Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväosaisena kokkarina järkytyin kun kävin Myyrmäessä.

Vierailija
01.08.2024 |

Asun hyvällä alueella ja liikun pääasiassa omieni joukossa omalla autolla.  Nyt menin julkisilla Myyrmäkeen ja olihan se aikamoinen shokki. Etenkin se asemanseutu ja Myyrmannin aukio!

Kommentit (195)

Vierailija
81/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä tarinan opetus, arvoisa kokkari. Vastedes liiku vain omalla autolla ja omiesi joukossa. Tiedä, minkä tartunnan voit tuolla maailman laitapuolella ja rahvaiston joukossa saada, ettet vain olisi saanut jo. Sinuna kiiruhtaisin kipin kapin Pihlajalinnan sairaalaan eristykseen ja testeihin. Ei kannata poistua omalta aidatulta ja kameroin valvotulta alueelta. Noin siinä sitten käy. Kyllä se oma karsina on kaikkein turvallisin paikka maailmassa.

Vierailija
82/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käypä Itäkeskuksessa : )

Ei se ole niin paha. Itäkeskus on kuitenkin iso kauppakeskittymä ja siellä kulkee myös ihan tavallisia ihmisiä paljon. Tavallisilla ihmisillä sen sijaan ei ole Myyrmäkeen yleensä asiaa.

Onhan siellä ostoskeskus Myyrmanni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun itse Vantaan Havukoskella ja järkytyin Myyrmäessä käydessäni tuosta samasta paikasta. Nistejä oikeasti makoilemassa maassa aukion seinänvierillä. 

Vierailija
84/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se matkailu avartaa.

Vierailija
85/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen on nykyhallituksen päätöksistä huomannut, ettei kokkareilla ole mitään käsitystä siitä, miten ihmiset tässä maassa joutuvat elämään.

Vierailija
86/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se kokkareiden kanssa on, kun ovat niin tietämättömiä. On sivistystä tietää asioista omaa nokkaa pidemmälle. Rasittavaa yrittää käydä analyyttisiä keskusteluja oikeistolaisten kanssa, kun heidän näkökulma niin rajoittunut.

Olen tiennyt muslimipitoisuuden olevan korkea mutta oli järkytys nähdä omin silmin miten pahaksi tilanne on mennyt.

Vierailija
87/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä Petterillekin varmasti tulisi yllätyksenä.

Vierailija
88/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä  avauksen tehnyt kapitalisti luuli tekevänsä Myyrmäen kaltaisessa paikassa?

Liikkeet ovat hyvätasoisia. Niissä haluaa moni käydä.

Totta ja mm.Wandas kiva ravintola.Sinne vaan joutuu menemään kauhukujan läpi.

Vierailija
89/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ninhan se polarisaatio etenee, kuten kuppikunnat, ollaan omassa kuplassa, empatia on nolla, eikä omaa nenäänsä pidemmälle nähdä eikä haluta nähdä. syytetään yksilöitä ja edellistä,toisen jakauman hallitusta oista virheistä.

Vierailija
90/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä joskus Helsingin rautatieasemalla, sellaista se on paikoissa, joissa liikkuu paljon ihmisiä, kaikkialla. Eli Älä yirtä!!

Vierailija
91/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kantakaupungissa asuva kokoomuslainen. Pitäisi joskus pistäytyä Kehä I:n takana katsomassa, miten verorahoillani elellään. Voisi maksuhalukkuus laskea 😉

Vierailija
92/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sen on nykyhallituksen päätöksistä huomannut, ettei kokkareilla ole mitään käsitystä siitä, miten ihmiset tässä maassa joutuvat elämään.

Niin, että vuosi oikeistohallitusta ja sen vuoksi julkisilla paikoilla venyy rapanistejä ja puliukkoja? Ei kyllä ihminen niin nopeaan niin surkeaan kuntoon mene. 

Vierailija
93/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrmäki oli vielä pahempi 90-luvulla... nykyäänhän moni näistä Vantaan kulttuurikeskuksista ovat rempattuja ja siivottuja. Martinlaakso on myös ihan ero tasolla nykyään verrattuna siihen mikä meininki oli 30 vuotta sitten.

Demografia on myös pysynyt samana, ei mitään uutta auringon alla. Kyllä mua pelottaa enemmän stadissa tai Espoossa.

Vierailija
94/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ninhan se polarisaatio etenee, kuten kuppikunnat, ollaan omassa kuplassa, empatia on nolla, eikä omaa nenäänsä pidemmälle nähdä eikä haluta nähdä. syytetään yksilöitä ja edellistä,toisen jakauman hallitusta oista virheistä.

Minä ainakin muutin, kun sain tarpeeksi rahaa kasaan omakotialueelle, jonne ei saa rakentaa edes rivitaloja, saati kerrostaloja. Iloisia samanhenkisiä ja -näköisiä veronmaksajia ympärillä. Ihana paluu 80-luvulle. Mopopojat ja lasten trampoliinikiljuminen suurimpia huolia. 

Vierailija
95/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs läksit, ehe ehe ehe.

Voisiko noille alueille järjestää ryhmämatkoja, bussilla? kun kaikki ei tiedä näistä paikoista.

Elämysmatka Koivukylään, ehe ehe.

Asun itse Helsingin keskustassa, mutta onhan se Koivukylä kulttuurishokki. Nistit piikittää keskellä päiväsaikaa koulujen edessä bussipysäkeillä. Olin aiemmin töissä, jossa piti tuollakin käydä. Lopetin, koska totesin, että ei mun tarvitse tuollaista paskaa katsella työpäivänäni. 

Tarkoitat Koivukylällä varmaan Havukoskea? Liikun päivittäin alueella, enkä oli ikinä törmännyt kuvaamaasi tilanteeseen. Avointa huumeidenkäyttöä sen sijaan näkyy juurikin mainitussa Myyrmäessä ja Helsingin puolelta Kontulassa ja toki Kurvin seudulla.

Vierailija
96/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa Ap, noloa.

Vierailija
97/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, että vuosi oikeistohallitusta ja sen vuoksi julkisilla paikoilla venyy rapanistejä ja puliukkoja? Ei kyllä ihminen niin nopeaan niin surkeaan kuntoon mene. 

Ymmärsit kommenttini väärin. En sanonut, että on tilanne hallituksen syy, vaan, että heidän päätöksistään huomaa, etteivät tiedä, millaisissa tilanteissa ihmiset elävät ja että nämä päätökset vain syventävät heidän ahdinkoaan. Myrtsin rapajuoppoa ei auta kehotukset töihin menemisestä.

Vierailija
98/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs läksit, ehe ehe ehe.

Voisiko noille alueille järjestää ryhmämatkoja, bussilla? kun kaikki ei tiedä näistä paikoista.

Elämysmatka Koivukylään, ehe ehe.

Asun itse Helsingin keskustassa, mutta onhan se Koivukylä kulttuurishokki. Nistit piikittää keskellä päiväsaikaa koulujen edessä bussipysäkeillä. Olin aiemmin töissä, jossa piti tuollakin käydä. Lopetin, koska totesin, että ei mun tarvitse tuollaista paskaa katsella työpäivänäni. 

Tarkoitat Koivukylällä varmaan Havukoskea? Liikun päivittäin alueella, enkä oli ikinä törmännyt kuvaamaasi tilanteeseen. Avointa huumeidenkäyttöä sen sijaan näkyy juurikin mainitussa Myyrmäessä ja Helsingin puolelta Kontulassa ja toki Kurvin seudulla.

Kyllä ihan Koivukylää. Myös Hakunila on yksi pläpi. Kaikkinensa Vantaalla on paljon vähemmän viihtyisiä asuinalueita kuin Helsingissä. Myös väestö on kurjempaa ihan silmämääräisesti. 

Vierailija
99/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoissa keskuksissa on katukuvassa paljon epäakateemista ainesta. Samaa näkyy mm. Kampissa, vaikka neliöhinnat ovat tapissa.

Vierailija
100/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsit kommenttini väärin. En sanonut, että on tilanne hallituksen syy, vaan, että heidän päätöksistään huomaa, etteivät tiedä, millaisissa tilanteissa ihmiset elävät ja että nämä päätökset vain syventävät heidän ahdinkoaan. Myrtsin rapajuoppoa ei auta kehotukset töihin menemisestä.

Sekö auttaa, että kaadetaan vastikkeetonta rahaa yhä enemmän ilman mitään velvollisuuksia osallistua esim. kuntouttavaan, josta voisi päästä hoitoputkiin, joilla pääsisi jaloilleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi