Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskon että rakastumisella on muukin merkitys kuin lisääntyminen

Vierailija
03.08.2024 |

Sen on tarkoitus pitää ihmiset iloisena ja energisenä koko elämän ajan. Uskon että ihmisen on luonnollista rakastua ja vaihtaa kumppania noin 2 vuoden välein elämänsä loppuun asti, siten hän pysyisi kaikista toimintakykyisimpänä. Yhteen ihmiseen sitoutuminen yhteiskunnan keksimänä standardina pilaa koko kuvion.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä että rakastuminen on melkoinen supervoima. Mutta kyllä haluaisin tutustua rakkaaseeni paremmin kuin mitä kahdessa vuodessa ennättää.

Vierailija
2/14 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, säälittävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla juuri katselin miestäni ja olin ilonen että hän on vieläkin rinnallani 31 vuoden jälkeen. Oikein rinnasta otti.( ei sydänkohtaus) vaan ilo siittä että on rinnallani ja tuhisee vieressä peiton alla.( ei pieree) vaan nukkuu.

Vierailija
4/14 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessa vuodessa ei ehdi edes tutustua henkilöön kunnolla. Kuka mäntti vaihtaa kumppania 2 vuoden välein? Rakkaus vain paranee vuosien myötä.

Vierailija
5/14 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on, - Jollei olisi, niin vosimme luultavasti todeta, että eivät esimerkiksi  homoille ja ainakin osalle lesbositakin saattaisi olla vaikeukia rakastua. Ja totta kai myös suurelle joukolle heteroita, jota syystä tai toisesta eivät halua saada ensimmäistäkään lasta. 

Uskovainen mies

Vierailija
6/14 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 2 kertaa  rakastuneena  lisääntynyt 2 kertaa. 

Vierailija
7/14 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi todella rankkaa rakastua kahden vuoden välein. Eikä sitä rakastumista voi edes valita. 

Vierailija
8/14 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntyminen ei vaadi rakastumista, riittää kevyt ihastuminen tai pelkkä kiima.

Vierailija
9/14 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtahan se nähdään toden teolla tulevissa polvissa mihin se johtaa (on johtamassa kovaa vauhtia), kun perheet rikkoontuu jatkuvasti ja lapset reppureissaa sinnetänne, kun vanhemmat salamarakastuu tahoillaan muutaman vuoden välein ja kodit ja ihmiset ympärillä vaihtuu, mut hei! Elämä on ja vanhempien onni = lapsen onni!!!! 

Vierailija
10/14 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti on, - Jollei olisi, niin vosimme luultavasti todeta, että eivät esimerkiksi  homoille ja ainakin osalle lesbositakin saattaisi olla vaikeukia rakastua. Ja totta kai myös suurelle joukolle heteroita, jota syystä tai toisesta eivät halua saada ensimmäistäkään lasta. 

Uskovainen mies

Minusta on tullut fanisi. Sinulla on humaaneja, viisaita ja rakentavia kommentteja.

Vierailija
11/14 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus on, että rakkaus, läheisyys ja keskinäinen yhteys syvenevät ja rikastuvat iän mukana. 

Vierailija
12/14 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap adhd? Tuohan on juuri sitä nopeaa dopamiinifiksiä mitä rakastumisen ensihuumassa tulee. oksitosiini ottaa vallan sitten myöhemmin ja se on se aito rakkaushormoni.

Vierailija
13/14 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kolmekymmentä vuotta saamatta tai antamatta kyseistä tunnetta joten en tämän enempää osaa ottaa keskusteluun osaa.

Vierailija
14/14 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison kanssa tutustuttiin, ihastuttiin, rakastuttiin opiskeluaikoina. Aikuisiällä tosin. Toi mukavasti buustia ja vertaistukea opiskeluihin. Ollaan edelleen yhdessä ja perhe on kasvanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi