Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tyytyväinen rintoihisi?

Vierailija
07.01.2025 |

Saa kertoa enemmän, mutta asiallisesti.

Kuinka tyytyväinen olet rintoihisi?

Vaihtoehdot

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaisi parantaa näitä mitenkään. Koko on B75, ja täydelliset mielestäni. Eivät haittaa urheillessa yms.

Vierailija
2/15 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin tyytyväinen. Ne ovat täyteläiset ja terhakkaat.

Markku 65v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, B34 ja pitkät nännit.

Vierailija
4/15 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin hoikka ja rasvaton. Olen aina halunnut isommat rinnat, mutta eivät nämä oikein kasva, vaikka punnerran ja olen salillakin yrittänyt nostella tankoa. Lauta mikä lauta - näillä mennään. M49

Vierailija
5/15 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-75/D80 ja nykyään tyytyväinen.

Nuorena vaatteet eivät istuneet ja nuo herättivät turhankin paljon huomiota. Nyt vanhempana tykkään näistä paljon. Kunnon pushupeilla näyttävät, urheiluliiveillä hallittavissa. Ei ole esteenä eikä häiritse. 

Vierailija
6/15 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erittäin tyytyväinen. Ne ovat täyteläiset ja terhakkaat.

Markku 65v

Uuuhh, kyllä nyt pistää ujon miehen mielen ihan villiksi tollaisten herkkujen ajattelu🤤🤤

Vierailija
7/15 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin täysin tyytyväinen. Kävin vuosi sitten pienennysleikkauksessa. Vanhat rinnat oli kolmen raskauden ja imetyksen jälkeen aivan jäätävät patalaput, nänninpää oli navan korkeudella vaikka olen hoikka ihminen. Herranen aika että vihasin niitä läpysköjä. Nännejä kohotettiin 14 cm ja nahka poistettiin, aika paljon kaikkea kyöhnää sieltä lähti koska painoa lähti kummastakin 300 g. 

Nyt rinnat ovat ihanat, pienet, kiinteät, sirot ja nätit. Siis minun mielestäni, sehän on tärkeintä. Muut näkevät arpia, minä en. Mailman paras päätös ja muuten julkisella leikattiin!

Vierailija
8/15 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllisesti en ole koskaan ollut. Jo ennen lapsia oli roikkuvat ja "väärän" malliset. Koko on ihan hyvä (75c). Ajoi imettäessä asiansa ja liiveissä ihan kivat kuitenkin. 

Vierailija
9/15 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 80E, aivan liian isot. En tykkää yhtään, ovat tiellä. Ovat myös aiheuttaneet niska-hartiavaivoja, mutta ne onneksi pysyvät poissa, kunhan vaan saan raahattua itseni pari kertaa viikossa kuntosalille. Haluaisin korkeintaan B-kupin ja myös pienemmän rinnanympäryksen.

Vierailija
10/15 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Koko 70c ja rinnat on omituisen matalat, alikehittyneet ja yläosasta ihan tyhjät, iho on venynyt ja revennyt arpiseksi. 

Vierailija
11/15 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 75D, tykkäsin enemmän, kun olivat pienemmät (kun olin 5 kg hoikempi).

Vierailija
12/15 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä tavalla olen, että en mieti niiden ulkonäköä kriittisesti ja suhtaudun niihin rakkaudella, mutta sitten jos alan näin miettimään, niin voisivat ne olla kiinteämmät ja vähän isommat. Sellaiset seksipommitissit xD

Mutta ei minua ne mitenkään vaivaa, eli olen tyytyväinen ja itsevarma huolimatta siitä, etteivät ne ole sen näköiset kuin mielestäni täydelliset tissit on (en ole muutenkaan täydellisen näköinen enkä edes ajattele, että minun pitäisi olla.. voin ihailla muissa niitä täydellisiä piirteitä, instan kuvista löytyy kauniita joita ihailla)   

Vierailija
13/15 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just hyvät. Käteensopivat pehmopallerot.

Vierailija
14/15 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajokoiran korvat. Pitkät, litteät ja roikkuu. Oma mies tykkää. 

Vierailija
15/15 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin tyytyväinen, 80F kokoa. Koskaan ei ole haittoja rinnoista ollut ja ovat muuttuneet tosi vähän iän mukana. Oikein ihmettelen mistä se voi johtua, geeneistä varmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi