Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä tulee oikeistolaisen lähinnä, hokema "ihnmiset eivät ota vastuuta itsestään"?

Vierailija
03.08.2024 |

onko se sitä harmaa massa ajattelua ja hysterian levitystä  jotta voisi leikata entistä enemmän, oli makrotalouden suunta ylös, alas, tahi muualle. sitten ulistaa alijäämämenettelyä ja sillä uolustellaan "perusteita" sille että "perusteet" ovatkin jääneet ideologisen leikkaamisen tasoille?

nämä poliitikot eivät ota vastuuta möläyttelyistään ja osaamisensa matalasta tasosta, kävä kyllä. Ja se hän ei ole kansan mandaattia?

sitä sitten keikkuu kolmella palsajakkaralla yhtäaikaa keikkumassa, ja kolmen jalan varassa.

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä täällä joku itkee, miten veronmaksajat ei maksa hänelle ökykämppää kantakaupungista. 

Vierailija
2/116 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ymmärrä jotain aatteellista suuntausta, usein auttaa, kun alkaa itse miettiä syitä sille, miksi joku ihminen ajattelee noin. Esim. jos et ymmärrä, miksi joku ajattelee, että ihmiset eivät ota vastuuta itsestään, voit miettiä, mitkä seikat yhteiskunnassa voisivat olla esimerkkejä tästä ilmiöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuunkantamista vaativat vain sellaiset ihmiset, jotka eivät itse siihen kykene, eli kaikki.

Vierailija
4/116 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa aivan poikkeuksellisen typerää ulinaa.

Vierailija
5/116 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuu on asia, johon vain vasemmisto kykenee. Oikeisto vain puhuu vastuusta.

Sama asia kuin persuilla: mölinää riittää mutta jonkun muun pitäisi tehdä työt.

Vierailija
6/116 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että vasemmistolaiset ovat niin kärkkäitä elämään tuilla sen sijaan, että menisivät töihn tai jopa perustaisivat yrityksiä. Se ei sovi meidän oikeistolaisten eetokseen.

Vierailija
7/116 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko totta? Eipä taannoinen vasemmistohallituskaan jäänyt kantamaan vastuuta sysipaskoista päätöksistään, vaan luikki pakoon, kuka jetsettiin, kuka EU-parlamenttiin.

Vierailija
8/116 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä täällä joku itkee, miten veronmaksajat ei maksa hänelle ökykämppää kantakaupungista. 

En ole ikinä nähnyt. Olen sensijaan nähnyt sinun todellisuudesta vieraantuneita vihapuheitasi.

Miten itse kannat vastuusi, elätätkö itsesi, oletko tuottava vai pelkästään kulutat palveluja?

Eläke lasketaan sosiaaliturvaksi. Oletko sossuloinen?

Vierailija
9/116 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ajatusharhasta että omat etuoikeudet ovat itse saavutettuja ja vähäosaiset omalla toiminnallaan aiheuttaneet tilanteen.

Vierailija
10/116 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä, että vasemmistolaiset ovat niin kärkkäitä elämään tuilla sen sijaan, että menisivät töihn tai jopa perustaisivat yrityksiä. Se ei sovi meidän oikeistolaisten eetokseen.

Minä olen vasemmalla ja olen yrittäjä

Vierailija
11/116 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nyt kyllä meni asiat sekaisin. vas sarit vaativat, että muut tekevät työt. vaativat muutenkin vaikka mitä, ja ovat ensimmäisinä kertomassa muille, miten heidän pitäisi elää.

Vierailija
12/116 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömiä ei kiinosta ja huvita työnteko, ovat mieluummin työttömiä ja elvät yhteiskunnan siivellä. Ja jos heitä kiinostaisi työt, niin eivät olisi työttömiä vaan töissä ansaitsemassa itse olan elantonsa ja toimeentulonsa.

Vierailija
13/116 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö samaa voitaisi sitten käyttää sairauksissa. Hoida itsesi ja ota vastuu itsestäsi.

Vierailija
14/116 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuuta voi vastuuttaa mutta ei saa vaatia tekemällä rikoksia. Ei mulla muuta. Ei kiinnosta toisten vastuut ja miksi kiinnostaisi.

Vierailija
15/116 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä ajatusharhasta että omat etuoikeudet ovat itse saavutettuja ja vähäosaiset omalla toiminnallaan aiheuttaneet tilanteen.

Hyvin pärjänneet haluavat toki ottaa kaiken kunnian menestyksestään, koska niiden etuoikeuksien myöntäminen tarkoittaisi, että on saanut jotain, jota ei ole itse oikeasti ansainnut eikä joku toinen olisi samalla panostuksella yhtä pitkälle päässyt. 

Vierailija
16/116 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vasemmalla ja olen yrittäjä

Onneksi olkoon. Olet todellinen harvinaisuus.

Vierailija
17/116 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyyden ei pitäisi edes olla laillista ja sallittua.

Vierailija
18/116 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako pörssiyhtiötä oletkaan perustanut,  oi persporvari?

Ja moneenko työpaikkaan olet joutunut pyrkimään  ellei iskän ja äipän firmoja lasketa. Veikkaan nollaa, koska kuvittelet, että työsuhde syntyy työntekijän sitä ehdottaessa 😂

Veikkaan, että sinä olet ideologinen työtön.  Toimeton pummi  joka OIKEISTOLAIDUUDELLAAN oikeuttaa loisimisensa.

Vierailija
19/116 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö samaa voitaisi sitten käyttää sairauksissa. Hoida itsesi ja ota vastuu itsestäsi.

Ainakin elämätavoissa voisi. Elä terveellisesti, niin et saa elintapasairauksia.

Vierailija
20/116 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan joka saa elantonsa julkisista varoista, tavalla tai toisella, ei ota vastuuta itsestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi