Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun miettii parisuhteen loppua ennen kuin se kunnolla alkaa?

Vierailija
02.08.2024 |

Minkälainen ihminen miettii parisuhteen loppua ennen kuin suhde kunnolla alkaa?

Miettii myös sitä miten paljon se sattuu. Ero kuulema tulee tapahtumaan jossain vaiheessa.

Keskustelua? En itse ymmärrä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/12 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti vaikeuksien edessä luovuttava ihminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka tietää suhteen päättyvän. Parisuhteessa pitäisi olla + ja +, jolloin se on hedelmällinen ja tuottava (tulee lapsiakin). Tuollainen ihminen on negatiivinen eli -. Suhde on joko +-0 tai jos toinenkin osapuoli on negatiivinen, saattaa heille syntyä angstilapsi! Mutta jos olet itse positiivinen, älä sekaannu miinusmerkkisiin

Vierailija
4/12 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen petokseen/pettämiseen parisuhde usein päättyy.

Vierailija
5/12 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka tietää suhteen päättyvän. Parisuhteessa pitäisi olla + ja +, jolloin se on hedelmällinen ja tuottava (tulee lapsiakin). Tuollainen ihminen on negatiivinen eli -. Suhde on joko +-0 tai jos toinenkin osapuoli on negatiivinen, saattaa heille syntyä angstilapsi! Mutta jos olet itse positiivinen, älä sekaannu miinusmerkkisiin

Olen tätä miettinyt ja ollaan puhuttu, mutta ei selkeästi ole näin. Hän panostaa suhteeseen todella paljon!

Ja on sitoutunut. Siksi se onkin niin hämmentävää.

Ap

Vierailija
6/12 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki parisuhteet pääty. Ainakaan nopeasti. Tai päättyvät vasta kuolemaan. Minulla on ollut puolenkymmentä parisuhdetta, teininä 1-4 kk ja sitten yksi joka alkoi kun olin 20 ja päätyi ollessani 51. En mieti seuraavan kohdalla, että koskahan tämäkin tulee päättymään. Elämä on nyt, huomista on turha murehtia.

Vierailija
7/12 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin hyvä lähtökohta suhteelle, "tää kumminkin loppuu". Vaikka se todennäköisesti on todellisuus, niin ei siihen suhteeseenkaan jaksa niin panostaa kun ero pyörii koko ajan mielessä alusta asti.

Vierailija
8/12 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka on tottunut epäonnistumaan?

Vierailija
9/12 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se onkin hyvä lähtökohta suhteelle, "tää kumminkin loppuu". Vaikka se todennäköisesti on todellisuus, niin ei siihen suhteeseenkaan jaksa niin panostaa kun ero pyörii koko ajan mielessä alusta asti.

Niin minustakin! Samaa mieltä.

Hän kuitenkin tuntuu panostavan, enemmän kuin kukaan ennen.

Ap

Vierailija
10/12 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko miettiä lähteekö leikkiin ollenkaan jos siihen lähtee sillä mielellä että ero tulee kumminkin.

Ikuinen epäilijä pilaa toisenkin onnen, jos toinen on valmis panostamaan ja katsoo eteenpäin ja toinen epäilee ja on pessimistinen.  Sellainen suhde ei kyllä tulekaan kestämään joten parempi kun ei lähde siihen ollenkaan.

Vierailija
11/12 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä varsinaisesti mieti mutta kun on saanut pakit niin monta kertaa kuinnon saanut, niin automaattisesti kyrkeytyy mielessäni päälle "Varoitus tila" joka heijastelee mieleeni varoituksia siitä kuinka taas kaikki tulisi etenemään ja kuinkavtodennäköisesti voisin välttyä sydänsuruilta jollen ihastuisi tai, että en ainakaan vähääkään rakastuisi, koska nainen haluaa kuitenkin parhaimmassakin tapauksessa olla vain kavereita tai ystävä kanssani. -Tai sitten vain fiksumpi ja miellyttävämpi kuin hän, joka ghostaisi, jonka kokemiselta olen onneksi voinut välttyä. 

Kaveruudet ja ystävyydet erilaisten ihmisten kanssa ovat suuremmoinen asia ja enemmänkin mutta olisi se yksi ja erityinen hienoa kohdata ja löytää vielä joskus. 

Mutta epävarmuuteni saati, että uhriutuisin tuskin lisäävät puoleensa vetävyyttäni. 

Mutta ei varmasti sekään, että vaikuttaisin yli-innokkaalta kun uskaltauduin ja sain mahdolliduuden päästä tutustumaan/ kohtaamaan toinen. 

Vierailija
12/12 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko miettiä lähteekö leikkiin ollenkaan jos siihen lähtee sillä mielellä että ero tulee kumminkin.

Ikuinen epäilijä pilaa toisenkin onnen, jos toinen on valmis panostamaan ja katsoo eteenpäin ja toinen epäilee ja on pessimistinen.  Sellainen suhde ei kyllä tulekaan kestämään joten parempi kun ei lähde siihen ollenkaan.

Niin mutta eikö tämä olisi sitä että syyllistyy itse samaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi