Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies roikottaa löysässä hirressä

Vierailija
02.08.2024 |

Mies on kohta kuukauden päivät vastaillut säännöllisen epäsäännöllisesti viesteihin (1-2 vrk viiveellä), pahoittelee kun ei ole ollut yhteyksissä, vetoaa kiireisiin, välttelee kunnon keskustelua ja kuulemma "yrittää" järjestää lisää aikaa. Olen suoraan kysynyt, kiinnostaako vielä olla kanssani tekemisissä ja kovasti väittää, että kiinnostaa. Mistä tällainen sekoilu johtuu? Olen itse ihan valmis heittämään hanskat jo tiskiin, mutta haluaisin myös käydä sen keskustelun tästä tilanteesta ennen sitä.

Kommentit (258)

Vierailija
121/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et todellakaan jää odottelemaan mitään tuollaisen miehen sepityksiä. Pahoittelee ja lupailee, ei koskaan muutu. Tekee tasan mitä haluaa, pettämisistä muihin rikoksiin

"Tekee tasan mitä haluaa, pettämisistä muihin rikoksiin"

Vastaa hitaasti naisen viesteihin. Olet tämän seurauksena nyt myös pettäjä ja rikollinen 😂😂

Luottamusongelmaiset naiset ovat usein jättäneet minut hitaan vastaamiseni ja harvoin viestimiseni takia.

Se on sääli, sillä olisin taatusti luotettavin mies mitä he koskaan tulevat tapaamaan. Aina rehellinen ja uskollinen. Satun nyt vain olemaan live-ihmisiä ja omana aikanani keskityn omiin juttuihini. Ajatuksissa ihastus aina silti pyörii.

-eri

Vierailija
122/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui toissapäivänä. Oli ymmärtävinään, että minusta tuntuu pahalta, kun ei pidä yhteyttä ja kuulemma jatkossa yrittää pitää paremmin yhteyttä. Eipä ole viestejä tämän jälkeen tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kukaan haluaa parisuhdetta sellaisen ihmisen kanssa, jolla ei ole minkäänlaista tilanteenlukutaitoa, vaan jolle pitää selittää asiat auki kuin pienelle lapselle.

Yleensä kun etsitään kumppania, etsitään aikuista, joka voisi olla paitsi tasaveroinen kumppani, myös hyvä isä tai äiti. Joka ymmärtää jotain sanoittakin. Hyvä vanhempihan tajuaa, mikä lasta kiukuttaa tai pelottaa, vaikka lapsi ei osaisi sitä kertoa tai edes itse tajuaisi.

Vierailija
124/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan kysyy että kiinnostaako sua enää jos ei ole jo havaittavissa että ei kiinnosta. En usko että selitys on se että kysyttäessä kiinnosti mutta nyt ei enää. Paljon, paljon todennäköisemmin mies yksinkertaisesti valehteli välttääkseen tilanteen jossa olisi sanonut aloittajalle rehellisesti ja suoraan että ei tosiaan enää kiinnosta. Syytä voi vain spekuloida mutta onhan tässä niitä tuotu esille. Haluaa pitää varalla tms. muuta nykyajan toista ihmistä aliarvioivaa toimintaa. Joko joillain ei ole mitään moraalia tai sitten ne unohtaa että se toinenkin on ihminen ja sillä on tunteet. 

Vierailija
125/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tapahtui toissapäivänä. Oli ymmärtävinään, että minusta tuntuu pahalta, kun ei pidä yhteyttä ja kuulemma jatkossa yrittää pitää paremmin yhteyttä. Eipä ole viestejä tämän jälkeen tullut.

Varmasti ymmärsi, mutta ei välitä, koska hänen omat tarpeensa ovat hänelle tärkeämpiä. Mitä ne sitten ovat, emme voi tietää. Ehkä rauhassa oleminen tai jokin muu tekeminen kuin yhteydenpito.

Vierailija
126/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan kysyy että kiinnostaako sua enää jos ei ole jo havaittavissa että ei kiinnosta. En usko että selitys on se että kysyttäessä kiinnosti mutta nyt ei enää. Paljon, paljon todennäköisemmin mies yksinkertaisesti valehteli välttääkseen tilanteen jossa olisi sanonut aloittajalle rehellisesti ja suoraan että ei tosiaan enää kiinnosta. Syytä voi vain spekuloida mutta onhan tässä niitä tuotu esille. Haluaa pitää varalla tms. muuta nykyajan toista ihmistä aliarvioivaa toimintaa. Joko joillain ei ole mitään moraalia tai sitten ne unohtaa että se toinenkin on ihminen ja sillä on tunteet. 

Monen vuoden tinder kokemuksella voin sanoa, että on hyvin epätavallista että joku alkaa erikseen tenttaamaan että "oletko vielä kiinnostunut minusta". 

Jos joku tekisi noin minulle, mä varmaan sanoisin että "juu, toki olen". Ja sen jälkeen lopettaisin hiljalleen yhteydenpidon. En sanoisi että en ole kiinnostunut, koska silloin on vaarana että toinen rupeaa kyselemään että no mikset ole, mitä tein väärin, yms tosi kiusallista.

Vierailija
127/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kiinnostunut, aikaa löytyy kyllä. Jos jostain syystä olisi poikkeuksellisen kiireinen tilanne, se tehtäisiin toiselle selväksi suoraan ja kerrottaisiin myös missä vaiheessa kiire hellittää. Ympäripyöreä kiireeseen vetoaminen tarkoittaa, että ei kiinnosta. Ei kiinnosta edes sen vertaa, että rehellisesti sanoisi, ettei kiinnosta. Siirry eteenpäin.

Vierailija
128/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monen vuoden tinder kokemuksella voin sanoa, että on hyvin epätavallista että joku alkaa erikseen tenttaamaan että "oletko vielä kiinnostunut minusta". 

Jos joku tekisi noin minulle, mä varmaan sanoisin että "juu, toki olen". Ja sen jälkeen lopettaisin hiljalleen yh

Minä en tiedä onko kyse Tinderistä vai oikeasti kahden vuoden suhteesta (oliko oikeasti aloittajan viesti?) mutta Tinderissähän yhteydenpidon lopettaminen on äärimmäisen helppoa. Pari klikkausta ja voit unohtaa sen toisen ja hän sinut. Miksi valehdella ja jättää ihmettelemään? 

Vierailija
129/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku tekisi noin minulle, mä varmaan sanoisin että "juu, t

Oli ap:n viesti. Kai se on sama silti, missä sovelluksessa sen kertoo, jos ei kiinnosta. Estot päälle, niin ei tuu ruikutuksia perään?

Vierailija
130/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku tekisi noin minulle, mä varmaan sanoisin että "juu, t

Minä en tiedä onko kyse Tinderistä vai oikeasti kahden vuoden suhteesta (oliko oikeasti aloittajan viesti?) mutta Tinderissähän yhteydenpidon lopettaminen on äärimmäisen helppoa. Pari klikkausta ja voit unohtaa sen toisen ja hän sinut. Miksi valehdella ja jättää ihmettelemään? 

Niin mä ajattelin tossa tilannetta, jossa viestittely on jo siirtynyt Whatsappiin. 

T. Sama

Vierailija
131/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä kiinnosta, kerroit itse että roikottaa. Moni tekee noin kiusallaan eivätkä viitsi sanoa totuutta koska ei halua työntää pois. Narsismista on kyllä kysymys ja siinähän itse sitten roikut mukana myöskin.

Miten tilanteessa ilmenee narsismia? Kaikki ei ole narsismia, eikä maallikko osaa tunnistaa patologista narsismia.

Kuka maallikko osaa ja kuka ei. Itse kerran törmännyt narsistiin, ja kyllä se erilaisuus oli niin selvää. Tämä vuosikausia ennen kuin narsismista alettiin puhua julkisuudessa ja ihan uusi asia mulle.

Vierailija
132/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kiinnostunut, aikaa löytyy kyllä. Jos jostain syystä olisi poikkeuksellisen kiireinen tilanne, se tehtäisiin toiselle selväksi suoraan ja kerrottaisiin myös missä vaiheessa kiire hellittää. Ympäripyöreä kiireeseen vetoaminen tarkoittaa, että ei kiinnosta. Ei kiinnosta edes sen vertaa, että rehellisesti sanoisi, ettei kiinnosta. Siirry eteenpäin.

Mutta ei tuokaan toimi. Olen ollut kiireinen ja sanonut sen. Olen kertonut, milloin en enää ole kiireinen. Toinen sitten odottaa munat huurussa että nyt tavataan, nyt tavataan, kun olen karmean työputken jälkeen aivan sairaan väsynyt (mitä en itsekään ole välttämättä osannut ennakoida) ja kaipaan vaan saada olla yksin kotona rauhassa ilman mitään velvoitteita.

Ehkä joskus sitten kiinnostaisikin tavata, jos asia jäisi lepäämään. Mutta eihän nää "ootko musta enää kiinnostunut" -tyypit osaa jättää asiaa lepäämään ja ihmistä rauhaan. Pitää häiriköidä ja kysellä ja pilata asiansa.

