Miten voin laittaa välit poikki ihmisen kanssa joka aina nauraa minulle että olen dramaattinen
En haluaisi olla ghostaaja enkä kylmästi hylätä ihmistä ilman selityksiä, mutta aivan yks lysti mitä hänelle yritän kertoa (tunteista) hän pilkkaa että olen dramaattinen. Tämä tilanne pakottaa minusta ihmisen joka en haluaisi olla. Harmittaa.
Kommentit (36)
Et vastaa mihinkään. Pakko sun on ghoustaa. Kiusaaja ei lopeta koska olet mukavaa ajanvietettä.
Kannattaa pyristellä salaa irti. Some-estoja, somekatoamisia, numeronestoja tai vaihto jne. Ja sitten kun ottaa sukulaiseesi yhteyttä, ÄLÄ lankea takaisin, kuten me muut joskus teemme.
Vierailija kirjoitti:
Älä ota yhteyttä.
Haluaisin kertoa tilanteen ja osoittaa omat rajani. Jos ghostaan niin olen henkilö joka en haluaisi olla. Vaikka haluan eroon tästä ihmisestä, niin haluaisin silti kunnioittavan ja selkeän eron. Ghostaus on mielestäni halveksivaa.
Pakko on ghostaa kun toinen vaan roustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ota yhteyttä.
Haluaisin kertoa tilanteen ja osoittaa omat rajani. Jos ghostaan niin olen henkilö joka en haluaisi olla. Vaikka haluan eroon tästä ihmisestä, niin haluaisin silti kunnioittavan ja selkeän eron. Ghostaus on mielestäni halveksivaa.
Tiedätkö kaikista ihmisistä ei pääse eroon muuten. Kaikki eivät ansaitse selityksiä. Kaikki ihmiset eivät ikinä tule ymmärtämään sinun näkökantaasi, kaikki eivät edes halua yrittää. Ymmärrän ajatuksesi, ettet halua, mutta myrkyllisesti kiusaavasta ihmisestä, joka toistuvasti ylittää rajat, ei pääse muutoin eroon. Kokemusta on. Eli älä vastaa mihinkään, älä pidä yhteyttä. Tai vastaa lyhyesti viestiin et olet kiireinen, palataan. Mutta et palaa. Älä koskaan tosiaan soita tai vastaa puheluun. Kyllä joskus lopettaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ota yhteyttä.
Kunnioittavan ja selkeän eron haluaminen on turhaa. Jos se ei kerrasta onnistu, niin anna olla. Parhaiten tuollaiset saa ruotuun kun jättää omaan arvoonsa huomiotta. Elä tuhlaa yhtään enempää energiaasi.
Ethän sinä oikeasti halua päästä hänestä eroon. Juuri siksi et pääsekään.
Palkkaat sotilassoittokunnan, vuokraat musiikkitalon ja laulat sille mikkiin että "tää oli nyt tässä, en haluu nähdä sua enää tässä elämässä. Enkä seuraavassakaan, meen nyt himaan, ethän seuraa mua vaan".
Ehkä joku valoshow siihen vielä.
Sanot vaan että katkaiset välit ja sitten teet sen.
Älä ghostaa, vaan kerro, että teidän suhde on tullut dramaattiseen päätökseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ota yhteyttä.
Tiedätkö kaikista ihmisistä ei pääse eroon muuten. Kaikki eivät ansaitse selityksiä. Kaikki ihmiset eivät ikinä tule ymmärtämään sinun näkökantaasi, kaikki eivät edes halua yrittää. Ymmärrän ajatuksesi, ettet halua, mutta myrkyllisesti kiusaavasta ihmisestä, joka toistuvasti ylittää rajat, ei pääse muutoin eroon. Kokemusta on. Eli älä vastaa mihinkään, älä pidä yhteyttä. Tai vastaa lyhyesti viestiin et olet kiireinen, palataan. Mutta et palaa. Älä koskaan tosiaan soita tai vastaa puheluun. Kyllä joskus lopettaa sitten.
Vastaa lyhyesti viestiin että kiire, palataan... Miksi ihmeessä? Miksei voi vaan sanoa että tää oli tässä ja välit meni poikki, sitten vasta aloittaa ghostaaminen. Jotku ei oikeasti välttämättä kovin nopeesti tajua että heitä ghostataan tai etäännytetään välejä viilentämällä, niin tuohan on energian tuhlaamista kummaltakin osapuolelta.
On ihan normaalia ghostata eli jättää ottamatta yhteyttä ihmisiin, johon ei ole syytä pitää yhteyttä. Iät ajat ystävyyssuhteet ym ovat laimenneet, kun ihmiset muuttuvat tai muuttavat ym. Ei välejä rikota vaan muuten vain tapahtuu etääntymistä.
Joko sanot tai lähetät viestin yhdellä lauseella, että et enää halua seurustella, koska et enää pidä hänestä. Sen jälkeen jos tulee vielä soittelemaan ovikelloasi, sanot, että ei kannata olla niin dramaattinen.
Hän on itsekin kylmä, koska jatkuvasti pilkkaa sinua. Miksi sinä et voisi olla kylmä?
Ystävyys on kaksisuuntainen tie missä molemmilla on 50/50.
Kun sä sanot että tämä peli ei vetele, sanoit pahasti ja pahoitin mieleni tai paha mielesi näkyy kilometrien päähän niin normaali ihminen pahoittelee tilannetta ja korjaa tilanteen eikä enää ikinä halua pahoittaa mieltäsi.
Ystäväsi pilkkaa sinua draamaattiseksi eikä ymmärrä mitä tekee. Ei vaikka mistä rautalangasta sen hänelle väännät.
Anna olla. Ei ole sinun vastuulla hänen ymmärtämättömyys. Koska ethän sä voi tietää mitään.
En käsitä miten olenkin mennyt antamaan ohjat tälle ihmiselle. Miksi irti päästäminen ilman ns viimeistä sanaa on niin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Hän on itsekin kylmä, koska jatkuvasti pilkkaa sinua. Miksi sinä et voisi olla kylmä?
En halua olla kylmä ihminen.
Avauksen perusteella ei taida olla virheellinen syytös. Kunnon draamaqueen hakee sympatiaa omalle draamailulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua olla kylmä ihminen.
Sulla on nyt kaksi vaihtoehtoa, joko jatkat tuota tai sit otat etäisyyttä.
Älä ota yhteyttä.