Naiset kehuu naisia trendi
Olenko ainoa nainen ketä ärsyttää nainen kehuu naista trendi? Nykyään joka kerta kun menee jonnekin niin useita naisia tulee kehumaan vaatteita tai ulkonäköäni. Aluksi ihmettelin ja sitten kuulin että se on joku trendi.
Minulle on siitä asti tullut tosi epämiellyttävä olo noista kehuista. Ne ei tunnu aidoilta vaan sellaisilta "tänään mun pitää vielä kehuu kahta näistä, otetaan vaikka toi". Ja sitten siihen jäädään aina turisemaan painostuttavan pitkäksi ajaksi.
Lisäksi se tuntuu epäreilulta. Olin eilenkin ulkona miespuolisen ystäväni kanssa ja hän katseli vieressä kun minua kehuttiin mitä typerimmistä asioista. Olisi ollut kiva kun joku olisi sanonut hänellekin jotain kivaa.
Olenko ainoa nainen jonka mielestä tämä trendi on ärsyttävä?
Kommentit (42)
Mä en halua vastaanottaa kehua sen takia, että joku vaan päättää että "nyt minä kehun tuota ihmistä jostakin". Koen tällaisen kiusallisena, koko tilanne on jotenkin vaan ihan feikkiä.
Enpä ole moisesta trendistä koskaan kuullutkaan. Itse olen kyllä pitänyt kuulemiani kehuja aitoina, tulivatpa ne naisilta tai miehiltä. Kyllä näitä kehuja on saanut jo viimeiset 20 vuotta silloin tällöin, eli tuskin mikään trendi kyseessä. Nuo kehut tulevat ihan spontaanististi tuntemattomiltakin tyyliin "ihana mekko, sopii sulle tosi hyvin". Sanoisin, että onpa ap:lla maailmanluokan murheet..