mistä tulee oikeistolaisen lähinnä, hokema "ihnmiset eivät ota vastuuta itsestään"?
onko se sitä harmaa massa ajattelua ja hysterian levitystä jotta voisi leikata entistä enemmän, oli makrotalouden suunta ylös, alas, tahi muualle. sitten ulistaa alijäämämenettelyä ja sillä uolustellaan "perusteita" sille että "perusteet" ovatkin jääneet ideologisen leikkaamisen tasoille?
nämä poliitikot eivät ota vastuuta möläyttelyistään ja osaamisensa matalasta tasosta, kävä kyllä. Ja se hän ei ole kansan mandaattia?
sitä sitten keikkuu kolmella palsajakkaralla yhtäaikaa keikkumassa, ja kolmen jalan varassa.
Kommentit (116)
Jos et ymmärrä jotain aatteellista suuntausta, usein auttaa, kun alkaa itse miettiä syitä sille, miksi joku ihminen ajattelee noin. Esim. jos et ymmärrä, miksi joku ajattelee, että ihmiset eivät ota vastuuta itsestään, voit miettiä, mitkä seikat yhteiskunnassa voisivat olla esimerkkejä tästä ilmiöstä.
Vastuunkantamista vaativat vain sellaiset ihmiset, jotka eivät itse siihen kykene, eli kaikki.
Olipa aivan poikkeuksellisen typerää ulinaa.
Vastuu on asia, johon vain vasemmisto kykenee. Oikeisto vain puhuu vastuusta.
Sama asia kuin persuilla: mölinää riittää mutta jonkun muun pitäisi tehdä työt.
Siitä, että vasemmistolaiset ovat niin kärkkäitä elämään tuilla sen sijaan, että menisivät töihn tai jopa perustaisivat yrityksiä. Se ei sovi meidän oikeistolaisten eetokseen.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko totta? Eipä taannoinen vasemmistohallituskaan jäänyt kantamaan vastuuta sysipaskoista päätöksistään, vaan luikki pakoon, kuka jetsettiin, kuka EU-parlamenttiin.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä täällä joku itkee, miten veronmaksajat ei maksa hänelle ökykämppää kantakaupungista.
En ole ikinä nähnyt. Olen sensijaan nähnyt sinun todellisuudesta vieraantuneita vihapuheitasi.
Miten itse kannat vastuusi, elätätkö itsesi, oletko tuottava vai pelkästään kulutat palveluja?
Eläke lasketaan sosiaaliturvaksi. Oletko sossuloinen?
Siitä ajatusharhasta että omat etuoikeudet ovat itse saavutettuja ja vähäosaiset omalla toiminnallaan aiheuttaneet tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että vasemmistolaiset ovat niin kärkkäitä elämään tuilla sen sijaan, että menisivät töihn tai jopa perustaisivat yrityksiä. Se ei sovi meidän oikeistolaisten eetokseen.
Minä olen vasemmalla ja olen yrittäjä
Vierailija kirjoitti:
nyt kyllä meni asiat sekaisin. vas sarit vaativat, että muut tekevät työt. vaativat muutenkin vaikka mitä, ja ovat ensimmäisinä kertomassa muille, miten heidän pitäisi elää.
Työttömiä ei kiinosta ja huvita työnteko, ovat mieluummin työttömiä ja elvät yhteiskunnan siivellä. Ja jos heitä kiinostaisi työt, niin eivät olisi työttömiä vaan töissä ansaitsemassa itse olan elantonsa ja toimeentulonsa.
Eikö samaa voitaisi sitten käyttää sairauksissa. Hoida itsesi ja ota vastuu itsestäsi.
Vastuuta voi vastuuttaa mutta ei saa vaatia tekemällä rikoksia. Ei mulla muuta. Ei kiinnosta toisten vastuut ja miksi kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Siitä ajatusharhasta että omat etuoikeudet ovat itse saavutettuja ja vähäosaiset omalla toiminnallaan aiheuttaneet tilanteen.
Hyvin pärjänneet haluavat toki ottaa kaiken kunnian menestyksestään, koska niiden etuoikeuksien myöntäminen tarkoittaisi, että on saanut jotain, jota ei ole itse oikeasti ansainnut eikä joku toinen olisi samalla panostuksella yhtä pitkälle päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vasemmalla ja olen yrittäjä
Onneksi olkoon. Olet todellinen harvinaisuus.
Työttömyyden ei pitäisi edes olla laillista ja sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Montako pörssiyhtiötä oletkaan perustanut, oi persporvari?
Ja moneenko työpaikkaan olet joutunut pyrkimään ellei iskän ja äipän firmoja lasketa. Veikkaan nollaa, koska kuvittelet, että työsuhde syntyy työntekijän sitä ehdottaessa 😂
Veikkaan, että sinä olet ideologinen työtön. Toimeton pummi joka OIKEISTOLAIDUUDELLAAN oikeuttaa loisimisensa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö samaa voitaisi sitten käyttää sairauksissa. Hoida itsesi ja ota vastuu itsestäsi.
Ainakin elämätavoissa voisi. Elä terveellisesti, niin et saa elintapasairauksia.
Kukaan joka saa elantonsa julkisista varoista, tavalla tai toisella, ei ota vastuuta itsestään.
Joka päivä täällä joku itkee, miten veronmaksajat ei maksa hänelle ökykämppää kantakaupungista.