Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 58-v mies enkä ole tarvinnut lääkäriä 15 vuoteen, mites te samanikäiset naiset

Vierailija
03.08.2024 |

Kiinnostelee. 

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukan poisto kerran ja hammaslääkärin tarkistus joka 3. vuosi vastaavana aikana. Olen myös 58v. 

Vierailija
62/115 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynekologilla käyty ja tk:sa reseptit hankittu puhelimen kautta. Lääkäriä en ole nähnyt sitten synnytyksen jälki tarkastuksen, joka oli 2004. Eli vain pakolliset käynnit oikeastaan riittäneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tarvinnut😊

Vierailija
64/115 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis toisin sanoen laiminlyöt terveytesi seurannan, kuten tyypillinen mies. 

Vierailija
65/115 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tarvinnut kiinteää lääkäriseurantaa ja lääkitystä koko tuon ajan.

Vierailija
66/115 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mun mies on kans tuollainen että ei ole "tarvinnut" mitään terveyspalveluja pariin vuosikymmeneen. Taustalla toimenpidepelko, neulakammo jne. Veriarvot tsekattu viimeksi varmaan ysärillä. Olen joutunut hyväksymään, että kuolee varmaan jossain vaiheessa ennenaikaisesti ja äkillisesti johonkin, mikä olisi ollut hoidettavissa.

Vierailija
67/115 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis ole käynyt edes hammaslääkärissä tarkastuksissa? Eeeew. 

Vierailija
68/115 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäriä sekä psykiatria ja terapeuttia!

Psykiatri on lääkäri, dille.

Vierailija
69/115 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap käy työterveyslääkärilläkään? Lääkärikyntihän sekin on. Oletko kenties työtön?

Vierailija
70/115 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kehuskelun aihe tuo on?

Niinpä! EI ole elvistelemistä!

Tuttu nuori, just 30v terve kuin pukki, ei ollut käynyt kuin hammaslääkärissä. Niinpä vaan ei herännyt päivänokosilta!

Varo vaan, karma puree ahteristasi!

Vierailija
71/115 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt viimeisen 40 vuoden aikana lääkärissä alle 10 kertaa. Osa niistä on ollut työhön littyviä terveystarkastuksia. Mieheni käy huomattavasti useammin kuin minä. 

Vierailija
72/115 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49 v mies enkä ole koskaan tarvinnut lääkäriä. Tosin työkkärissä ne kerran väitti että olen sairas ja työkyvytön ja juon paljon viinaa. Haastoin työkkärin virkailijan oikeuteen ja jouduin menee verikokeisiin ja terveystarkastukseen. Kaikki veikokeen arvot oli normaalit  tai alle paitsi kolesteroli hiukan koholla. Se oli laaja verikoe ja siinä mitattiin kaikenlaista mutta mitään ei löytynyt. Työkkäri oikein kirjoitti lausunnon että olen sairas ja työkyvytön mutta minä otin äkkiä valokuvan siitä lausunnosta ja se oli todiste oikeudessa kuten minu terveystarkastus ja verikokeen tulokset. Työkkärin virkailija tuomittiin maksamaan minulle 2500 euroa korvauksia.

Vierailija
73/115 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärissä käyn kahden vuoden välein tarkistuksessa. Gynellä kävin kolme vuotta sitten.

Kolme vuotta sitten kävin myös ensin työyerveyslääkärillä, jolta sain lähetteen eteenpäin. Erikoissairaanhoidon puolella oli kolme lääkärin vastaanottoa, sisältäen yhden elektiivisen leikkauksen.

Vierailija
74/115 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto jos ei edes hammaslääkärissä, mahtaa olla mukava suudeltava, kun henki haisee märänneelle.

Vierailija
75/115 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole lääkäriin mennyt enää vuosiin, vaikka lähipiiristä useampi on sitä kehoittanut.

M54

Vierailija
76/115 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56-vuotias enkä ole ikinä ollut sairas tai käynyt sairauden vuoksi lääkärissä.

Vierailija
77/115 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuoden sisällä

- kaksi polven tekonivelleikkausta, jotka johtuivat siitä, että rattijuoppo (mies) ajoi päälleni

- pari käyntiä gynekologilla kierukan vuoksi, koska mies ei suostu käyttämään kondomia

- hammaslääkärillä joka kolmas vuosi hammaskiven takia, sukuvika, arvatkaa miltä niiden hengitys haisee jotka eivät huolehdi suunsa terveydestä

- silmälääkärillä kontrollikäyntejä glaukooman takia, sekin sukuvika ja josta kärsii myös veljeni

Vierailija
78/115 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on varmaan hyvät geenit ja terveet elämäntavat. Minulla on verenpainelääkitys ja nyt oli pakko hakea myös hormonikorvaushoito nivelsärkyihin. N52 

Miten hormonikorvaushoito voi auttaa nivelsärkyihin? 😳

Vierailija
79/115 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno homma. Sulle ei sitten tehty kohdunpoistoa etkä joutunut päivystykseen puhjenneen munasarjakystan takia. Mammografiassa ei varmaan myöskään tarvitse käydä eikä omilla rahoilla gynellä kerran vuodessa (250 e + kanta + palvelumaksu).

Miksi kukaan kävisi gynellä kerran vuodessa? 

Vierailija
80/115 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, ovat nuo mt-oangelmasi jääneet muhimaan, ap!