Vierailija
133/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei tuokaan toimi. Olen ollut kiireinen ja sanonut sen. Olen kertonut, milloin en enää ole kiireinen. Toinen sitten odottaa munat huurussa että nyt tavataan, nyt tavataan, kun olen karmean työputken jälkeen aivan sairaan väsynyt (mitä en itsekään ole välttämättä osannut ennakoida) ja kaipaan vaan saada olla yksin kotona rauhassa ilman mitään velvoitteita.

Ehkä joskus sitten kiinnostaisikin tavata, jos asia jäisi lepäämään. Mutta eihän nää "ootko musta enää kiinnostunut" -tyypit osaa jättää asiaa lepä

Tuli kirjoituksestasi mieleen eräs mies, jonka kanssa aikanaan viestittelin:

Meillä luisti juttu hyvin tinderissä, joten parin päivän jälkeen ehdotin että olisi kiva nähdä. Mies siihen että niin olisi, mutta hänellä on kova työkiire, nyt ei ehdi.

Jatkettiin viestittelyä, ja muutaman viikon jälkeen kysyin että alkaako kiire helpottamaan. Johon mies että kyllä, mutta projekti oli niin intensiivinen että nyt väsyttää liikaa, ei jaksa nyt nähdä ketään. 

Tuossa kohtaa alkoi itsellä tulla sellainen fiilis, että tämähän on ihan täyttä pelleilyä 😂😂 oltiin vielä vähän aikaa yhteyksissä, yllättäen mies ei edelleenkään ehdottanut kertaakaan tapaamista. Yhteydenpito sitten loppui aikanaan, kun tapasin erään toisen, hieman "motivoituneemman" miehen.

Vierailija
134/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka tuntuisi, että ansaitsisi mieheltä sitä ja tätä niin siltikään toista ei voi muuttaa vaikka seisoisi päällään tai polkisi kuinka jalkaa. Vain omaa käytöstään/asennettaan/ajatteluaan voi muuttaa eli jos tuo hirressä roikottaminen / roikkuminen ärsyttää niin sitten ei pidä enää suostua siihen ja hyväksyä se, että miestä ei hotsita edes enää sanoa että tämä oli tässä.

Kassit se voi edelleen käydä tyhjentämässä suhun, mutta muuta et tule saamaan ikinä. Jos se on sulle fine niin sitten jatkat miehessä roikkumista ja ruikuttamista ja jos taas ei, niin annat jo vihdoin olla.

Vierailija
135/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mitä ihmeen loppukeskustelua ap kaipaa. Ei satunnaisen tapailun päättymisen yhteydessä tarvita mitään keskusteluja tai selityksiä. 

Vierailija
136/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne sanat vaan ne teot. 

Actions always prove why words mean nothing.

Kun sanat ja teot ei kohtaa luota tekoihin, älä sanoihin.

Vierailija
137/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et todellakaan jää odottelemaan mitään tuollaisen miehen sepityksiä. Pahoittelee ja lupailee, ei koskaan muutu. Tekee tasan mitä haluaa, pettämisistä muihin rikoksiin

Vastaa hitaasti naisen viesteihin. Olet tämän seurauksena nyt myös pettäjä ja rikollinen 😂😂

Luottamusongelmaiset naiset ovat usein jättäneet minut hitaan vastaamiseni ja harvoin viestimiseni takia.

Se on sääli, sillä olisin taatusti luotettavin mies mitä he koskaan tulevat tapaamaan. Aina rehellinen ja uskollinen. Satun nyt vain olemaan live-ihmisiä ja omana aikanani keskityn omiin juttuihini. Ajatuksissa ihastus aina silti pyörii.

-eri

Täällä voi kuka vaan uskotella muille mitä vaan. Tuntemattomat tuntemattomille. 😂

Vierailija
138/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa on koiralla ja naisella? 

- koiraa ei voi kusettaa puhelimessa.

Vierailija
139/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkisääntö: kiinnostunut mies laittaa viestiä vaikka ois riukupaskalla juoksuhaudassa sodan keskellä 4 orpoa sylissä nälkää huutaen vaikka koko maailman rauha riippuu vain ainoastaan hänen kireestään.

Tekosyyt on niille keitä ei kiinnosta.

Vierailija
140/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Höpö höpö. Kuin vaikeata on vaikka pashkalla istuessa näpyttää viesti: "olet ajatuksissani pusuja"? Kirjoitit tännekin pidemmän viestin. Montako varttia olet täällä roikkunut?