Tiedättekö te, mikä nimi oli harkinnassa vanhemmillasi jos olisit ollut toista sukupuolta syntyessäsi?
Kommentit (48)
Kyllä tiedän. Minusta olisi tullut Olli, mutta sen nimen sai pikkuveljeni.
Jussi piti musta tulla.
Tiina sitten olen.
Tiedän. Vanhemmat olivat jo ennen raskautta lukinneet nimet molemmille sukupuolille. Jos olisin ollut poika, minusta olisi tullut Pekka.
N61
Minä olisin ehkä ollut Martti Aleksi,isä oli Aleksi,Merja Elisabet olen ja tyttärenpoika Aleksi.
Vanhempani toivoivat saavansa kaksi poikaa. Nimiksi olisivat tulleet Kimmo ja Teemu. Mutta, mutta saivat sitten neljä tyttöä.
En tiedä. Siskostani olisi tullut Teemu, ehkä mulla sitten sama.
Tarmo. Nyrkkeilijä Tarmo Uusvirran mukaan. Isä harrasti nyrkkeilyä ja tuo Tarmo oli jonkun sortin esikuva. Ei syntynyt poikaa heti.
Minusta olisi tullut Jarkko. No, mikäpäs siinä, tykkään nimestä.
Olisin ollut Jouni ja syntymäpäiväni olis ollut myös nimipäiväni :)
Tiedän. Se olisi ollut äitini pienenä kuolleen veljen nimi.
En tiedä. Tiedän vain että äiti olisi halunnut abortin, eikä missään nimessä nimeäni mulle. Olisi halunnut toisen, mutta se oli kuulemma hu***ih***an nimi.
Olen vaihtanut nimeä aikuisena sittemmin. Mitä väliä kun se oli arvottu vissiin.
Äitini olisi halunnut musta Villen, jos olisin ollut poika. No eipä tää nykyinen nimikään mikään hieno ole.
Todella transfobista puhua "toisesta sukupuolesta". Siinähän on oletus, että sukupuolia olisi kaksi. Miksi tätä ei ole poistettu niin kuin äsken poistettiin avaus, jossa kerrottiin, että sukupuolia on kaksi?
Joel