Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähävaraisuus ei ole ihmisen oma vika

Vierailija
03.08.2024 |

Moni on mm. sairastunut eikä kykene normaaliin työelämään. Nallekarkit eivät mene todellakaan elämässä tasan, vaikka kokoomus ja persut niin olettavat.

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sairastumisesta aiheutuva köyhyys ei tietenkään ole oma syy, mutta kyllä moni on köyhä ihan oman laiskuuden. vuoksi.

Vierailija
62/93 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisikään mennä tasan? Maailmassa täytyy olla rikkaita ja köyhiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen suorittanut korkeakoulututkinnosta lähtien vaikka mitä opintoja, mutta ei mua palkata koskaan mihinkään hyviin hommiin, kun en osaa puhua itseäni töihin. En valinnut olla autismin kirjolla ja olen todella yrittänyt kaikkeni.

Opiskele lääkäriksi.

Ei mun lääkärin urasta tulisi yhtään mitään, kun en tajua ihmisistäkään mitään. Ehkä joku kirurgi voisin olla, mutta mistä saan rahat opiskeluun?

Mistä muut on saaneet? Opintotukea ja iltatöitä tein minäkin.

Olen käyttänyt jo kaikki opintotukikuukaudet ja opintolainaakin on lähes 20 000 euroa maksamatta. 

Vierailija
64/93 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta ulkomaanreissua ja ravintolakäyntiä pitäisi pystyä tekemään vuodessa, jottei nähtäisi köyhänä?

Vierailija
65/93 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska vähävaraisuus ei ole oma vika, niin siihen tulee suhtautua yksilön ominaisuutena. Ei ole tarpeen tukea muitakaan ominaisuuksia, miksi siis tällaiselle ihmiselle annetaan rahaa?

Ai vähävaraisuus on ihmisen ominaisuus? Onko peritty rikkaus ihmisen ominaisuus? Saudiprinssin rikkaudet ovat hänen ominaisuutensa.

Noh. Jos sille ei kerran mitään ihminen itse voi, niin kyllä se vähävaraisuus silloin ominaisuus on 

Koettakaa nyt edes jo päättää miten natisette siitä köyhyydestänne 

Vierailija
66/93 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen suorittanut korkeakoulututkinnosta lähtien vaikka mitä opintoja, mutta ei mua palkata koskaan mihinkään hyviin hommiin, kun en osaa puhua itseäni töihin. En valinnut olla autismin kirjolla ja olen todella yrittänyt kaikkeni.

Opiskele lääkäriksi.

Ei mun lääkärin urasta tulisi yhtään mitään, kun en tajua ihmisistäkään mitään. Ehkä joku kirurgi voisin olla, mutta mistä saan rahat opiskeluun?

Olen käyttänyt jo kaikki opintotukikuukaudet ja opintolainaakin on lähes 20 000 euroa maksamatta. 

Ja mitähän tämä kertoo sun opintosuorituksistasi? Mitään et tietenkään voi sille, että opiskelu ei ole maistunut 

Vierailija
67/93 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähävaraisuus ei todellakaan ole ihmisen oma vika, systeemi on psykopaattien kehittämä, sellaiseksi että vain psykopaattisen mielenlaadun omaavat voivat tienata, muille ei jätetä mitään.

Vierailija
68/93 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei aina ole oma vika, itsekin nuorempana olin vakituisessa töissä, sitten tuli muutos firmaan, sen jälkeen tein pätkätöitä keski iästä lähtien. Myimme metsää, sain jonkun verran rahaa. Vähitellen raha  kuuluu, en ostellut mitään isompaa, nyt työttömänä liiton rahalla , vuoden vaihteessa eläkkeelle. Inhoan tätä hallitusta kun leikkaa ostovoimaa pienituloisilta ja lisää työttömyyttä, nuoria pitäisi kannustaa työntekoon eikä heikentää esim palkkatukityön mahdollisuutta, jotka mua auttoivat määräaikaisissa työsopimuksissa. Veroa maksan nyt 25% / kk.

Vierailija
69/93 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on oma vika ja oman alisuoriutujaluonteen suora seuraus, joillakin ei.

Ihan sama kuin siellä peilikuvassa eli menestyneiden päässä. Osa on siellä oman kovan draivin ansiosta, osa koska sai alkupääoman ja startin omilta vanhemmiltaan.

Vierailija
70/93 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskele lääkäriksi.

Ja mitähän tämä kertoo sun opintosuorituksistasi? Mitään et tietenkään voi sille, että opiskelu ei ole maistunut 

Mitähän tämä kommentti kertoo sun lukutaidosta? Sulle ei tainnut maistua edes peruskoulu.

Vierailija
71/93 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
72/93 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ken ei työtä tee, ei hänen syömänkään pidä.

" Kuuleppas sinä, tässä ei nyt runoilut auta. Työpaikkaa ei välttämättä kaikki saa, monista syistä riippuu. Pitäisikö sitten tapat_taa nämä kaikki, vai kuinka ajattelit asian hoidettavan? " Fucking Åhmol. 

Vierailija
73/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
74/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto 

Vierailija
75/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki persaukiset ole sairaita. Iso osa heistä on köyhiä ihan omista valinnoistaan johtuen. Koulut eivät kiinnostaneet. Ei ole mitään mielenkiintoa yrittämiseen. Työpaikkoja löytyy välillä, mutta niissäkin sössitään tilanteet jne.

Vierailija
76/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. 

Vierailija
77/93 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
78/93 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten se voi edes olla vika? jos kaikki olisivat rikkaita, talouselämä kaatuisi kaikille.

Vierailija
79/93 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
80/93 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on, joslus ei. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan