Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies keksii aina huonoa sanottavaa ja puuttuu lähes kaikkeen. En jaksa.

Vierailija
03.08.2024 |

Pakkasin sateenpitävän vuorettoman takin reppuun, kun oltiin lähdössä ja luvattu sadetta. Mies rupee sekoilemaan semmoista, että minua ei oteta Nyssen kyytiin se päällä, koska se kastelee penkit. Ihan normaalia matskua takki, mutta vuoriton ja polvipituinen. Samalla tyyppi pukee päällensä VEDENPITÄVÄÄ TAKKIA. Ja kyse ei ole takin ulkonäöstä, koska sanoisi senkin suoraan.

Mistä se edes keksii noita juttujansa? Ja miksi? Tämä on ihan jatkuvaa ja teen lähes kaiken arkipäiväisenkin salassa, kun en jaksa noita jatkuvia kommentteja. Yhtäkkiä vaan flippaa ja taas joku ihmeellinen käsitys asioista.

Kommentit (209)

Vierailija
21/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisia nämä, jotka oikein ilkeillen kertovat aloittajalle valinneensa omat miehet (omasta mielestään) ihan eri kriteerein. Oikein korostetaan jotain hyväntahtoisuutta. No, teidän puolisonne eivät ainakaan voi sanoa samaa teistä. 🙃 Ihan kuin miehen asennevamma olisi tämän aloittajan vika. 

Vierailija
22/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kriteerini kumppania valitessa olivat positiivinen elämänasenne, tasapainoisuus ja hyväntahtoisuus.

Sinun kohdallasi toisin.

Sama juttu minulla, ihana luonne mun miehellä. Kiltti ja huomaavainen. Ihmetyttää välillä kun ihmisillä on kriteerejä vain puolison ulkonäköön liittyen. Saa olla ihan pask...a äijä kunhan on hyvännäköinen?

En ole miehen ulkonäöstä maininnut mitään. 

Ap

Alkaisiko olla eron paikka? 

Jos sairaus kyseessä, siihen on etsittävä hoito. Toimivan hoidon olisi silloin syytä olla suhteeseen jäämisen ehtona. Eikä pakko ole jäädä silloinkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh, no aika vaikea noin lyhyen kuvauksen perusteella veikata mistä voisi olla kyse. Millainen parisuhdetilanne teillä, oletteko olleet pitkään yhdessä ja sujuuko arki muuten? Ekana tulee mieleen, ettei miehesi ole enää tyytyväinen suhteeseen siksi näkee sinut ja tekemisesi niin negatiivisessa valossa. Tai sitten ahdistusta muista syistä. Kannattaa ottaa hänen kanssaan rohkeasti puheeksi, ettei parisuhteenne tällä hetkellä toimi etkä jaksa kuunnella jatkuvaa nälvimistä.

Olen ehdottanut eroa, mutta alkaa aina kauhea hätä, itkuparku ja panikointi. Luulisi päästävän lähtemään ilman draamaa jos on niin tyytymätön. Ei kiinnosta puhua enää. Olen puhunut vuosia. Mies ei nälvi vaan oikeasti uskoo sillä hetkellä juttuihinsa.

Ap

Vierailija
24/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh, no aika vaikea noin lyhyen kuvauksen perusteella veikata mistä voisi olla kyse. Millainen parisuhdetilanne teillä, oletteko olleet pitkään yhdessä ja sujuuko arki muuten? Ekana tulee mieleen, ettei miehesi ole enää tyytyväinen suhteeseen siksi näkee sinut ja tekemisesi niin negatiivisessa valossa. Tai sitten ahdistusta muista syistä. Kannattaa ottaa hänen kanssaan rohkeasti puheeksi, ettei parisuhteenne tällä hetkellä toimi etkä jaksa kuunnella jatkuvaa nälvimistä.

Olen ehdottanut eroa, mutta alkaa aina kauhea hätä, itkuparku ja panikointi. Luulisi päästävän lähtemään ilman draamaa jos on niin tyytymätön. Ei kiinnosta puhua enää. Olen puhunut vuosia. Mies ei nälvi vaan oikeasti uskoo sillä hetkellä juttuihinsa.

Ap

Entäpä jos et ehdota vaan toimit? Ilmeisesti muuten olet menossa hautaan nälvimisen säestämänä. 

Vierailija
25/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Entäpä jos et ehdota vaan toimit? Ilmeisesti muuten olet menossa haut

Olen kysellyt asuntoa. Piilottelen jo niin normaaleja asioita, ettei tämä voi jatkua.

Ap

Vierailija
26/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoisia nämä, jotka oikein ilkeillen kertovat aloittajalle valinneensa omat miehet (omasta mielestään) ihan eri kriteerein. Oikein korostetaan jotain hyväntahtoisuutta. No, teidän puolisonne eivät ainakaan voi sanoa samaa teistä. 🙃 Ihan kuin miehen asennevamma olisi tämän aloittajan vika. 

Niinpä. Mutta lyötyä on niin kiva lyödä ja tukehtua omaan erinomaisuuteensa. Ihankuin en täällä kotona jo tarpeeksi kuule olevan käsittämätön ihminen joka tekee käsittämättömiä asioita, kuten käyttää sadevaatetta sateella kastellen koko bussin. Olin käytännössä lapsi kun tähän lähdin, traumatisoitunut sellainen. Luulin löytäneeni jotain ihan muuta kuin tätä. 

Ap

Vierailija
27/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Mutta lyötyä on niin kiva lyödä ja tukehtua omaan erinomaisuuteensa. Ihankuin en täällä kotona jo tarpeeksi kuule olevan käsittämätön ihminen joka tekee käsittämättömiä asioita, kuten käyttää sadevaatetta sateella kastellen koko bussin. Olin käytännössä lapsi kun tähän lähdin, traumatisoitunut sellainen. Luulin löytäneeni jotain ihan muuta kuin tätä. 

Ap

Teki mieli sanoa, että bussiin nousee juopot kuset housussa, joten minäkö olen se ongelma takkeineni? Mitä ihmettä? Mutta oltiin jo ovella niin lopetin. Ja vedin sen takin päälleni kun rupesi satamaan.

Ap

Vierailija
28/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tää väitti raivoten ja huutaen, että hienosta ravintolasta heitetään ulos jos ei juo ruokajuomaa. Koska en itse juo ruuan kanssa mitään, ala-asteen ope opetti ja jäi tavaksi. Saarnasi, että hienosta ravintolasta "käsketään painumaan v*ttuun". Nämä jutut on just sitä että bussikuski ei päästä bussiin, tarjoilija heittää pihalle, joku ulkopuolinen tekee jotain absurdia.

Ap

Vierailija
29/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kriteerini kumppania valitessa olivat positiivinen elämänasenne, tasapainoisuus ja hyväntahtoisuus.

Sinun kohdallasi toisin.

En tiennyt tämmöisestä mitään kun yhteen mentiin.

Ap

Kauanko olette olleet yhdessä?

Vierailija
30/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kohdallasi toisin.

En tiennyt tämmöisestä mitään kun yhteen mentiin.

Ap

Kauanko olette olleet yhdessä?

18 vuotta 🙈🙈🙈 Mutta siihen saa jäädä. En tunne enää mitään muuta kuin ahdistusta ja sitä mitä "ick" luultavasti on.

Ap

Vierailija
31/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on outo pari, puolin ja toisin..  huh huh

Vierailija
32/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos kumppani osoittautuu huonoksi, niin silloin ei ole mitään syytä jatkaa parisuhdetta. Ei se hyvä kumppani useinkaan ole se ensimmäinen tai toinenkaan, jota tapailee tai seurustelee.

Vierailija
33/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä sitten myös lakiapua, ja pidä taloudellisissa asioissa puolesi. Voimaa!

Vierailija
34/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos kumppani osoittautuu huonoksi, niin silloin ei ole mitään syytä jatkaa parisuhdetta. Ei se hyvä kumppani useinkaa

Olet oikeassa. Luulin, että hyvä nainen/ihminen on sitkeästi miehensä rinnalla blah blah. En enää. Jos voisin kääntää kelloa, välttelisin kuin ruttoa.

Ap

Vierailija
35/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap oman, uuden elämän aloittamiseen. Pystyt siihen!

Vierailija
36/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa raskaalta. Parisuhdeterapia? Ainakin jotain keskustelutukea sinulle.

Vierailija
37/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysypä sitten myös lakiapua, ja pidä taloudellisissa asioissa puolesi. Voimaa!

Kiitos! Olen siltäosin onneksi ihan ok tilanteessa. Ei ole enää lainaakaan. 

Ap

Vierailija
38/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa raskaalta. Parisuhdeterapia? Ainakin jotain keskustelutukea sinulle.

Mies haluaa parisuhdeterapiaan. Itse halusin vuosia sitten, mutta se oli "idioteeille, jotka ei itse osaa puhua ja maksaa tyhjästä". Nyt kun tietää että olen jo henkisesti lähtenyt, haluaa sinne terapiaan. Toisaalta olisi mielenkiintoista, luulen että mies yllättyy jos terapeutti onkin eri mieltä näistä kahjoista kuvitelmista. Mutta olisi oikeasti hyvä jos päästäisiin samalle sivulle siitä, että ero on paras ratkaisu. Samalle sivulle siinä. Mies näkee meidät vanhoina ja onnellisena yhdessä. Itse näen siinä tapauksessa itseni ennenaikaisesti muistisairaana ja höykyyttettävänä mummona, seonneena. 

Ap

Vierailija
39/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Mun mieskin keksii usein huonoa sanottavaa ja puuttuu asioihin, mutta tää sun miehen on jotain erilaista/ihan eri aiheista. Kerro lisää esimerkkejä? 

Vierailija
40/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä noi samat jutut oli kaksisuuntaisen ensioireita. Myöhemmin puhkesi täysillä, mutta tuollaista ihme käytöstä oli useampi vuosi kunnes paketti ns räjähti käsiin. Pidä silmällä ja lue asiasta. 

Tätä oon epäillyt omalla miehelläni jolla on vastaavaa käytöstä kuin ap:n miehellä ja muutakin oireilua

Yllättävän yleistä miehillä. Hoitoonhan eivät suostu menemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi