Naiset kehuu naisia trendi
Olenko ainoa nainen ketä ärsyttää nainen kehuu naista trendi? Nykyään joka kerta kun menee jonnekin niin useita naisia tulee kehumaan vaatteita tai ulkonäköäni. Aluksi ihmettelin ja sitten kuulin että se on joku trendi.
Minulle on siitä asti tullut tosi epämiellyttävä olo noista kehuista. Ne ei tunnu aidoilta vaan sellaisilta "tänään mun pitää vielä kehuu kahta näistä, otetaan vaikka toi". Ja sitten siihen jäädään aina turisemaan painostuttavan pitkäksi ajaksi.
Lisäksi se tuntuu epäreilulta. Olin eilenkin ulkona miespuolisen ystäväni kanssa ja hän katseli vieressä kun minua kehuttiin mitä typerimmistä asioista. Olisi ollut kiva kun joku olisi sanonut hänellekin jotain kivaa.
Olenko ainoa nainen jonka mielestä tämä trendi on ärsyttävä?
Kommentit (42)
Silkkaa oman egonsa nostattamista.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että kylläpä tämä loukkaantumisen kulttuuri on mennyt pitkälle.
En ymmärrä, vaikka olisikin joku haaste, että kehu ihmisiä, niin eihän ne kehut turhaan tule, vaan se haaste tekee sen, että asiaan kiinnittää enemmän huomiota ja sanoo hyvät ajatuksensa ulos.
Joku vetoaa turvalliseen tilaan? Vilpitön kehuko sinua oikeasti loukkaa? Saisinko kysyä miksi?
Miksi minulla ei ole oikeutta olla rauhassa naisten kehuilta siinä missä miestenkin? Itseasiassa itse pidän miesten kehuja paljon aidompana. Nämä "upea outfit sulla" kommentit on ihan naurettavia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo tienny tollasesta trendistä, mun työpaikalla ja kaveripiirissä on ihan yleistä kehua aina kun jollain on esim kiva vaate, meikki tai hiukset tai jos on tehnyt jotain kehuttavaa. Kehun ite tosi herkästi kaikkia.
Kehutko myös miehiä?
Ap
Kehun.
Ymmärrän mitä tarkoitat. Se on sellaista feikkiä lässyttämismielistelyä jota harrastavat sisimmässään erittäin huonoitsetuntoiset naiset. He haluavat näyttäytyä hyvänä tyyppinä ja mukavana ihmisenä muille eli saada hyväksyntää itselleen. Tuollaisen feikkiyden erottaa todellakin aidoista kehuista, siksi se tuntuu niin ärsyttävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi viddu. Olen aina kehunut jos on ollut kehumista. Ei ole uusi juttu.
Mutta oletko ajatellut että kaikki eivät pidä siitä?
Ap
Ei ole mun kaveria haitannut. En kehu tuntemattomia.
Kaveri onkin eri asia. Puhuin tässä aloituksessa nimenomaan niistä tuntemattomista jotka tulee jossain vessassa kehuskelemaan ja siinä ei ii mitään aitoa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko sinulla huono itsetunto?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän mitä tarkoitat. Se on sellaista feikkiä lässyttämismielistelyä jota harrastavat sisimmässään erittäin huonoitsetuntoiset naiset. He haluavat näyttäytyä hyvänä tyyppinä ja mukavana ihmisenä muille eli saada hyväksyntää itselleen. Tuollaisen feikkiyden erottaa todellakin aidoista kehuista, siksi se tuntuu niin ärsyttävältä.
Tämä! Aidon kehun kyllä erottaa. Eikä tuntemattomien kehuminen ole mielestäni kovinkaan aitoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko sinulla huono itsetunto?
Ei. Vaan niin hyvä etten tarvitse nostatusta tuntemattomilta naisilta
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä h-tin trendi? Mä kehun, jos on kehuttavaa.
Täällä palstalla olen tosin kuullut, että kehuminen on aina väärin 😅 Teen sen silti.
Niin että turvallisen tilan periaatteet eivät päde sinuun?
Jos olen vaikka käynyt kampaajalla ottamassa uuden kampauksen, ja joku kehuu sitä, niin ajatteles, että tunnen itseni täysin turvalliseksi silti 😀
Eiköhän jonain päivänä tulevaisuudessa taas todeta, että kehuminen on ihan ok.
Mutta kaikki muut ei välttämättä tunne. Vähätteletkö samanlailla toisten fiiliksiä jos nainen kokee miehet kommentteineen ahdistavaksi?
Ap
Miestenkin reipas kehuminen hyvästä suorituksesta tai taidosta jne ja lipevyys taka-ajatuksineen ovat kaksi aivan eri asiaa.
Jo on ongelma. Ihan päivittäinkö sinua nyt pysäytellään kadulla ja kehutaan?
En ole kuullutkaan tuollaisesta trendistä että oikein kehumalla kehutaan naisia. Useimmiten se on ollut kyllä täysin päinvastoin että ei varmasti sanota kenellekään ainakaan mitään positiivista ja enemmän keskitytään siihen että haukutaan ja kiusataan.
Onko tämä nyt AP:n outo kierotapa kehua itseään? Ventovieraat ihmiset jatkuvasti kehumassa niin, että oikein alkanut jo ärsyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko sinulla huono itsetunto?Ei. Vaan niin hyvä etten tarvitse nostatusta tuntemattomilta naisilta
Ap
Luuletko sinua kehuvan tuntemattoman naisen yrittävän pokata sinua? Oletko sinut oman seksuaalisuutesi kanssa?
Varmaan samoja tyyppejä jotka töhertävät huulipunalla johonkin julkisen vessan peiliin "Olet kaunis! 💜" 😂
Haluavatko vinkkejä mistä olet hankkinut vaatteet tai miten laittanut hiukset? Vaikuttavatko kehujat somea seuraavilta?
Jos nainen on oikeasti kaunis ja tyylikäs, niin kukaan ei kehu häntä, eikä ole tarvettakaan. Jos harmaa hiirulainen on käynyt kampaajalla tai ostanut uudet vaatteet, niin kehuja satelee. Miksi näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kaveri onkin eri asia. Puhuin tässä aloituksessa nimenomaan niistä tuntemattomista jotka tulee jossain vessassa kehuskelemaan ja siinä ei ii mitään aitoa
Ap
Etkö osallistu kertomalla mistä olet hankkinut? Etkö kehu takaisin?
Ehkä osa kehuu takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ai, on sitäkin tapahtunut mutta harvoin. Kehu on ollut aitoa. En ole teeskentelijä. Oletpa sä ahdasmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla huono itsetunto?Ei. Vaan niin hyvä etten tarvitse nostatusta tuntemattomilta naisilta
Ap
Ei se kehu sitä ole. 🤣
Heh heh :D
Ehkäpä voi kiittää ja muuta ei tarvita.
T: nainen