Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväosaisena kokkarina järkytyin kun kävin Myyrmäessä.

Vierailija
01.08.2024 |

Asun hyvällä alueella ja liikun pääasiassa omieni joukossa omalla autolla.  Nyt menin julkisilla Myyrmäkeen ja olihan se aikamoinen shokki. Etenkin se asemanseutu ja Myyrmannin aukio!

Kommentit (195)

Vierailija
1/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin

Vierailija
2/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olut karmea jo vuosia. Manneja ja mu tuja pilvin pimein.

Voisi sanoa että näitä oli paljon. Lisäksi päihdekäyttäjiä keskellä kirkasta päivää.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Vantaa on vielä karmeampaa seutua nykyään.

Vierailija
4/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän se kokkareiden kanssa on, kun ovat niin tietämättömiä. On sivistystä tietää asioista omaa nokkaa pidemmälle. Rasittavaa yrittää käydä analyyttisiä keskusteluja oikeistolaisten kanssa, kun heidän näkökulma niin rajoittunut.

Vierailija
5/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on monikulttuuria, yksikään vihreä tai demari ei siellä asu. Ne asuu meren rannalla.

Vierailija
6/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen ahaa-elämys oli itselleni, kun jouduin kerran tulemaan jostain idästä metrolla. Aloin ymmärtää miten valtavat erot asuinalueiden välillä on pk-seudulla. Itse olen asunut koko ikäni ns. kultahammasrannikolla enkä ole liikkunut idässä koskaan. 

Täytyypä käydä tuolla. En ole koskaan käynyt, ei ole ollut mitään asiaa.

Vierailija
7/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on monikulttuuria, yksikään vihreä tai demari ei siellä asu. Ne asuu meren rannalla.

Itseasiassa Myyrmäki on vanhaa työläisaluetta, joten kyllä, siellä asuu edelleen demareita äänestäviä ihmisiä paljon. 

Vierailija
8/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrtsissä on toisenlaista rikkautta, kuin se mihin ap PN tottunut.

Vierailija
9/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen ahaa-elämys oli itselleni, kun jouduin kerran tulemaan jostain idästä metrolla. Aloin ymmärtää miten valtavat erot asuinalueiden välillä on pk-seudulla. Itse olen asunut koko ikäni ns. kultahammasrannikolla enkä ole liikkunut idässä koskaan. 

Tyhmästä päästä kärsii lompakko. Paljon paskempaa hinta-laatusuhdetta ei Suomessa asuessa ole kuin kultahammasrannikko. Toki siellä asuu myös heitä, joille oikeasti asumiskustannukset ovat se ja sama, mutta joku etäinen aavistus kertoi mulle, ettet kuulu heihin...

Vierailija
10/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olut karmea jo vuosia. Manneja ja mu tuja pilvin pimein.

Voisi sanoa että näitä oli paljon. Lisäksi päihdekäyttäjiä keskellä kirkasta päivää.

ap

Normaalisti ihmisiä on liikenteen solmukohdissa paljon liikkeellä päiväaikaan. Myös vähempiosaisia. Ihan normaalia arkea.

Vierailija
11/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi tutustua kotimaahansa.

Mutta provohan tämä olikin.

Vierailija
12/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työläistaustaiset alueet näyttävät... no, työläistaustaisilta. Samanlaista se on Suomessa niissä pienissä teollisuuskunnissa, joissa ei ole akateemista väestöä. Alkoholi, päihteet ja häiriökäyttäytyminen kulkevat käsi kädessä matalan koulutustaustan kanssa. 

Vierailija
13/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä Itäkeskuksessa : )

Vierailija
14/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrtsin aseman kulmilla on huumevinkkipiste, siis käyttäjähuoltola. Selittää sitä ilmettä hieman. Itse olen niin tottunut ettei paljon kiinnostele kukaan jos rauhassa istuksivat. Ja näin se kuitenkin pääsääntöisesti on. 

Keksin rähjempiäkin kulmia kuin Myyrmäki helposti.

Vierailija
15/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käypä Itäkeskuksessa : )

Ei se ole niin paha. Itäkeskus on kuitenkin iso kauppakeskittymä ja siellä kulkee myös ihan tavallisia ihmisiä paljon. Tavallisilla ihmisillä sen sijaan ei ole Myyrmäkeen yleensä asiaa.

Vierailija
16/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työläistaustaiset alueet näyttävät... no, työläistaustaisilta. Samanlaista se on Suomessa niissä pienissä teollisuuskunnissa, joissa ei ole akateemista väestöä. Alkoholi, päihteet ja häiriökäyttäytyminen kulkevat käsi kädessä matalan koulutustaustan kanssa. 

Valitettavasti poliisilla, sossuilla, lääkäreillä jne on vaitiolovelvollisuus, voisivat kertoa melko yllättäviä juttuja ns. parempiosaisten kotielämästä...

Vierailija
17/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin ennen Myyrmäessä ja nyt asun Vantaalla "paremmalla" alueella. Kotoisin olen ihan muualta päin Suomea. Kyllä on valtavasti eroja asuinpaikkojen välillä. Olisi oikeasti ihan kiva juttu, jos näin ei olisi. Toki Myyrmäessä on hyviäkin puolia, mutta viime vuosina selvästi huono-osaisuus lisääntynyt. Myyrmäessä ja sen ympäristössä on myös paljon mt- ja päihdepalveluja ja asuntoloita, joten toki sekin näkyy.

Vierailija
18/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmästä päästä kärsii lompakko. Paljon paskempaa hinta-laatusuhdetta ei Suomessa asuessa ole kuin kultahammasrannikko. Toki siellä asuu myös heitä, joille oikeasti asumiskustannukset ovat se ja sama, mutta joku etäinen aavistus kertoi mulle, ettet kuulu heihin...

Mikäs asumiskustannusten ongelma on? Minulle on aivan sama mikä asuntoni hinta on, rakastan kotiseutuani, puitani, rantaa ja näkymiä, asunnon pohjaa, sijaintia ja ulkonäköä enkä aio myydä sitä koskaan eli sillä on myös runsaasti tunnearvoa. Asunto on myös esteetön, voin asua siellä elämäni loppuun asti. Tosin pääasiassa asun mieheni asunnossa maalla.

Vierailija
19/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti poliisilla, sossuilla, lääkäreillä jne on vaitiolovelvollisuus, voisivat kertoa melko yllättäviä juttuja ns. parempiosaisten kotielämästä...

Tietysti, mutta ero onkin siinä, etteivät hyväosaiset aiheuta käytöksellään ongelmia sivullisille eikä rähise. Ei minua kiinnosta tuon taivaallista jonkun hyväosaiset kokaiinin käyttö tai perheen sisäiset ongelmat. 

Vierailija
20/195 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempiosaisten kotielämän sosiaaliset ongelmat eroavat Myyrmäen jengin ongelmista kuin yö ja päivä. Kyllä niitä on, mutta ne ovat hyvin erilaisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän