Olen 58-v mies enkä ole tarvinnut lääkäriä 15 vuoteen, mites te samanikäiset naiset
Kommentit (115)
Lääkäriä sekä psykiatria ja terapeuttia!
Mä kävin muutama vuosi sitten, hakemassa uusinnan verenpainelääkkeisiin. Sitä ennen olin käynyt kai 2008 tai jotain. Ja siis olisin tarvinnut ne lääkkeet mutta en saanut mentyä.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäriä sekä psykiatria ja terapeuttia!
Eipä niitä rauhoittavia voi netistä suoraan tilata. Edes Hannu Lintu.
n50
Olin kuolemassa syöpään, minulle tehtiin aivoaneurysmaleikkaus ja sain elinsiirron.
Palstamiehiin verrattuna olen onnekas, koska päästä ei viiraa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kehuskelun aihe tuo on?
Aijoo, palstalla kuuluu kehuskella sairauksilla, erityisesti mielen ongelmilla.
Hieno homma. Sulle ei sitten tehty kohdunpoistoa etkä joutunut päivystykseen puhjenneen munasarjakystan takia. Mammografiassa ei varmaan myöskään tarvitse käydä eikä omilla rahoilla gynellä kerran vuodessa (250 e + kanta + palvelumaksu).
Vierailija kirjoitti:
Olin kuolemassa syöpään, minulle tehtiin aivoaneurysmaleikkaus ja sain elinsiirron.
Ja sieltä semmoinen ad hominem hehe.
Miksi juuri naiset? Onko sinulla jotain naisia vastaan?
Olen sh ja aika pitkälti itse hoidan vaivani. En muista milloin olisin tarvinnut lääkäriä.
Vierailija kirjoitti:
Hieno homma. Sulle ei sitten tehty kohdunpoistoa etkä joutunut päivystykseen puhjenneen munasarjakystan takia. Mammografiassa ei varmaan myöskään tarvitse käydä eikä omilla rahoilla gynellä kerran vuodessa (250 e + kanta + palvelumaksu).
Oli kiva työnanatajan varmaan maksella sijaisten palkkoja.
Mitä se ap sinulle kuuluu kun itse maksan omat gynelaskuni yksityisellä?
Hyvä juttu. Et siis ole ollut raskaana etkä synnyttänyt. Et ole myöskään tainnut jäädä rattijuopon alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sieltä semmoinen ad hominem hehe.
Ai ad hominem-mies on palannut palstoille. Kerroit kerran mt-ongelmistasi. Miten menee nyt?
Vierailija kirjoitti:
Olen sh ja aika pitkälti itse hoidan vaivani. En muista milloin olisin tarvinnut lääkäriä.
En ole siis vielä 58, mutta yli viisikymppinen kuitenkin.
Oon tänä vuonna käynyt 5 kertaa terkkarissa, kahdesti päivystyksessä ja yhden yön sisätaudeilla.
Jo nelikymppisenä ravaavat pari kertaa kuussa.