Jyrki Lehtolan kolumni: Yle-mummolassa on kaikki väärin
Ivan, Sanna, Tere! Kannattiko kuluttaa kesä saarnaamalla niille, jotka jo olivat uskossanne? Kannattiko näpytellä X:ssä satoja Yle-päivityksiä ja toistella väitteitä, jotka eivät enää herättäneet niinkään kysymyksiä Ylestä kuin niistä, joilla tuntui olevan sekä Yleen että omiin ajatuksiinsa huolestuttavan hysteerinen suhde?
Sellainen on terveydellekin vaarallista. Näkökyky heikkenee, kädet tuhoutuvat rasitusvammoista, stressi kasvaa, vainoharhat, masennus ja ahdistus lähestyvät.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010601571.html
Tää on hyvä!
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Suomi käyttää eniten rahaa maailmassa väkilukua kohden julkiseen mediayhtiöönsä.
Kertoo kyllä paljon tämän ketjun lukijoista, kun enemmistö yläpeukuttaa näin räikeälle valheelle. Täydellinen mustatuntuu- väite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi siellä perussuomalaisissakin valmistautua siihen että teiltä tullaan pyytämään faktoja väitteidenne tueksi. Siis ei mielipiteitä vaan faktoja ja jos oikein hyvin käy niin kaikki tullaan käymään läpi erittäin yksityiskohtaisesti. Enkä ihmettelisi vaikka tämän asian ympärille perustettaisiin jonkinlainen tutkinta joka tulee selvittämään mitä kukakin on oikeasti sanonut ja tehnyt. Ja mielellään loppujen lopuksi selvittämään sen mikä oli sellaista mitä ei olisi saanut tapahtua. Jotenkin tuntuu siltä että ps on tässä asiassa heikoilla kuten aina kun selvitellään faktoja.
Pitää muistaa se mitä hallitus teki vuosi sitten. Se kokoontui juurikin näiden tasa-arvo ja syrjimättömyysasioiden vuoksi kokoustamaan ja sitoutuivat näihin samoihin arvoihin. Miksi? Perussuomalaisten käyttäytymisen vuoksi ja nyt te hyökkäätte mediaa
Hallitus ei ole epäonnistunut. Emme ole tarkkailuluokalla. Itärajalta ei tule hybridiväkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi käyttää eniten rahaa maailmassa väkilukua kohden julkiseen mediayhtiöönsä.
Kertoo kyllä paljon tämän ketjun lukijoista, kun enemmistö yläpeukuttaa näin räikeälle valheelle. Täydellinen mustatuntuu- väite.
Kumoa se, muuten esitit itsekin mutun.
Nyt iltapäivälehtien "kolumnistit" jo piikittelevät toisiaan. Taitaa tosiaan "toimittajilla" olla jutut vähissä?
Olenko käsittänyt oikein jos sanon että perussuomalaiset ovat hyökänneet ylen kimppuun koska se haluaa kouluttaa ihmisiä suvaitsevaisuuteen ja tasa-arvoon liittyvissä asioissa eli antaa kaikille tilaa olla sellainen kuin on? Samainen puolue itse haluaisi poistaa vääränlaiset ihmiset valtakunnasta jopa ihan omia kansalaisiaan myöten jos he ajattelevat väärin? Näin olen pääpiirteittäin asian ymmärtänyt. Kyseinen puolue itse sitoutui viime kesäisen kohun jälkeen samoihin arvoihin joihin ylekin on sitoutunut ja jopa pääministeri Orpokin on asian ilmaissut hyvin selkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Kun Sanna Marin oli vallassa, MYÖS Iltalehti ja IS olivat samassa wokehuumassa mukana. Oli siinä piirun tai parinkin verran toki varovaisempi sävy kuin HS:lla ja Ylellä, mutta silti. Nyt sitten iltapäivälehdet alkavat hiljalleen ottaa etäisyyttä wiherwokewassuihin?
Eli kaikki valtakunnan suurimmat mediat ovat vääriä medioita??? Mitkä olisivat oikeita? MV-lehti ja Suomen uutiset?
Ihmettelen vaan, miten erilaiset kapinalliset, lusmut ja lumihiutaleet rakentavat yhteisöä? Keskittyvät vain siihen ns. omaan tilaansa ja haluavat viedä muilta hengitysilmaa. Tyyliin sähkö tulee töpselistä ja raha seinästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se on hyvä. Löytyyhän sieltä kaikille jotain, persuillekin ne jumalanpalvelukset.
Oon persu eikä kiinnosta jumalanpalvelukset ku en usko jumalaan. Ja Yleisradion tarjonnasta ei löydy nuorehkoille miehille mitään kiinnostavaa. Eikä se oo kyllä hyvä et me niin paljon käytetään rahaa siihen ku ei meillä oo varaa siihen.
hyvä :) nuorissa on tulevaisuus. Eläkeläiset äänestävät aina vaan SDP:tä, kun eivät ole huomanneet, että puolue ajaa lähinnä maahan muuttajien etuja nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Olenko käsittänyt oikein jos sanon että perussuomalaiset ovat hyökänneet ylen kimppuun koska se haluaa kouluttaa ihmisiä suvaitsevaisuuteen ja tasa-arvoon liittyvissä asioissa eli antaa kaikille tilaa olla sellainen kuin on? Samainen puolue itse haluaisi poistaa vääränlaiset ihmiset valtakunnasta jopa ihan omia kansalaisiaan myöten jos he ajattelevat väärin? Näin olen pääpiirteittäin asian ymmärtänyt. Kyseinen puolue itse sitoutui viime kesäisen kohun jälkeen samoihin arvoihin joihin ylekin on sitoutunut ja jopa pääministeri Orpokin on asian ilmaissut hyvin selkeästi.
Eli mielestäsi ainoastaan persut ajattelevat että sukupuolia on kaksi. Mies joka tuottaa siitiöitä ja nainen joka tuottaa munasoluja ja että ei ole kuin kahdenlaisia sukusoluja.
Mielestäsi siis vain persut ovat huolissaan siitä, että lasten päät sekoitetaan varhaiskasvatuksessa tyyliin: "Janipetteri ei vielä osaa edes kengännauhojaan itse solmia, kun hänet jo pelotellaan että hän onkin tyttö tai voi aikuiseksi kasvaessaan hyvin muutuakin naiseksi". Sukupuolidysforia pitää oikeudenmukaisuuden nimissä tartuttaa kaikkiin lapsiin.
Mielestäsi siis vain persut ovat huolissaan siitä että naisten ja tyttöjen pukuhuoneisiin ja suihkutiloihin ja kilpaurheiluun ja vankiloihin saa vapaasti tulla miehiä ihan vain omalla ilmoituksellaan. Näitä "rohkeita naiseksi identifioituvia" miehiä sitten paapotaan jopa naisten terveyden ja turvallisuuden kustannuksella.
Vainko persut ovat huolissaan ja ei-persut pitävät tätä "ihmioikeuksina" ja "tasa-arvona"?
Vierailija kirjoitti:
Olipas Jyrki itselleen epätyypillisen pihalla. Yleensä ihan ok kommentaattori, mutta nyt taisi olla kiire viikonlopun viettoon.
Monimuotoisuuskoulutus ja turvallinen tila kuulostavat hemmetin kivoilta ja reiluilta ja nopea googletus vielä vahvistaa harhan, mutta syvempi tutkimus paljastaa ruman kokonaisuuden. Luulen että Lehtola olisi kirjoittanut kovin toisenlaisen kolumnin, jos olisi katsonut Lloyd Libison ulostulon tai herra paratkoon, jopa soittanut ja kysynyt mieheltä itseltään mistä tässä on oikein kyse. Sensijaan veti vasurilla hatusta samassa ajassa kuin juo kupillisen kahvia. Helpot rahat amatöörimäisestä työstä.
Siinä on sellainen juttu, että Lehtolan ei tarvii kuunnella mitään horinoita, kun näkee sukkolan hysteerisen virityksen tereineen ja ivanineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas Jyrki itselleen epätyypillisen pihalla. Yleensä ihan ok kommentaattori, mutta nyt taisi olla kiire viikonlopun viettoon.
Monimuotoisuuskoulutus ja turvallinen tila kuulostavat hemmetin kivoilta ja reiluilta ja nopea googletus vielä vahvistaa harhan, mutta syvempi tutkimus paljastaa ruman kokonaisuuden. Luulen että Lehtola olisi kirjoittanut kovin toisenlaisen kolumnin, jos olisi katsonut Lloyd Libison ulostulon tai herra paratkoon, jopa soittanut ja kysynyt mieheltä itseltään mistä tässä on oikein kyse. Sensijaan veti vasurilla hatusta samassa ajassa kuin juo kupillisen kahvia. Helpot rahat amatöörimäisestä työstä.
Siinä on sellainen juttu, että Lehtolan ei tarvii kuunnella mitään horinoita, kun näkee sukkolan hysteerisen virityksen tereineen ja ivanineen.
Tai sitten kyseinen iltapäivälehti on maksanut Jyrkille bonusta "oikeinajattelusta", ehkä jopa tilannut kyseisen tekeleen.
Tai sitten Jyrki on löytänyt unelmiensa "naisen", 200kg kaunottaren jolla on Jyrkiä kiihottavaa "extraa" pöksyissä...
Ettekö huomaa miten nämä kolumnit on laskelmoitu ja ilmestyvät sopivasti toinen toisensa perään? Näin klikkauksia saadaan.
Miten puku tai keski-ikä tai molemmat yhdessä pilaa miehen ja hänen asiansa? Varsinaista kevytajattelua.