Mies roikottaa löysässä hirressä
Mies on kohta kuukauden päivät vastaillut säännöllisen epäsäännöllisesti viesteihin (1-2 vrk viiveellä), pahoittelee kun ei ole ollut yhteyksissä, vetoaa kiireisiin, välttelee kunnon keskustelua ja kuulemma "yrittää" järjestää lisää aikaa. Olen suoraan kysynyt, kiinnostaako vielä olla kanssani tekemisissä ja kovasti väittää, että kiinnostaa. Mistä tällainen sekoilu johtuu? Olen itse ihan valmis heittämään hanskat jo tiskiin, mutta haluaisin myös käydä sen keskustelun tästä tilanteesta ennen sitä.
Kommentit (258)
Kukaan ei roikota ketään missään, vaan aina se olet sinä itse joka roikut.
Et todellakaan jää odottelemaan mitään tuollaisen miehen sepityksiä. Pahoittelee ja lupailee, ei koskaan muutu. Tekee tasan mitä haluaa, pettämisistä muihin rikoksiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ghostaaminenkin on eri asia kuin se mitä aloittajan tapaama mies tekee. Valehtelee ja vedättää. Varmasti takana on just se mitä kuvaatte. Haluaa pitää varalla, ei halua polttaa siltoja takanaan.
Joko selkärangatonta ja moraalisesti epäilyttävää toimintaa tai sitten epävarmuuden merkki. Eivät ehkä luota siihen että kuitenkaan löytävät mielenkiintoisempaakaan.
Koitas nyt vähän rauhoittua. Todennäköisesti se mies ei vaan ole kovin kiinnostunut ap:sta, eikä jaksa aktiivisesti viesitellä hänen kanssaan. Kuka tahansa ei-autisti olisi jo ymmärtänyt yskän, mutta ap edelleen roikkuu miehessä, tehden itsestään täyden pellen.
Kun sinä ymmärrät tuota sielunmaisemaa niin kerro vielä että miksi hän ei sitten vain ghostaa ja lopeta vastaamista kokonaan? Ei siis tarvitsisi edes olla rehellinen
Ap on miehelle kolmos- tai nelosnainen, jota voi alkaa lämppäämään siinä tilanteessa, että ykkös- ja kakkosnaiselta saa pakit eikä ketään kiinnostavampaa satu olemaan näköpiirissä juuri sillä hetkellä.
Kolmosnaiseen uhrataan aikaa ja energiaa vain sen verran kuin on pakko, että naisen kiinnostus pysyy yllä. Efortti keskitetään ykkösnaiseen ja kakkosnaistakin saatetaan silloin tällöin tavata.
Ei ole pakko roikkua jos ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ghostaaminenkin on eri asia kuin se mitä aloittajan tapaama mies tekee. Valehtelee ja vedättää. Varmasti takana on just se mitä kuvaatte. Haluaa pitää varalla, ei halua polttaa siltoja takanaan.
Joko selkärangatonta ja moraalisesti epäilyttävää toimintaa tai sitten epävarmuuden merkki. Eivät ehkä luota siihen että kuitenkaan löytävät mielenkiintoisempaakaan.
Koitas nyt vähän rauhoittua. Todennäköisesti se mies ei vaan ole kovin kiinnostunut ap:sta, eikä jaksa aktiivisesti viesitellä hänen kanssaan. Kuka tahansa ei-autisti olisi jo ymmärtänyt yskän, mutta ap edelleen roikkuu miehessä, tehden itsestään täyden pellen.
Kun sinä ymmärrät tuota sielunmaisemaa niin kerro vielä että miksi hän ei sitten vain ghostaa ja lopeta vastaamis
Mies voi olla vaan peliaddikti, joka on kiinnostunut enemmän pelaamisesta kuin naisista. Ei mitään parisuhdemateriaalia.
Todennäköisesti olet yksi isosta ringistä, jota pyörittää. Aika ei meinaa riittää kaikille haaremin jäsenille. Tyydy tai unohda.
Huoh, pitääkö jokaisen astua samaan ansaan.
Vierailija kirjoitti:
Et todellakaan jää odottelemaan mitään tuollaisen miehen sepityksiä. Pahoittelee ja lupailee, ei koskaan muutu. Tekee tasan mitä haluaa, pettämisistä muihin rikoksiin
Mitä muita rikoksia mies tekee? Millä kirjaimella nimi alkaa?
Vierailija kirjoitti:
"Tekee tasan mitä haluaa, pettämisistä muihin rikoksiin"
Vastaa hitaasti naisen viesteihin. Olet tämän seurauksena nyt myös pettäjä ja rikollinen 😂😂
No voi yhyybyäääh taas. Miestä ei (enää) kiinnosta yhtään eikä se sinua roikota vaan sinä siinä löysässä hirressä haluat roikkua etkä osaa antaa periksi.
Tuo juttu /säätö mikä ikinä olikaan meni jo.
Mitä enemmän ap ruikuttaa ja roikkuu niin sitä vähemmän mies ap:ta arvostaa ja kunnioittaa. Ihan alunperin ap olisi voinut vaikka saadakin sen kaipaamansa keskustelun, että tämä oli tässä mutta tuolla kynnysmattoilulla aikaan sai tuon tilanteen, ettei miestä kiinnosta enää edes sanoa suoraan että tämä oli tässä.
Ja varsinkaan kun ap on tuonut ilmi, että kaipaa jotain debriefing- tyyppistä keskustelutilaisuutta satunnaisen panosuhteen nykytilasta ennen kuin ymmärtää, että mitään suhdetta ei ole ollut eikä tule ikinä olemaankaan.
Tässä on nyt sellainen dilemma, että ap haluaisi saada mieheltä jotain sellaista jota ei ole saatavilla koska ap on vain satunnainen hoito. Jos taas ei olisi niin ap saisi mieheltä pyytämättäkin sitä arvostusta ja kohtelua jota nyt satunnaisena kaipaa.
Kun nainen on miehelle oikeasti tärkeä ja mies oikeasti on kiinnostunut / ihastunut niin ei se roikota eikä edes yritä roikottaa. Miksi ihmeessä mies edes ottaisi moisen riskin, että se paremmin oman arvonsa tunteva nainen sanoo, että tämä on tässä koska kohtelet minua pskasti?
Ap saa nyt just sitä kohtelua minkä ansaitsee ja minkä itse mahdollistaa. Ironisinta tässä on se, että jos ei jo alunperin olisi kynnysmattoillut miehen edessä niin saattaisi jopa olla, että mies olisi voinut kiinnostuakin ihan oikeasti. Ei sitä suotta sanota, että ensivaikutelma on tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän ap ruikuttaa ja roikkuu niin sitä vähemmän mies ap:ta arvostaa ja kunnioittaa. Ihan alunperin ap olisi voinut vaikka saadakin sen kaipaamansa keskustelun, että tämä oli tässä mutta tuolla kynnysmattoilulla aikaan sai tuon tilanteen, ettei miestä kiinnosta enää edes sanoa suoraan että tämä oli tässä.
Ja varsinkaan kun ap on tuonut ilmi, että kaipaa jotain debriefing- tyyppistä keskustelutilaisuutta satunnaisen panosuhteen nykytilasta ennen kuin ymmärtää, että mitään suhdetta ei ole ollut eikä tule ikinä olemaankaan.
Miten tähän liittyy miehen selitykset kiinnostuksesta ja yrityksestä järjestää lisää aikaa? Kun vaihtoehto 2 on lopettaa paskanlänkytys ja lopettaa koko ihmissuhde suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tähän liittyy miehen selitykset kiinnostuksesta ja yrityksestä järjestää lisää aikaa? Kun vaihtoehto 2 on lopettaa paskanlänkytys ja lopettaa koko ihmissuhde suoraan.
Olen eri, mutta kommentoin:
Onko sulla mitään kokemusta nykypäivän deittailusta? Jos mä menisin pois tolaltani tai tulisin valittamaan vauvalle joka kerta kun joku nainen tekee minulle saman kuin tämä mies teki ap:lle, niin mulla menisi kaikki aika täällä valittamiseen, joutuisin lopettamaan töissä käymisenkin.
Tuon miehen käytös on täysin normaalia nykypäivänä: joka ikinen päivä sadat miehet ja naiset Suomessa tekevät täsmälleen samaa, kun menettävät kiinnostuksensa viestittelykumppaniinsa. Siinä ei ole mitään epätavallista, outoa tai väärää. Se on ihan puhtaasti "business as usual", normaali toimintatapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla mitään kokemusta nykypäivän deittail
Kyllä. En silti ymmärrä miksi kysyttäessä täytyy vastata, että kiinnostaa ja yrität tekohengittää sitä suhdetta vedättämällä toista. Voi myös sanoa, että "minulla ei ole aikaa tälle suhteelle nyt" tai ihan mitä vaan ja lopettaa sen asiallisesti. Kukaan ei jää ruikuttamaan perään ja pyytämään selitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan valehdellut olleeni kiinnostunut, jos en oikeasti ollut.
Mutta olen kyllä joskus kertonut olleeni kiinnostunut, ja sitten sen jälkeen aika nopeasti kiinnostukseni loppui. Eli olin ensin kiinnostunut, ja sitten en enää ollutkaan :)
Ilmeisesti pitäisi sitten välittömästi ilmoittaa henkilölle, että "kiinnostukseni sinuun loppui juuri". Ettei vain johda harhaan ja vedätä.
Miksi haluat ymmärtää väärin? Kukaan ei ole sanonut noin. Mies on _kysyttäessä_ vastannut että kiinnostaa. Pitääkö se tavuttaa sinulle?
Miksi haluat ymmärtää väärin? En kommentoinut aloituksen miestä, vaan tuota, joka kertoi kiinnostuksensa yhtäkkiä loppuneen. Pitääkö se tavuttaa sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. En silti ymmärrä miksi kysyttäessä täytyy vastata, että kiinnostaa ja yrität tekohengittää sitä suhdetta vedättämällä toista. Voi myös sanoa, että "minulla ei ole aikaa tälle suhteelle nyt" tai ihan mitä vaan ja lopettaa sen asiallisesti. Kukaan ei jää ruikuttamaan perään ja pyytämään selitystä.
Ehkä mies valehteli. Tai ehkä hän oli sillä hetkellä kiinnostunut, mutta ei ole enää. Tai ehkä hän on edelleen kiinnostunut, mutta on surkea viestittelijä. Tai ehkä mies ei kehdannut sanoa ap:lle että ei ole kiinnostunut. Ehkä, ehkä, ehkä...
On aivan turhaa spekuloida loputtomasti tällä asialla, kun kukaan meistä ei ole koskaan tavannut tai edes tiedä mitään tästä miehestä. Asia on hyvin yksinkertainen: jos joku alkaa vastailemaan sinulle lyhyesti ja viiveellä, niin oikea tapa toimia on siirtyä eteenpäin. Väärä tapa on alkaa ylianalysoida asiaa: "wöööö, mutta heinäkuun vikana tiistaina mies sanoi että hän on kiinnostunut! Miksi hän sanoi niin??!!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla mitään kokemusta nykypäivän deittailusta? Jos mä menisin pois tolaltani tai tulisin valittamaan vauvalle joka kerta kun joku nainen tekee minulle saman kuin tämä mies teki ap:lle, niin mulla menisi kaikki aika täällä valittamiseen, joutuisin lopettamaan töissä käymisenkin.
Tuon miehen käytös on täysin normaalia nykypäivänä: joka ikinen päivä sadat miehet ja naiset Suomessa tekevät täsmälleen samaa, kun menettävät kiinnostuksensa viestittelykumppaniinsa. Siinä ei ole mitään epätavallista, outoa tai väärää. Se on ihan puhtaasti "business as usual", normaali toimintatapa.
Minäkin olen eri. Haluan vielä muistuttaa, että ihmiset joutuu niin paljon olemaan puhelimella tai koneella, että jokainen keskeytys (käytännössä viesti, jos sen huomaa), koetaan lähtökohtaisesti häiritseväksi. Mulla on hitautta vastata jopa omien vanhempien tai ystävien viesteihin. Silti haluan pitää heidät elämässäni. En vaan jaksaisi koko ajan olla näpyttelemässä jotain. Panostan kohtaamiseen mieluummin sitten, kun nähdään. Mutta monella on silloin se puhelin kourassa, kun olisi liveseuraakin. Sitä en ymmärrä.
Olen kokenut tuollaista käytöstä naisten taholta monia monituisia kertoja ja aina se tuntuu yhtä pahalta.
Vakavaan suhteeseen en ole enää ottanut, jos ovat siinä valikoidessaan lopulta päätyneet minuun.
M40+
Se on hyvien tapojen mukaista, jos viestittely on ollut tasapuolista eli molemmat on laittaneet viestiä.
Jos taas on laittanut jo viisi ruikutusviestiä, joihin ei ole tullut vastausta, niin tuollainen viesti vaikuttaa ainoastaan kuudennelta, epätoivoiselta ruikutusviestiltä. Eikä se toinen mitenkään ilahdu tai edes arvosta yhtä uutta ruikutusviestiä.