Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi jota et kehtaa sanoa julkisesti

Vierailija
02.08.2024 |

Onko se sinulla mielipidettä, jota et kehtaa julkisesti kertoa ?

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että yllättävän suuri osa ihmisistä on ällistyttävän tyhmiä. Kehtaan sanoa tämän yleisesti kehenkään yksilöimättä muussa seurassa, mutta en tyhmälle ihmiselle itselleen. Tyhmällä tarkoitan ihan hoksottimien puutetta.

Vierailija
102/114 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa Pro-Palestiina, Elokapina ym. aktivisteista ei tajua ajamistaan asioista yhtään mitään. Itsekorostus on tärkeintä, ei itse asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä mieheni lapsista, ainoastaan siedän sen aikaa, kun aina asuvat meillä. Lapsissa sinänsä itsessään varmasti ei ole mitään vikaa, vaan siinä miten mies heitä kasvattaa, eli jättää kasvattamatta.

En usko että kukaan lähipiirissä, edes mies tai lapset uskoisivat tätä minusta. Puuhaillaan kyllä kaikenlaista yhdessä, ja ulos päin olen heille aina mukava ja meillä on hyvät välit. 

Eli tosiasiassa et pidä miehestäsi kasvattajana.

Vierailija
104/114 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä mieheni lapsista, ainoastaan siedän sen aikaa, kun aina asuvat meillä. Lapsissa sinänsä itsessään varmasti ei ole mitään vikaa, vaan siinä miten mies heitä kasvattaa, eli jättää kasvattamatta.

En usko että kukaan lähipiirissä, edes mies tai lapset uskoisivat tätä minusta. Puuhaillaan kyllä kaikenlaista yhdessä, ja ulos päin olen heille aina mukava ja meillä on hyvät välit. 

Juuri näin. Muotoilit ajatukseni oikeaan muotoon.

Vierailija
105/114 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Muotoilit ajatukseni oikeaan muotoon.

Tämä kannattaa pitää mielessä jos omaa lasta suunnittelet.

Vierailija
106/114 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israel ja Palestiina tulisi ydinpommittaa maan tasalle ja aloittaa alueen asutus tyhjästä sitten parin sadan vuoden päästä kun säteily olisi hävinnyt.

Vierailija
107/114 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, että minulla on selvästi jokin ongelma. En voisi tätä sanoa ääneen koskaan, kun eihän tässä ole mitään järkeä. Mutta en voi sietää itseäni noin 10 vuotta ja siitä vanhempia miehiä. En siis yhtään ketään tällaista miestä muutamaa sukululaista lukuunottamatta.

Olen siis itse pian 42-vuotta täyttävä nainen ja tämä inho on syntynyt viime vuoden aikana. Kuulostaa provolta mutta ei ole sitä. Saatan ihan kaupan kassalla joutua miettimään ilmeitäni, etten tuo esille miten paljon edessäni säheltävä viisikymppinen mies ottaa aivoon.

Vierailija
108/114 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somalilapset ovat vähän tyhmiä. Olen työskennellyt niiden kanssa, ja ei ole kyse mistään kulttuurieroista. 

Vierailija
109/114 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun uskomukseni on, että suurin osa äitipuolista (tai miksikä itseään haluavat kutsua) ovat kylmiä ja etäisiä ja että lapset kyllä ymmärtävät sen.

Olen siis sitä mieltä, että hyvin moni nainen tekee hallaa lasten itsetunnolle olemalla k*sipää heitä kohtaan. Ei tarvitse ihmetellä nuorten pahoinvointia, jos molemmilla vanhemmilla on puolisot jotka pitää nuorta ylimääräisenä. Tai jotain vielä pahempaa.

Lapsi ja nuori vaistoaa kyllä, vaikka kuinka bonus-vanhempi yrittäisi inhoaan peittää. Jos on yhtään fiksu ihminen, ei ryhdy lähisuhteeseen ihmisen kanssa, jonka lapsista ei pidä. Älykkäimmät joko pysyy kaukana uusperhekuvioista, tai ovat kykeneviä normaaliin kanssakäymiseen puolisonsa lasten kanssa (ilman mitään sisällä kytevää vihaa). 

Vierailija
110/114 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Transihmiset on outoja hyypiöitä. Eivätkä kuulu naisurheiluun transnaiset. 

Jokaisen cis-ihmisen tulisi elää pari kk väärässä kehossa niin ymmärtäisivät miltä se tuntuu

Minä olen NAINEN. Minulla on naisen kromosomit. Minulla kohtu ja munasarjat, olen ollut raskaana ja synnyttänyt. Viimeksi mainitut ei löydy kaikilta NAISILTA, mutta jos on oikeat kromosomit, on nainen.

Kukaan muu ei ole nainen. Mies ei voi olla nainen koskaan. Mies ei voi tietää, millaista on olla nainen, hyvässä ja pahassa. Miehellä joka kuvittelee olevansa nainen, ei ole eikä koskaan tule olemaan naisena olemisen kokemusta.

Minä olen nainen. En mikään cis-pelleilijä, vaan nainen. 

Vierailija
111/114 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten harrastusohjaajana olen huomannut, että lähes kaikkien käytöshäiriöisten lasten perseilyn taustalla on vanhempien ero. Vaikka vanhempien omasta mielestä ero olisi hoidettu mallikkaasti ja lapsen parasta ajatellen, lapsi kuitenkin yleensä oireilee ja taantuu.

Vierailija
112/114 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somalilapset ovat vähän tyhmiä. Olen työskennellyt niiden kanssa, ja ei ole kyse mistään kulttuurieroista. 

Kyse varmaankin koulutuksen puutteesta. Jos vanhemmat eivät ole kouluja käyneet, miten voivat opettaa lapsiaankaan.

Vierailija
113/114 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Transihmiset on outoja hyypiöitä. Eivätkä kuulu naisurheiluun transnaiset. 

Jokaisen cis-ihmisen tulisi elää pari kk väärässä kehossa niin ymmärtäisivät miltä se tuntuu

Minä olen NAINEN. Minulla on naisen kromosomit. Minulla kohtu ja munasarjat, olen ollut raskaana ja synnyttänyt. Viimeksi mainitut ei löydy kaikilta NAISILTA, mutta jos on oikeat kromosomit, on nainen.

Kukaan muu ei ole nainen. Mies ei voi olla nainen koskaan. Mies ei voi tietää, millaista on olla nainen, hyvässä ja pahassa. Miehellä joka kuvittelee olevansa nainen, ei ole eikä koskaan tule olemaan naisena olemisen kokemusta.

Minä olen nainen. En mikään cis-pelleilijä, vaan nainen. 

En minäkään ole mikään transpelleilijä vaan transihminen

Vierailija
114/114 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten harrastusohjaajana olen huomannut, että lähes kaikkien käytöshäiriöisten lasten perseilyn taustalla on vanhempien ero. Vaikka vanhempien omasta mielestä ero olisi hoidettu mallikkaasti ja lapsen parasta ajatellen, lapsi kuitenkin yleensä oireilee ja taantuu.

Olen työskennellyt yli 20 vuotta yläkoulussa ja olen tullut tulokseen, että persoonallisuushäiriöt ovat usein periytyvää sorttia ja persoonallisiishäiriöiset usein myös eroavat. Kaikista hankalimpia ovat olleet selkeästi  narsistiset pojat, joita yh-äiti yrittää parhaansa mukaan kasvattaa ja sekopäinen narsisti-ex-mies laittaa agressiivisena kapuloita rattaisiin minkä kerkiää. Ja tarkoitan nyt oikeita persoonallisuushäiriöitä, joita on sillä muutamalla prosentilla ihmisistä. Isossa koulussa tarkoittaa muutamaa oppilasta useasta sadasta. Pelkkä ero ei tee lapsista käytöshäiriöistä, suurin osa erolapsista voi vallan hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme