Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka ei ole koskaan saanut kumppanikseen sitä ihmistä, johon oli todella rakastunut?

Vierailija
02.08.2024 |

Minä ssis olen sellainen. Olen tyytynyt kummallakin kerralla vain siksi, että mies on ollut sinnikäs, vaikka ei olisi niin natsannutkaan. Tuloksena 2 epäonnistunutta suhdetta. Ei omaisuutta tai lapsia, koska kuka haluaa sotkeutua vielä syvemmälle suhdetta joka ei ole kuin sitä tyytymistä? 

N.50

Kommentit (163)

Vierailija
161/163 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä aina ajatellut että valtaosa ei "saisi" ketä eniten rakastanut/ ihastunut, vaan että se on enemmän semmosta hömppäromanttinenelokuva -kamaa ja oikeat suhteet on enemmän semmosia missä ei ehkä niin palavasti olla yhtäaikaa rakastuneita vaan enemmän kasvetaan yhteen kun annetaan suhteelle mahdollisuus.

Olen samalla kannalla. Sitä paitsi, millä se ihastumisen taso mitataan? Korviaan myöten ihastuminen esikoulussa siihen yhteen Teroon? Tero leikki mieluummin puuha- Peteä tai transformersia. Yläasteellakin Teroa vilkuilin, paitsi että muutti toiseen kouluun kun oltiin seiskalla. Myöhemmin Tero meni armeijaan ja jäi sopimussotilaaksi, löysi työpaikkakunnaltaan naisen ja elävät kuulemma avoliitossa. H- tin lehmä! Vei minulta Teron, vaikka oli minulle varattu! Minä löysin sen ensin! En enää löydä ketään johon voisin yhtä palavasti rakastua kuin Teroon silloin eskarissa! Yhyy, elämäni on pilalla!

Vierailija
162/163 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohiksena. En ole koskaan rakastunut miehen komeuteen, pituuteen ja muihin ulkoisiin asioihin, vaan sen ihmisen luonteeseen. Kukaan näistä miehistä ei ole ollut pitkä eikä perinteisellä tavalla komea tai edustanut jotakin tiettyä hienoa asemaa. Ulkonäkö on kuitenkin miellyttänyt minua ja muut asiat ja kokonaisuus on vaikuttanut sopivalta minulle. Mielestäni nämä avaruuskirurgilaatikkoleukakalsarimalli -puheet ovat niin tympäiseviä ja perättömiä. En jaksaisi ikinä kiinnostua tuollaisesta. Tärkeintä on mielestäni keskusteluyhteys, yhteinen arvomaailma ja fyysinen vetovoima. Tällä tavalla minulle on kolahtanut vain kaksi miestä koskaan, ja toinen heistä on nykyinen mieheni. 

Liirum laarum. Jolloti jolloti. Puhut ristiin. Kerrot kuinka et ole koskaan rakastunut ulkonäköön vaan luonteeseen. Kuitenkin toisessa kohtaa kerrot kuinka fyysinen vetovoima on tärkeä tekijä, ja kuinka ulkonäkö on miellyttänyt sinua. Vaikka sinulle olisi tullut vastaan mies jonka luonne olisi täydellisen 10+ niin jos riittävää ulkonäköä ja tätä kautta fyysistä vetovoimaa ei olisi ollut niin pariutumatta olisi jäänyt.

Kaksi tärkeintä on: Fyysinen vetovoima, riittävä ulkonäkö. Hyvä luonne plussaa, mutta tarvittaessa siitä voidaan joustaa jos kaksi ensimmäistä on hyvällä mallilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/163 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostooo