Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies roikottaa löysässä hirressä

Vierailija
02.08.2024 |

Mies on kohta kuukauden päivät vastaillut säännöllisen epäsäännöllisesti viesteihin (1-2 vrk viiveellä), pahoittelee kun ei ole ollut yhteyksissä, vetoaa kiireisiin, välttelee kunnon keskustelua ja kuulemma "yrittää" järjestää lisää aikaa. Olen suoraan kysynyt, kiinnostaako vielä olla kanssani tekemisissä ja kovasti väittää, että kiinnostaa. Mistä tällainen sekoilu johtuu? Olen itse ihan valmis heittämään hanskat jo tiskiin, mutta haluaisin myös käydä sen keskustelun tästä tilanteesta ennen sitä.

Kommentit (258)

Vierailija
81/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghostaaminenkin on eri asia kuin se mitä aloittajan tapaama mies tekee. Valehtelee ja vedättää. Varmasti takana on just se mitä kuvaatte. Haluaa pitää varalla, ei halua polttaa siltoja takanaan.

Joko selkärangatonta ja moraalisesti epäilyttävää toimintaa tai sitten epävarmuuden merkki. Eivät ehkä luota siihen että kuitenkaan löytävät mielenkiintoisempaakaan. 

Koitas nyt vähän rauhoittua. Todennäköisesti se mies ei vaan ole kovin kiinnostunut ap:sta, eikä jaksa aktiivisesti viesitellä hänen kanssaan. Kuka tahansa ei-autisti olisi jo ymmärtänyt yskän, mutta ap edelleen roikkuu miehessä, tehden itsestään täyden pellen.

Vierailija
82/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä vieläkään ihan tavoita miksi se viestin laittaminen että tack och adjö, tämä oli tässä olisi jotenkin roikkumista (?) tai antaisi epätoivoisen kuvan (?). Mun mielestä se kuuluu hyviin käytöstapoihin ja vaikka toinen käyttäytyisi kuin täystunari, ei itse tarvitse niin tehdä. Ei siinä viestissä ole mitään piilomerkityksiä vaan ainakin omalla kohdallani se tarkoittaa just mitä siinä lukee eli kiitos ja hei, ei tavata enää :D Ei se isokaan vaiva ole sitä viestiä jättää ja ainakin ne miehet ketä olen sinkkuaikoinani tavannut ovat tätä tapaa arvostaneet ja ihan hyvillä mielin on juttu päätetty. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ghostaaminenkin on eri asia kuin se mitä aloittajan tapaama mies tekee. Valehtelee ja vedättää. Varmasti takana on just se mitä kuvaatte. Haluaa pitää varalla, ei halua polttaa siltoja takanaan.

Joko selkärangatonta ja moraalisesti epäilyttävää toimintaa tai sitten epävarmuuden merkki. Eivät ehkä luota siihen että kuitenkaan löytävät mielenkiintoisempaakaan. 

Koitas nyt vähän rauhoittua. Todennäköisesti se mies ei vaan ole kovin kiinnostunut ap:sta, eikä jaksa aktiivisesti viesitellä hänen kanssaan. Kuka tahansa ei-autisti olisi jo ymmärtänyt yskän, mutta ap edelleen roikkuu miehessä, tehden itsestään täyden pellen.

Kun sinä ymmärrät tuota sielunmaisemaa niin kerro vielä että miksi hän ei sitten vain ghostaa ja lopeta vastaamista kokonaan? Ei siis tarvitsisi edes olla rehellinen, lakata vaan vastaamasta. 

Ilmiö kiinnostaa. Olen ihan rauhallinen :) 

Vierailija
84/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Näissä tapauksissa oikea tapa toimia on laittaa viestiä, että "hei, minusta tuntuu ettet ole riittävän kiinnostunut, joten järkkäilen treffejä toisen miehen kanssa""

Cringe. Näyttää täysin läpinäkyvältä manipulointiyritykseltä. 

-- 

Se ei ole manipulointia vaan totuus. Pitää ihan oikeasti järkätä treffejä muiden miesten kanssa. 

Totta kai pitää. Mutta on aivan äärimmäisen noloa kuuluttaa siitä muille mätseille tai viestittelykumppaneille. 

Jos joku mies laittaisi minulle Tinderissä viestiä että hänpä onkin sopinut treffit toisen naisen kanssa tulevalle lauantaille, niin minä pitäisin häntä todella nolona tyyppinä, ja poistaisin hänet välittömästi.

Vierailija
85/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen jankuttaja, ei ihme ettei miestä kiinnosta enää "keskustella"

Vierailija
86/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sinä ymmärrät tuota sielunmaisemaa niin kerro vielä että miksi hän ei sitten vain ghostaa ja lopeta vastaamista kokonaan? Ei siis tarvitsisi edes olla rehellinen

Minä teen tuota täsmälleen samaa itsekin hyvin usein.

Menetän syystä tai toisesta kiinnostukseni johonkin tinder tai hinge viestittelykumppaniin, ja alan vastailemaan viiveellä ja lyhyesti. Ei siihen liity minun puoleltani mitään juonittelua tai kusipäisyyttä: minua ei vaan kiinnosta kovin paljon sillä hetkellä. Enkä siis koe mitään motivaatiota alkaa selittelemään sille miehelle että nyt ei vaan nappaa. Helpompi antaa keskustelun vaan kuolla itsestään.

Vierailija
87/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis en minä päivittäin jankkaa, kiinnostaako miestä vai ei. Mies vaan on kuukauden päivät vedonnut kiireisiin ja kuulemma yrittää järjestää enemmän aikaa. Puheiden tasolla kiinnostaa, käytännön tasolla ei. Itse vedän johtopäätökset, että sitä kiinnostusta ei ole tarpeeksi, jos ei viesteihin vastataan parin päivän viiveellä. Tällaisessa tilanteessa on aika hankala käydä sitä keskustelua tulevaisuudesta.

Oletko tosissasi?

Vierailija
88/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kun tulisin tänne av:lle ilmoittamaan, että viestittelyni tänne oli nyt tässä. Kiinnostaa kiviäkin.

Vierailija
89/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sinä ymmärrät tuota sielunmaisemaa niin kerro vielä että miksi hän ei sitten vain ghostaa ja lopeta vastaamis

Tämän ymmärrän. Jos tällainen mies sitten kysyy suoraan (kun olet vastannut lyhyesti ja viiveellä aikasi) että kiinnostaako sua enää niin vastaatko sinäkin että joo kiinnostaa kyllä, on vaan ollut kiireistä?  

Vierailija
90/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis en minä päivittäin jankkaa, kiinnostaako miestä vai ei. Mies vaan on kuukauden päivät vedonnut kiireisiin ja kuulemma yrittää järjestää enemmän aikaa. Puheiden tasolla kiinnostaa, käytännön tasolla ei. Itse vedän johtopäätökset, että sitä kiinnostusta ei ole tarpeeksi, jos ei viesteihin vastataan parin päivän viiveellä. Tällaisessa tilanteessa on aika hankala käydä sitä keskustelua tulevaisuudesta.

Oletko tosissasi?

Aloitusviestistä puuttuu siis, että ollaan seurusteltu 2 vuotta. 🤦 Olen tosissani.

Vierailija
91/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostunut ihminen löytää aikaa vaikka kivensilmästä. Tosin minäkin muistan lopettaneeni viestittelyn naisen kanssa, jolla sitä aikaa ei tuntunut olevan. Sitten se alkoi kyselemään, onko minulla toinen, kun en enää vastaa.

Veikkaan, että nainen kuvitteli kiinnostukseni lisääntyvän kun esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Tuohon kun jotkut naiset edelleen uskovat.

Osa ihmisistä tosiaan esittää kiireistä ja vaikeasti tavoiteltavaa olettaen, että vaikuttaa siten jotenkin houkuttelevammalta ja sellaiselta, jolle on kysyntää. Eli siis pelailee.

Näillä pelureilla on huono itsetunto ja he ajattelevat lähtevänsä suhteeseen jotenkin takamatkalta, minkä takia heidän pitää jotenkin pyrkiä parantamaan omaa houkuttelevuuttaan.

Parisuhde tällaisen pelurin kanssa olisi jatkuvaa hermoja raastavaa ihmissuhdeshakkia, joten kannattaa skipata nämäkin.

Vierailija
92/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosissasi?

Aloitusviestistä puuttuu siis, että ollaan seurusteltu 2 vuotta. 🤦 Olen tosissani.

Tietääkö mies tästä?

Vierailija
93/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole enää mitään tarvetta keskustelulle eikä edes yhteydenpidolle. Arvosta itseäsi enemmän äläkä jatka anelemista ja lopeta noiden rivien välien lukeminen kuin piru raamattua.

Mies on jo lyönyt hanskat tiskiin. Get over it,

Vierailija
94/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostunut ihminen löytää aikaa vaikka kivensilmästä. Tosin minäkin muistan lopettaneeni viestittelyn naisen kanssa, jolla sitä aikaa ei tuntunut olevan. Sitten se alkoi kyselemään, onko minulla toinen, kun en enää vastaa.

Veikkaan, että nainen kuvitteli kiinnostukseni lisääntyvän kun esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Tuohon kun jotkut naiset edelleen uskovat.

Osa ihmisistä tosiaan esittää kiireistä ja vaikeasti tavoiteltavaa olettaen, että vaikuttaa siten jotenkin houkuttelevammalta ja sellaiselta, jolle on kysyntää. Eli siis pelailee.

Näillä pelureilla on huono itsetunto ja he ajattelevat lähtevänsä suhteeseen jotenkin takamatkalta, minkä takia heidän pitää jotenkin pyrkiä parantamaan omaa houkuttelevuuttaan.

Parisuhde tällaisen pelurin kanssa olisi jatkuvaa hermoja raastavaa ihmissuhdeshakkia, joten kannattaa skipata nämäkin.

Tämä selitys kuulostaa copetukselta.

Vierailija
95/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sinä ymmärrät tuota sielunmaisemaa niin kerro vielä että m

Tämän ymmärrän. Jos tällainen mies sitten kysyy suoraan (kun olet vastannut lyhyesti ja viiveellä aikasi) että kiinnostaako sua enää niin vastaatko sinäkin että joo kiinnostaa kyllä, on vaan ollut kiireistä?  

En ole koskaan valehdellut olleeni kiinnostunut, jos en oikeasti ollut.

Mutta olen kyllä joskus kertonut olleeni kiinnostunut, ja sitten sen jälkeen aika nopeasti kiinnostukseni loppui. Eli olin ensin kiinnostunut, ja sitten en enää ollutkaan :)

Vierailija
96/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosissasi?

Tietääkö mies tästä?

Oletan, että ei, kun ei kiinnosta ottaa itseään niskasta kiinni tai lopettaa suhdetta.

Vierailija
97/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta olen kyllä joskus kertonut olleeni kiinnostunut, ja sitten sen jälkeen aika nopeasti kiinnostukseni loppui. Eli olin ensin kiinnostunut, ja sitten en enää ollutkaan :)

Ilmeisesti pitäisi sitten välittömästi ilmoittaa henkilölle, että "kiinnostukseni sinuun loppui juuri". Ettei vain johda harhaan ja vedätä.

Vierailija
98/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti pitäisi sitten välittömästi ilmoittaa henkilölle, että "kiinnostukseni sinuun loppui juuri". Ettei vain johda harhaan ja vedätä.

Miksi haluat ymmärtää väärin? Kukaan ei ole sanonut noin. Mies on _kysyttäessä_ vastannut että kiinnostaa. Pitääkö se tavuttaa sinulle? 

Vierailija
99/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat ymmärtää väärin? Kukaan ei ole sanonut noin. Mies on _kysyttäessä_ vastannut että kiinnostaa. Pitääkö se tavuttaa sinulle? 

Jos mies sanoo, että kiinnostaa olla suhteessa ja pahoittelee yhteisen ajan puutetta ja "yrittää" tehdä parannuksen asiaan ja silti sama meno jatkuu, niin tulkitsen, että se suhde ei juuri kiinnosta. Vaihtoehto 2 on sanoa _suoraan_, että ei kiinnosta/ole aikaa/halua jatkaa tässä suhteessa ja lopettaa se.

Vierailija
100/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sitten niin. Itse en noin tehnyt, vaan aloin vaan vastailemaan hitaasti ja lyhyesti sen jälkeen kun menetin kiinnostukseni. Onneksi kyseinen mies sitten ymmärsi yskän ja yhteydenpito päättyi nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme