Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa, että suhteessa edetään liian nopeasti?

Vierailija
01.08.2024 |

Ainahan siitä varoitellaan, että on huolestuttavaa ja hälyttävää, jos suhteessa edetään liian nopeasti. Mutta mikä oikein on tuo "liian nopeasti" ?

Nyt kysyn ihan uteliaisuudesta, että onko joku ollut suhteessa, jossa edettiin liian nopeasti, että mitä se tarkoitti käytännössä? Ja osoittautuiko paikkansapitäväksi, että liian nopea eteneminen suhteessa on merkki nykyisistä/tulevista ongelmista?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat naimissa toisilla treffeillä ja useimmat taas eivät ole. Jos toinen pyrkii ylittämään omat rajasi, niin vauhti on liian kova.

Vierailija
2/79 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ihmisellä eri. Mutta mulle oli liian nopeaa se kun kolmansien treffien jälkeen multa kysyttiin, että voidaanko lähteä seuraavaksi kylpylälomalle. Varmaan tarkoitti eri huoneita kylläkin, mutta mä kauhistuin tuosta. Sitten kun sanoin ei, niin toinen selvästi vähän loukkaantui että no mitäs sitten. Se oli sitten jo niin ahdistava tilanne, että sanoin että katsellaan. No ei ole tähän päivään mennessä katseltu ja tuo oli alkuvuonna. Se juttu loppui siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran suhde, jota itse pidin ihan täysin pelkkänä seksisuhteena, kunnes nainen kysyi koska tulisin tapaamaan hänen vanhempiaan. Olisihan tuosta voinut ajan mittaan jotain kehittyäkin, mutta en nyt missään tapauksessa ollut valmis enkä halukas hänen perhettään kohtaamaan. Se loppui sitten aika lailla siihen.

Vierailija
4/79 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistiset persoonallisuudet pyrkivät nopealla tahdilla etenemään parisuhteeseen, yhteiseen asumiseen tai talouteen. Alkuun panostetaan täydellä maskilla. Kaikki on ihanaa ja rakkaus hehkuu. 

Kun narsisti saa tämän ajettua läpi, tarkkailtua heikot kohtasi, alkaa tapahtua ikäviä asioita, painajaisia.

Vierailija
5/79 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jompikumpi osapuoli yrittää painostaa toista johonkin mihin toinen ei ole valmis. Tai molemmat yrittävät edetä vaikka heti naimisiin menemällä mutta sitten kyllästyvätkin tai ahdistuvat.

Vierailija
6/79 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, sanottakoon alkuun. Mulle liian nopeaa etenemistä oli se, kun ekojen treffien päätteeksi nainen ehdotti hotellihuonetta. Sanoin että ei kyllä vielä sellaisia, niin hän jäi inttämään että johonkin pitää päästä kutemaan, että jos ei muuta niin autossa joka oli hänellä ravintolan takana parkissa. Se juttu jäi niin sanotusti lähtökuoppiinsa. Ei tullut toisia treffejä, koska mä näin hänet jotenkin heti tosi huonossa valossa.

Vierailija
7/79 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietettiin heti paljon aikaa yhdessä ja muutettiin myös aika nopeesti yhteen. Ollaan kohta oltu tasan 4vuotta yhdessä. Se että etenee nopeasti on, siinä mielessä hyvä kun tutustuu toiseen nooeammin

Vierailija
8/79 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutettiin yhteen muutaman kuukauden seurustelun jälkeen ja siitä puolen vuoden päästä aloin odottaa esikoista. Todella moni oli sitä mieltä että etenimme liian nopeasti, mutta itse tuumimme että mitä sitä jarruttelemaan kun kohtaa sen oikean. 

Vierailija
9/79 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, sanottakoon alkuun. Mulle liian nopeaa etenemistä oli se, kun ekojen treffien päätteeksi nainen ehdotti hotellihuonetta. Sanoin että ei kyllä vielä sellaisia, niin hän jäi inttämään että johonkin pitää päästä kutemaan, että jos ei muuta niin autossa joka oli hänellä ravintolan takana parkissa. Se juttu jäi niin sanotusti lähtökuoppiinsa. Ei tullut toisia treffejä, koska mä näin hänet jotenkin heti tosi huonossa valossa.

Oliko K:lla alkava naisennimi ja Vantaalta? Mulla ihan vastaava case. Oltiin Herttaksessa ekoilla treffeillä ja jossain kohti alkoi se inttäminen, että pitää ottaa huono Hotelli Vantaasta. Sitten kun sanoin että en tullut nyt ekoille treffeille siinä ajatuksessa, niin alkoi se "jos se on rahasta kiinni, niin mulla on auto tuossa parkissa". Pelottava tapaus kaiken kaikkiaan. Eikä siinä jos seksiseuraa hakee, niin sitten hakee. Mutta lienee reilua sanoa se ENNEN niitä treffejä, eikä ensin houkutella parisuhdemielessä treffeille ja sitten ajatuksena on ilmeisesti pelkkä seksi.

Vierailija
10/79 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kuukauden seurusteltu. Muutettiin yhteen ja mentiin kihloihin. Oltiin viisi vuotta yhdessä ja saatiin lapsi. Lapset on aikuisia ja oltu yhdessä 30 vuotta. Teen juuri niin kuin haluan.

Vierailija
11/79 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me muutettiin yhteen muutaman kuukauden seurustelun jälkeen ja siitä puolen vuoden päästä aloin odottaa esikoista. Todella moni oli sitä mieltä että etenimme liian nopeasti, mutta itse tuumimme että mitä sitä jarruttelemaan kun kohtaa sen oikean. 

Ja tarkennan vielä, että tämä tapahtui 27 vuotta sitten, ollaan edelleen oikein onnellisia :)

Vierailija
12/79 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka ihmisellä eri. Mutta mulle oli liian nopeaa se kun kolmansien treffien jälkeen multa kysyttiin, että voidaanko lähteä seuraavaksi kylpylälomalle. Varmaan tarkoitti eri huoneita kylläkin, mutta mä kauhistuin tuosta. Sitten kun sanoin ei, niin toinen selvästi vähän loukkaantui että no mitäs sitten. Se oli sitten jo niin ahdistava tilanne, että sanoin että katsellaan. No ei ole tähän päivään mennessä katseltu ja tuo oli alkuvuonna. Se juttu loppui siihen.

:D

Vierailija
13/79 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi on noita epävakaita naisia jotka harhoissaan luulevat että saavat miehen sitoutettua itseensä seksillä. Surullisia tapauksia.

Vierailija
14/79 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. jos toinen alkaa käyttäytyä jotenkin rajoittavasti tai omistavasti, kun vasta käydään treffeillä tai haluaa asua yhdessä, vaikka ei ole halukas sitoutumaan suhteeseen muuten (jotkut hakee kämppistä/siivoojaa). Mulle suhteeseen sitoutuminen on siis sitä, että on tulevaisuuden suunnitelmia ja yhteinen näkemys suhteen tulevaisuudesta. Itse lähden ihastuessani nopeastikin tutustumaan, että selviää onko tästä jutusta mihinkään.

Vierailija
15/79 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa puolensa.

Jos etenee oikein hitaasti ja tyyliin vuoden parin päästä ollaan et muutetaan yhteen ja todetaan et ei tää toimi ja erotaan on mennyt tuhottomasti aikaa, kun taas jotkut muuttaa yhteen parin kolmen kuukauden tapailun jälkeen ja toteaa vuoden sisään et tää ei toimi, kaikki omalla tavallaa. Kunhan kaikki tekee omat päätökset

Vierailija
16/79 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehenä seurustelin yhden Helin kanssa. Tai seurustelin ja seurustelin. Me nähtiin vain yöelämässä bailatessa ja ei oltu kertaakaan nähty selvänä.  Oltaisko me nähty ehkä 5-6 kertaa, kun hän sitten pyysi että seuraavaksi aloitellaan hänen luonaan ja suunnataan siitä sitten yhdessä baariin. Mä suostuin ja hän antoi osoitteen. Menin taksilla ja se pysähtyi tosi ison omakotitalon eteen. Varmistelin vielä kuskilta, että olihan osoite nyt varmasti oikea. Oli se ja nousin taksista ja soitin Helille, että olenko nyt oikeassa paikassa. Olin minä ja hän tuli avaamaan oven. Heti kättelyssä hän sanoi, että ei tämä ole hänen asuntonsa. Hänen asuntonsa oli Herttoniemessä pieni opiskelijayksiö, joten hän halusi minut vanhemmilleen. Olin kauhusta kankea, että en mä nyt herranjestas voi tässä kohtaa tavata hänen vanhempiaan. Muovipussi kädessä täynnä lonkkua ja muutenkin olin siinä jo muutaman ottanut pohjille. No kävi selväksi että vanhemmat oli mökillä ja asunto tyhjä. Huokaisin helpotuksesta. Sitten kun mentiin sisälle hän alkoi esitellä sitä valtavaa taloa. Tuosta on sen verran aikaa, etten muista niin tarkalleen, mutta joka kohdassa hän viittasi siihen että me sitten hänen kanssaan vietetään viikonloput täällä yhdessä. Naama alkoi mulla mennä valkoiseksi ja sen muistan kun sellaista valtavaa kylppäriä esitellessä hän osoitti hammasharjatelinettä ja sanoi, että "tuossa on paikka sitten sun harjalle".

Ilta meni lopulta ihan kivasti. Oltiin sekaisin kuin seinäkellot ja baarissa pilkkuun asti. Mutta seuraavana aamuna kun häneltä tuli sitten viestiä, niin vastasin että kyllä tämä nyt oli mun osalta tässä. Että nyt ei vaan pysty kyllä jatkamaan yhtään pidemmälle.

Vierailija
17/79 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena miehenä seurustelin yhden Helin kanssa. Tai seurustelin ja seurustelin. Me nähtiin vain yöelämässä bailatessa ja ei oltu kertaakaan nähty selvänä.  Oltaisko me nähty ehkä 5-6 kertaa, kun hän sitten pyysi että seuraavaksi aloitellaan hänen luonaan ja suunnataan siitä sitten yhdessä baariin. Mä suostuin ja hän antoi osoitteen. Menin taksilla ja se pysähtyi tosi ison omakotitalon eteen. Varmistelin vielä kuskilta, että olihan osoite nyt varmasti oikea. Oli se ja nousin taksista ja soitin Helille, että olenko nyt oikeassa paikassa. Olin minä ja hän tuli avaamaan oven. Heti kättelyssä hän sanoi, että ei tämä ole hänen asuntonsa. Hänen asuntonsa oli Herttoniemessä pieni opiskelijayksiö, joten hän halusi minut vanhemmilleen. Olin kauhusta kankea, että en mä nyt herranjestas voi tässä kohtaa tavata hänen vanhempiaan. Muovipussi kädessä täynnä lonkkua ja muutenkin olin siinä jo muutaman ottanut pohjille. No kävi selväksi että vanhe

Eli sinulle tuo oli vaan seksisuhde?? Nainen odotti varmaan muuta, kannattaa kertoa alusta lähtien, jos haluaa vain seksiä.

Vierailija
18/79 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa, että on väärät ihmiset. Me puhuttiin häistä kolmen viikon jälkeen, nyt 14 v onnellista avioliittoa. Kun toinen on oikea, sen tietää.

Joskus kun mies oli väärä, seurusteltiin 6v ja pelkät kihlat olisi ahdistaneet ihan kybällä.

Vierailija
19/79 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että päädytään saman katon alle pulla uunissa ennen kuin ne vaaleanpunaiset lasit tipahtaa silmiltä ja tajutaan, että ei toista oikeastaan edes siedä silmissään.

Vierailija
20/79 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena miehenä seurustelin yhden Helin kanssa. Tai seurustelin ja seurustelin. Me nähtiin vain yöelämässä bailatessa ja ei oltu kertaakaan nähty selvänä.  Oltaisko me nähty ehkä 5-6 kertaa, kun hän sitten pyysi että seuraavaksi aloitellaan hänen luonaan ja suunnataan siitä sitten yhdessä baariin. Mä suostuin ja hän antoi osoitteen. Menin taksilla ja se pysähtyi tosi ison omakotitalon eteen. Varmistelin vielä kuskilta, että olihan osoite nyt varmasti oikea. Oli se ja nousin taksista ja soitin Helille, että olenko nyt oikeassa paikassa. Olin minä ja hän tuli avaamaan oven. Heti kättelyssä hän sanoi, että ei tämä ole hänen asuntonsa. Hänen asuntonsa oli Herttoniemessä pieni opiskelijayksiö, joten hän halusi minut vanhemmilleen. Olin kauhusta kankea, että en mä nyt herranjestas voi tässä kohtaa tavata hänen vanhempiaan. Muovipussi kädessä täynnä lonkkua ja muutenkin olin siinä jo muuta

Ei ollut seksisuhde. Sanoin että biletimme baareissa yhdessä. Aika hankala seksisuhde, jos pitää aina jossain baarin vessassa yrittää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä