Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväosaisena kokkarina järkytyin kun kävin Myyrmäessä.

Vierailija
01.08.2024 |

Asun hyvällä alueella ja liikun pääasiassa omieni joukossa omalla autolla.  Nyt menin julkisilla Myyrmäkeen ja olihan se aikamoinen shokki. Etenkin se asemanseutu ja Myyrmannin aukio!

Kommentit (195)

Vierailija
181/195 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Jotenkin naurattaa tällaiset keskustelut, kun ihmiset kuitenkin loppujen lopuksi syövät etnoruokia. Ne kokkaritkin. Mistähän ne mausteet on tulleet Suomeen? Tiedättekö edes tätä.

Ja jossakin ihmisen on asuttava, sisätiloissa, Suomenkin talvessa. Asuinpaikka yleensä valitaan oman tulotason mukaan.

T: N50+ ja ihan suomalaisesta suvusta.

Vierailija
182/195 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako tuonne jättää auton parkkiin, jos käyn turistina katsomassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/195 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aina raskasta ja stressaavaa käydä paikoissa joissa ihmiset puhuu näkymättömille asioille,huutaa yksinään, paskaset housut roikkui nii että persvako näkyy, juopot ja nistit makoilee joka paikassa niin ettei tavalliset ongelmia aiheuttamattomay ihmiset voi istua missään ilman että joku tulee siihen sössöttämään kännissä jotain... 

Joopa, ei enää koskaan eiraan

Vierailija
184/195 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin kokkarina yllättyisin monestakin asiasta. Mutta en ole kokkari. Elän oikeassa maailmassa. Minä siis tiedän paremmin. Tiedän että kokkari on taidoton tyhjäntoimittaja, joka ei saisi edes sukkia vaihdettua ilman apua.

Vierailija
185/195 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassarit ovat laittaneet asiat tuollakin ranttaliksi ja läskiksi. 

Vierailija
186/195 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei shithole alueille kannata mennä.

Vihervassarit noita ihannoi, kun lisää haluavat?

Vierailija
187/195 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko elokuvan Nousukausi? Siinä oli ihan hauskoja kohtauksia siitä lähiöelämästä. Itse olen keskiluokkaisesta perheestä pohjanmaalta pikkukunnasta, joten varsinaisesti minkäänlaista todellista tietoa noista alueista ei ole. 

Kerran kävin Turussa Varissuon k-kaupassa ja olin aivan äimän käkenä. 

Saatat tietämättömyyttäsi tai välinpitämättömyyttäsi olla mahdollistaja juurikin sille kehitykselle jota Varissuolla äimänkäkenä ihmettelit. Teitä on paljon, kiitos vi tusti.

Vierailija
188/195 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn Myyrmannissa joka päivä enkö ole kokenut mitään ongelmaa ikinä. Onhan siellä niitä lorviporukoita ja nistejä ja ma.muja mutta eivät he kaikki mitään rikollisia ole!

En vaan ymmärrä miksi me otetaan näitä ma tuja Suomeen, kun meillä omasta takaa elätettäviä lokkeilijoita näin paljon. Lisäksi ma tut tuottavat Suomeen huumeita ja meidän oma heikompi aines retkahtaa kaidalta polulta elätiksi.

Laitettaisi paukkuja eli veroeuroja omien päidekäyttäjien parantamiseksi.

Mitäs jos vaikka muistat tämän kirjoituksesi äänestyskopissa ensikerralla.

Vierailija
189/195 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseman vieressä on mm. Myyrmanni-ostoskeskus ja kirjasto. En ole tavannut niissä huonosti käyttäytyviä.

Alueilla voi olla eroa mutta palveluiden lisäksi Myyrmäen ympärillä on paljon luontoa.

Vierailija
190/195 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin alkukesällä tutustumassa Myyrmäen bussiaseman alueeseen koska pitää vaihtaa bussia siinä. Alue oli kun paha ghetto. Oli mamukauppiaita, kaikkea sekalaista. Näytti tosi likaiselta kaikki. Soma_lilapsi ulvoi bussipysäkillä. Olin kauhuissani. Samassa paikassa tein torilla töitä tasan 20 vuotta sittenja siihen aikaan siis 2004, paikka oli vielä aivan siedettävä. Oli siellä silloinkin jokin yksittäinen kotimainen juoppo. Mutta nyt näytti kyllä pahalta ja oli aamupäivä. 

Onneksi et ole joutunut käymään oikeassa ghetossa tai slummissa. Voisi olla,  että Suomen ongelmia ei tarvitsisi enää sen jälkeen kauhistella ja jäisi nämäkin paskat provot kommentoimatta...

Vierailija
191/195 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun itse Vantaan Havukoskella ja järkytyin Myyrmäessä käydessäni tuosta samasta paikasta. Nistejä oikeasti makoilemassa maassa aukion seinänvierillä. 

En kyllä nyt usko tuota sori vaan.

Jos joku tekee paskan provoaloituksen, ei kannata ihmetellä, jos siihen vastauksena on paskoja provokommentteja. Eihän tää vakavasti otettava ketju ole. Huonoa huumoria ajankuluksi lomalla...

Vierailija
192/195 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä tarinan opetus, arvoisa kokkari. Vastedes liiku vain omalla autolla ja omiesi joukossa. Tiedä, minkä tartunnan voit tuolla maailman laitapuolella ja rahvaiston joukossa saada, ettet vain olisi saanut jo. Sinuna kiiruhtaisin kipin kapin Pihlajalinnan sairaalaan eristykseen ja testeihin. Ei kannata poistua omalta aidatulta ja kameroin valvotulta alueelta. Noin siinä sitten käy. Kyllä se oma karsina on kaikkein turvallisin paikka maailmassa.

Eriytyminen on ihan todellista. Itse olen asunut aina hyvillä alueilla. Olin aivan järkyttynyt kun kävin kerran metrolla kylässä erään lapsuudenaikaisen ystävän luona Kontulassa. Tai siis vain menin sinne metrolla, takaisin tulin kyllä taksilla. Oli tietysti mukava nähdä vanhaa ystävää, mutta pakko todeta, että maailma oli vienyt kyllä todella eri suuntiin. Ei oikein ollut enää mitään muuta yhteistä kuin lapsuusajan muistoja, emmekä ol

Kontulassakin riippuu hyvin paljon missä asuu/liikkuu, kuten missä tahansa muuallakin. 

Vierailija
193/195 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen ahaa-elämys oli itselleni, kun jouduin kerran tulemaan jostain idästä metrolla. Aloin ymmärtää miten valtavat erot asuinalueiden välillä on pk-seudulla. Itse olen asunut koko ikäni ns. kultahammasrannikolla enkä ole liikkunut idässä koskaan. 

Täytyypä käydä tuolla. En ole koskaan käynyt, ei ole ollut mitään asiaa.

Metro on tosiaan hyvä mittari tässä.   Meno muuttuu välittömästi Helsingin yliopiston aseman, eli ex-Kaisaniemen, jälkeen itäänpäin mentäessä. Jo reilun kilsan päässä sijaitseva Hakaniemi on aivan karmea läävä.

En nyt Kalasatamaa, Kulosaarta ja Herttoniemeä kamaliksi lääviksi kutsuisi.

No yleensä kannattaa jättää tuollaiset dissauskommentit huomiotta ja muodostaa asioista omat faktoihin perustuvat näkemykset.  Toisaalta tuskin kukaan idässä asuva noita dissaajia sinne haluaisikaan asumaan...

Vierailija
194/195 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisten työssäkäyvien ihan hyvät alueet pilataan. Nyt pitää vuokrata se reilu tuhannen euron luukku arvoalueelta jos ei halua asua jossain m muutto paikassa nistien kanssa.

Vierailija
195/195 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä tuolla uskaltaa liikkua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi