Miettikää jos Hollywoodin elokuvissa ja sarjoissa oliskin miehet alipainoisia lapsenpainoisia ja naiset steroideilla kasvatettuja
Olispa jännä nähdä kerrankin niinpäin oleva satumaailma, alkaa niin kyllästyttää jo 40kiloset misukat ja pumpatut mömmömaket rooleissa.
Kommentit (29)
Olihan joku DiCaprio Baby-face rääpäle nuorena ja joku Demi Moore pumppasi salilla itsensä leffakuntoon.
Onko Ap edes katsonut Marvel-leffoja?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollaista haluaisit nähdä? Oletko kaappihomo?
En voi olla homo, olen nainen.
Katson yhtä elokuvaa ja, tuli tämä mieleen. Nuo baiset on todella pieniä ja hentoisia, aina, minä painoin jo viidennellä luokalla enemmän. Miehet taas on luonnottoman pullahtaneita lihaksistaan, ja naisen ja miehen kokoero on sitten aina valtava näissä.
Kukaan ei halua nähdä steroideilla pumpattuja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Olihan joku DiCaprio Baby-face rääpäle nuorena ja joku Demi Moore pumppasi salilla itsensä leffakuntoon.
No hohhoijaa, Demikin on todella pieni. Ei hollywoodissa nainen saa edes vakavia rooleja ellei ole ala-astelaisen painoinen heinänkorsi.
Tajuatteko oikeasti kuinka pieniä noi naistähdet on oikeasti, ihan tajuttoman pieniä, ei sitä välttämättä tajua kun leffaa katsoo tai sarjaa. Normipainoinen nainen näyttäisi niiden rinnalla jätiltä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei halua nähdä steroideilla pumpattuja naisia.
No ei miehiäkään, mutta niitä vaan on joka hollywoidtuotanto täynnä.
Veikeät setämiehet käsikirjoittavat ja feministit näyttelevät.
Vierailija kirjoitti:
Miksei koskaan toisin päin?
Ei ihan aiheeseen osuvaa mutta samalla teemalla videopelimaailmasta:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei koskaan toisin päin?
Cui bono?
Olen ihan normaalipainoinen (bmi 19) ja en kyllä valtavaa kokoeroa huomaa itseni ja Hollywood-misukoiden välillä mutta ehkä me katsotaan eri leffoja?
Kuka käärii isoimmat setelit nenäpäivästä?
Miettikää jos mies supersankarilla olisi vain pienet tiukat speedot päällä ja se keikistelisi peppu pystyssä ja kamera oikein keskittyisi kuvaamaan sitä tiukkaa peppua, muuten se olisi ihan turhan panttina koko elokuvassa kun päästä varpaisiin peitetyt pätevät naiset pelastaisivat maailman.
Sitten kun vielä tajuaa että ne amerikkalaiset miehetkin niissä rooleissa on aika lyhyitä ja pumpattuinakin pieniä, mutta naiset näyttää silti puolta pienemmiltä, niin voi oikeesti miettiä noita hollywoodin kauneusihanteita naisten osalta. Syököhän ne mitään. Minä en edes langanlaihana kelpaisi Hollywoodiin, kun luut on niin finno-ugrisen paksut, en ole hentorakenteinen edes ylilaihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hohhoijaa, Demikin on todella pieni. Ei hollywoodissa nainen saa edes vakavia rooleja ellei ole ala-astelaisen painoinen heinänkorsi.
Tajuatteko oikeasti kuinka pieniä noi naistähdet on oikeasti, ihan tajuttoman pieniä, ei sitä välttämättä tajua kun leffaa katsoo tai sarjaa. Normipainoinen nainen näyttäisi niiden rinnalla jätiltä.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun vielä tajuaa että ne amerikkalaiset miehetkin niissä rooleissa on aika lyhyitä ja pumpattuinakin pieniä, mutta naiset näyttää silti puolta pienemmiltä, niin voi oikeesti miettiä noita hollywoodin kauneusihanteita naisten osalta. Syököhän ne mitään. Minä en edes langanlaihana kelpaisi Hollywoodiin, kun luut on niin finno-ugrisen paksut, en ole hentorakenteinen edes ylilaihana.
Ne naiset on todella lyhyitä, 150-160 senttisiä. Minä olisin liian pitkä Hollywoodiin kun olisin 171 senttisenä melkein samanpituinen kun ne miestähdet ja eihän sellainen käy päinsä, naisen pitää olla reilusti lyhyempi kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne naiset on todella lyhyitä, 150-160 senttisiä. Minä olisin liian pitkä Hollywoodiin kun olisin 171 senttisenä melkein samanpituinen kun ne miestähdet ja eihän sellainen käy päinsä, naisen pitää olla reilusti lyhyempi kuin mies.
Esim. Zendaya on 178cm, Cameron Diaz 174cm ja Gal Gadot 178cm. Demi Moorekin on 165cm.
Katsokaa laadukkaita elokuvia eikä mitään Marvel-sontaa.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa laadukkaita elokuvia eikä mitään Marvel-sontaa.
Älä nyt, anna niiden haukkua hoikkia pienirakenteisia naisia niin tulee parempi olo siitä että on itse amatsoni.
Miksi tuollaista haluaisit nähdä? Oletko kaappihomo?