Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi kertoa se, että olen koko ajan ärsyyntynyt miehelleni

Vierailija
04.08.2024 |

Oikeastaan joka päivä lähes koko ajan. Paitsi silloin kun hän ei ole kotona tai kun itse olen muualla. Pelkkä hänen läsnäolo saa minut ärtyneeksi ja ärsyyntyneeksi. Muuten olen iloinen ja hyvällä mielellä. Hänen ei edes tarvitse tehdä mitään (ärsyttävää) sillä hetkellä vaan ärtymykseni alkaa heti kun kuulen avaimen kääntyvän lukossa tai kun olen menossa kotiin ja tiedän hänen olevan kotona. Yritän kyllä käyttäytyä häntä kohtaan hyvin eli en tiuski enkä raivoa tms., mutta on vaikea pidätellä näyttämästä ärsytystään. Mistä tämä voi kertoa? Mitään isoa ongelmaa kuten pettämistä, pahoja riitoja tms ei parisuhteeseemme liity. Minua vain v i tuttaa mies ja hänen olemassaolo koko ajan. Eikä tarvitse tulla haukkumaan minua kommentteihin, en kohtele miestäni huonosti. Eroa olen välillä miettinyt  ja mies tietää etten ole tyytyväinen parisuhteeseemme. Hän ei halua erota. 

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ensin mikä sinua miehessä ärsyttää? Onko syy tässä miehessä vai haluatko että asiat sujuisivat aina kuten sinä tahdot ja kun eivät suju siirrät ärtymyksen mieheesi?

Vierailija
2/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne, jätin miehen ja elämä on parempaa :D En tiedä olisinko päässyt siitä ärsyyntymisestä yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet viimeksi käynyt lääkärissä kunnon tarkastuksessa? Jossa selvitettäisiin onko ärtyisyyteen jotakin fysiologista syytä. Samalla he varmasti tutkivat mielialaasi. Kuvailemasi oireet voivat liittyä myös esimerkiksi masennukseen.

Vierailija
4/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi harrastaa välillä sitä seksiä.

Vierailija
5/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lesbo. Tunnusta jo asia itsellesi. 

Vierailija
6/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama tilanne, jätin miehen ja elämä on parempaa :D En tiedä olisinko päässyt siitä ärsyyntymisestä yli.

Hih hih

Vierailija
7/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mies ei haluaisikaan erota mutta ap ei enää rakasta häntä, ap voi erota ilman miehen suostumustakin. Eihän teidän ole mikään pakko olla yhdessä

Vierailija
8/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia naisille pitkässä suhteessa. Kannattaa erota.

Vierailija
9/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-iän voimaantuminen? 

Vierailija
10/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli.

Vierailija
11/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat on yleensä tollasia. Kannattaisi laihduttaa niin yleisolo paranee.

Vierailija
12/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mies ei haluaisikaan erota mutta ap ei enää rakasta häntä, ap voi erota ilman miehen suostumustakin. Eihän teidän ole mikään pakko olla yhdessä

Really?

Vierailija
13/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette vissiin puhu. Reagoit hänen ilmeisiin ja eleisiin ja niiden perusteella oletat, millä mielellä toinen on. Ja kun ette puhu, susta tuntuu ettei hän tunne sua, ja siksi et uskalla olla oma itsesi ja pidät alitajuisesti jotain kiiltokuvakulissia itsestäsi. Kämppiksestä tulee puoliso, kun kerrot, milloin mikäkin ärsyttää. Samalla alatte keskustella ja tutustua taas toisiinne ja saatte takaisin sen yhteyden, joka teillä alkujaan oli.

Vierailija
14/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästymisestä. Turhautumisesta. Että olette kasvaneet erilleen ja on aika erota.

M51

Vierailija
15/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti ensin mikä sinua miehessä ärsyttää? Onko syy tässä miehessä vai haluatko että asiat sujuisivat aina kuten sinä tahdot ja kun eivät suju siirrät ärtymyksen mieheesi?

Tekisi mieli vastata, että kaikki ärsyttää. Se miten hän ei laita pyykkejä pyykkikoriin, tiskejä tiskiin, roskia roskiin. Se miten hän ei oma-aloitteisesti tee kotona yhtään mitään, tekee vain ne mitä aina erikseen ja yksitellen käsken, muistutan ja melkein vahdin, että tekee. Se miten hän haluaa minulta valtavan paljon huomiota, jota itse en millään jaksaisi antaa, koska aikani menee pakollisista asioista huolehtimiseen. Se miten tuntuu ettei hän ole enää mikään tasaveroinen kumppani elämässä vaan joku perässä vedettävä riippa. Se miten hän viettää paljon aikaa juoruiluun (puhelimessa kavereiden kanssa ja tavatessakin juoruilivat todella paljon muiden, puolituttujen, ihmisten asioista). Se miten hän kuorsaa häiritsevän kovaa. Lista on pitkä. Yksittäisinä asioina nuo eivät ole isoja, sen tiedän. Mutta kun niitä on niin paljon että enää vain vi tuttaa. Ap

Vierailija
16/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ero kehkeytymässä mutta silti kannattaa selvittää itselleen oman ärsyyntymisen pohjimmainen syy.

Eikö sinulla ole hyvää ystävää jonka kanssa puhua? Tai aina voi mennä lyhytterapiaan omakustanteisesti.

Vierailija
17/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ette vissiin puhu. Reagoit hänen ilmeisiin ja eleisiin ja niiden perusteella oletat, millä mielellä toinen on. Ja kun ette puhu, susta tuntuu ettei hän tunne sua, ja siksi et uskalla olla oma itsesi ja pidät alitajuisesti jotain kiiltokuvakulissia itsestäsi. Kämppiksestä tulee puoliso, kun kerrot, milloin mikäkin ärsyttää. Samalla alatte keskustella ja tutustua taas toisiinne ja saatte takaisin sen yhteyden, joka teillä alkujaan oli.

Ap:n tekstissä tais olla kyse juuri siitä ettei tiedä mikä ärsyttää. Mua ärsytti oikeasti vaan toisen naama ja olemus. Silloin ymmärsin etten pidäkkään henkilöstä niin paljoa mitä luulin.

Vierailija
18/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut enää mitään puhuttavaa. Ex-vaimo kun avasi suunsa, niin yleensä sieltä tuli jotain salaliittoteoriaa miljardien ihmisten murhaamisesta myrkkypiikeillä eli covid-rokotteilla tai jotain muuta yhtä pimeää ja psykoottista.

Vierailija
19/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli vastata, että kaikki ärsyttää. Se miten hän ei laita pyykkejä pyykkikoriin, tiskejä tiskiin, roskia roskiin. Se miten hän ei oma-aloitteisesti tee kotona yhtään mitään, tekee vain ne mitä aina erikseen ja yksitellen käsken, muistutan ja melkein vahdin, että tekee. Se miten hän haluaa minulta valtavan paljon huomiota, jota itse en millään jaksaisi antaa, koska aikani menee pakollisista asioista huolehtimiseen. Se miten tuntuu ettei hän ole enää mikään tasaveroinen kumppani elämässä vaan joku perässä vedettävä riippa. Se miten hän viettää paljon aikaa juoruiluun (puhelimessa kavereiden kanssa ja tavatessakin juoruilivat todella paljon muiden, puolituttujen, ihmisten asioista). Se mit

Rakastatko häntä? Tai pidätkö edes enää hänestä?

Vierailija
20/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ehkäisyä käytät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi