty kompuroimatta sylittelemään niin on ottanut liikaa.

Jos juo lisää, on ottanut liikaa.

JOs on kyse yhestä kahdesta lasillisesta mietoa, niin voi hoitaa.

Jos on enempi tissuteltu ja tissutellaan lisää, ei voi.

Vierailija
26/28 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestäni sitä, että tarpeen tulleen pystyy skrppaamaan ja toimimaan järkevästi. Voi siis hihitellä ja kertoa tyhmiä juttuja tai laulaa karaokea tv:n ääressä, mutta jos lapsi herää ja näkee painajaista, pystyy menemään lohduttamaan tavalliseen tapaan. Minä olen tässä tilassa kotona pari kertaa viikossa enkä usko että lapseni kaipaavat huostaanottoa sen takia.

Autoa en aja koskaan, koska pelkään ajamista. Mutta toisaalta... ehkä uskaltaisin ajaa, jos olisin tarpeeksi humalassa...

Vierailija
27/28 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku äiti vei lapsensa illalla päivystykseen ja oli ottanut pari glögiä. Ihan tavallinen äiti, pienessä huppelissa. Menivät taksilla. Hoitsut huomasivat huppelin ja perhe joutui muistaakseni puolen vuoden tarkkailuun sosiaalihuollon piiriin.

En siis ottaisi pientäkään huppelia vauvan kanssa. Saunasiideri on erikseen. Muutenkin olo tuntuisi epävarmalta hoitaa vauvaa pienessä huppelissa.

Vierailija
28/28 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up