Vähävaraisuus ei ole ihmisen oma vika
Moni on mm. sairastunut eikä kykene normaaliin työelämään. Nallekarkit eivät mene todellakaan elämässä tasan, vaikka kokoomus ja persut niin olettavat.
Kommentit (93)
Kokoomus on polarimassa tämän kansan kahtia köyhiin joilla ei ole oikeutta omistaa tai kartuttaa varallisuutta ja sitten kokoomuslaisia joita palkitaan rahalla ja varallisuudella ja ruokitaan näiden kasvavaa kulutuskysysyntää ja mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus ja perussuomalaiset vihaavat vähävaraisia ja kurjistavat heidän olojaan entisestään.
Eivät tajua että se on itseään toteuttava kierre. Mitä vähemmän maksetaan palkkaa tai tukia, sitä vähävaraisempi ihminen on.
Mutta vihaajat vihaa, jos vähävaraisia tai työttömiä ei olisi, vihaajat kyllä keksisivät jonkun muun ryhmän jota vihata. Vihaajat ovat luonnevikaisia psykopaatteja jotka kuuluisivat mielisairaalaan lukkojen taakse pakkopaitaan.
Tämä hallitus on epäinhimillinen tavallista kansaa kohtaan
Ja vasemmistopoliitikot luulevat, että kukaan Suomessa ei tienaa alle 2000 euroa/kk nettopalkkaa kokopäivätyöstä.
Ken ei työtä tee, ei hänen syömänkään pidä.
Vähävaraisuus voi olla muutakin kuin poliittisen puolueen toimia. Vaikka öyhöttäjät 24/7 sitä suoltaa täällä
Juuri näin. Minä olen jo 27 vuotta maannut sohvalla, pelannut änäriä ja juonut kaljaa. Yhteiskunta ei vieläkään ole korjannut vähävaraisuuttani.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus ja perussuomalaiset vihaavat vähävaraisia ja kurjistavat heidän olojaan entisestään.
Ja hyvä niin, koska muitten pitää tehdä enemmän, että heille voidaan maksaa
Vierailija kirjoitti:
Tekopyhää manipulointia nuo tarkoitushakuisesti valikoimanne Raamatun lainaukset kun olette kumminkin viemässä kaikki arkipyhätkin pois.
Mutta onko vakavaraisuus ihmisen omaa syytä, taitaa olla.
Minä olen suorittanut korkeakoulututkinnosta lähtien vaikka mitä opintoja, mutta ei mua palkata koskaan mihinkään hyviin hommiin, kun en osaa puhua itseäni töihin. En valinnut olla autismin kirjolla ja olen todella yrittänyt kaikkeni.
Se on kyllä oma vika jos tekee työtä, jossa on huono palkka. Aina voi opiskella lääkäriksi
Narsistinen perskokkarihäiriö kaikilla perskokkareilla.
Koska vähävaraisuus ei ole oma vika, niin siihen tulee suhtautua yksilön ominaisuutena. Ei ole tarpeen tukea muitakaan ominaisuuksia, miksi siis tällaiselle ihmiselle annetaan rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä oma vika jos tekee työtä, jossa on huono palkka. Aina voi opiskella lääkäriksi
Ei voi. Et itsekkään ole lääkäri. Lääkäri kyllä tietäisi yleissivistäviä asioita
Vierailija kirjoitti:
Koska vähävaraisuus ei ole oma vika, niin siihen tulee suhtautua yksilön ominaisuutena. Ei ole tarpeen tukea muitakaan ominaisuuksia, miksi siis tällaiselle ihmiselle annetaan rahaa?
Urheilullisuus on kuitenkin yksilön ominaisuus ja tätäkin tuetaan...
Vierailija kirjoitti:
Ai vähävaraisuus on ihmisen ominaisuus? Onko peritty rikkaus ihmisen ominaisuus? Saudiprinssin rikkaudet ovat hänen ominaisuutensa.