Pärjäisitkö 2000e/kk nettotuloilla?
Mistä joutuisit karsimaan verrattuna tämänhetkiseen tilanteeseesi?
Kommentit (99)
En. Harrastukset joutuisin käytännössä lopettamaan kokonaan, eikä olisi varaa kolmen auton ja mökin ylläpitoon.
En mistään joutuisi karsimaan, ei ole asuntolainoja, ei velkaa, rahaa tulee sijoituksista ja vuokralaisista.
Eipä nuo tulot paljon tuon yli ole ja kyllä tässä pärjäillään.
Olen eläkkeellä ja nettotuloni ovat 1650 euroa + asumistuki 30 euroa ja sillä rahalla on pärjättävä.
Tonni jäisi vielä sijoituksiin tai korkoa kasvamaan, joka ikinen kuukausi.
Tulen hyvin toimeen mainitulla kuukausisummalla. Minun ei tarvitse siis karsia mitään ja voin suorittaa arkihankkeeni hintoihin juuri tuijottelematta. Miksi Sinä et muka voisi tehdä samalla tavalla?
Jäisi vähemmän rahaa säästöön, mutta pakollisiin kuluihin tuo riittäisi oikein hyvin ja olen pärjännyt paljon pienemmälläkin summalla.
Pärjäisin oikein hyvin. Vähempi jäisi säästöön. Muuten ok.
Tiukalle menisi, 500€ vähemmän kuin nyt
No aikalailla tuo jää käteen ja ihan mukavaa elämää elän. Joka kuukausi jää säästöön ja sijoituksiin rahaa, matkustelen kun siltä tuntuu ja ostan kaupasta sitä mitä mieleni tekee.
En pärjäisi.Saan nettona 2500e, kun on kolmivuorotyön lisät. Viimeisimmässä palkassa ei ollut lisiä, kun se oli kesäloman ajalta. Ei riitä raha perheen elatukseen. Onneksi tulee veronpalautus
Vierailija kirjoitti:
Olen eläkkeellä ja nettotuloni ovat 1650 euroa + asumistuki 30 euroa ja sillä rahalla on pärjättävä.
Yksinäiselle hyvä tulo.
Karsimaan? En joutuisi karsimaan mistään, päinvastoin saisin enemmän joko säästöön tai kulutukseen.
Pärjään 1200 euron nettitulolla enkä koe jääneeni ilman mitään. Elämä on hyvää ja pystyn maksamaan omilla rahoillani vuokran ja elämisen kulut.
Vierailija kirjoitti:
Minä pärjään pienemmillä tuloilla ja asumistukea en edes saa. 2000€/kk olisi varsin tervetullutta.
Tietenkin pärjäisin.