Miehet. Mitä ominaisuuksia ette voi sietää naisessa?
Lopetin suhteen, kun naisystäväni käytti liikaa alkoholia, vaikka hän muuten oli erittäin kaunis.
Kommentit (148)
- Epävakaa persoonallisuus
- Henkinen väkivalta
- Fyysinen väkivalta
- Sillille tuoksahtava alapää
- Suuret tatuoinnit
Vierailija kirjoitti:
Ns. rekkamies lesboja en siedä, eli miesmäisiä tatuoituja ylipainoisia feministejä.
Pyöriikö sun piireissäsi oikein paljonkin tällaisia, vai oletko nähnyt vain elokuvissa? Jotenkin epäilen jälkimmäistä...
Alkoholi on kyllä suhteen tappaja. Se on vähän sama kuin tuli, hyvä renki mutta huono isäntä.
Vierailija kirjoitti:
Agressiivinen tai öykkärimäinen puhetyyli. Tunnekiihdyttely ylipäätään.
Todellakin. Jos joka viikko ihminen ottaa teinimäisiä kierroksia arkielämässä ja -elämästä niin aikuistuminen on jäänyt kokonaan tapahtumatta.
Inhoan tupakkaa polttavia naisia. Vielä monin verroin pahempaa on, jos nainen käyttää alkoholia tai huumeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupankointia.
Kuvottava löyhkä vaatteissa. Jopa laukuissa. Ja kotinsa naulokossa olevissa kuteissa.
Haju siirtyi jopa autooni, niillä kerroilla kun hän autossani matkusti.
Ei kiiitti. Mulle riitti.
En saa varmaan koskaan miestä, koska röökään hautaan saakka.
No eipä tarvi kauaa olla ilman miestä.
- salaliittoteoriat
- elämäm kova koulu korkein koulutusaste
- yleinen negatiivisuus
- antisosiaalisuus
- liikalihavuus
- tatuoinnit
Pikkareiden liian nopeaa pudottamista.
Vierailija kirjoitti:
Koska tämä on seksipalstalla, vastaan vain seksiasioiden osalta.
Passiivisuus ja innottomuus, ei tykkää suuseksistä, ei halua kokeilla mitään uutta paikkaa, asentoa tai välinettä tms., ei osaa nauttia eikä ole kiinnostunut tuottamaan toiselle nautintoa.
Tää on mun aviomies.
Sielun temppelin pilaaminen lävistyksillä, tatuoinneilla, täyteaineilla, silikoneilla ja herraties millä. Ja itse sielun pilaaminen feminismillä.
- Pitkä sinkkumenneisyys
- Huomattava ylipaino
- Ei pidä itsestään huolta henkisesti / fyysisesti
- Kovaäänisyys, itseään esiin tuova
- Useat baarillat
- Liika feminismi
- Liian rohkea pukeutuminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tämä on seksipalstalla, vastaan vain seksiasioiden osalta.
Passiivisuus ja innottomuus, ei tykkää suuseksistä, ei halua kokeilla mitään uutta paikkaa, asentoa tai välinettä tms., ei osaa nauttia eikä ole kiinnostunut tuottamaan toiselle nautintoa.
Tää on mun aviomies.
Eipäs vaan mun tuleva ex-vaimo. Jos ei vinguttaisi satisfyeriä lähes päivittäin yksin ollessaan, niin epäilisin aseksuaaliksi.
Jos en mitään muuta tiedä, mitä seuraavalta kumppaniltani haluan, niin ainakin vastakohtia nykyiselle.
Vierailija kirjoitti:
- Pitkä sinkkumenneisyys
- Huomattava ylipaino
- Ei pidä itsestään huolta henkisesti / fyysisesti
- Kovaäänisyys, itseään esiin tuova
- Useat baarillat
- Liika feminismi
- Liian rohkea pukeutuminen
Miksi pitkä sinkkumenneisyys? Kurja kuulla, jos se musta itsestä olisi kiinni niin en olisi pitkään ollut sinkkuna. Mutta, kun ei kukaan mies ole minua. ns. huolinut niin paha siihen on ketään pakottakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupankointia.
Kuvottava löyhkä vaatteissa. Jopa laukuissa. Ja kotinsa naulokossa olevissa kuteissa.
Haju siirtyi jopa autooni, niillä kerroilla kun hän autossani matkusti.
Ei kiiitti. Mulle riitti.
En saa varmaan koskaan miestä, koska röökään hautaan saakka.
Onneksesi röökaava mies ei haista mitään, ja jos haistaakin, niin tykkää röökin hajusta. Voitte sitten kävellä käsi kädessä romanttisesti savukiehkuroiden alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitkä sinkkumenneisyys? Kurja kuulla, jos se musta itsestä olisi kiinni niin en olisi pitkään ollut sinkkuna. Mutta, kun ei kukaan mies ole minua. ns. huolinut niin paha siihen on ketään pakottakaan.
Tämä monen miehen päässä kääntyy siihen, että eri seksikumppaneita on kertynyt paljon. Se ei naisessa ole kovinkaan arvostettava piirre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä monen miehen päässä kääntyy siihen, että eri seksikumppaneita on kertynyt paljon. Se ei naisessa ole kovinkaan arvostettava piirre.
Aha, voi jeesus sentään. Todellisuudessa se tarkoittaa itselläni selibaattia, koska en harrasta seksiä muuta kuin suhteessa. Minulla ei ole yhtään yhden illan juttua tai mitään Friends with benefits- juttuja. Näin ne miesten ja naisten aivot on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen päätelmä. Jos kysytään epätoivottuja ominaisuuksia niin sitten voisi sanoa suoraan useat seksiparnerit eikä mitään pitkää sinkkuaikaa joka ei ole sama ollenkaan. Kuten toisella vastaajalla yllä, myös minulle se on synonyymi selibaatille.
Ikävää että monella miehellä on tuollainen suhtautuminen naisiin, toivottavasti tuovat sen heti julki niin ei turhaan jatketa tutustumista pidemmälle ja tuhlata toistemme aikaa. Minulla on ollut vain kaksi kumppania joten ei ole oma lehmä ojassa, mutten halua miestä joka kuvittelee naisten kuksivan jokaista vastaantulevaa ukkoa jos parisuhde ei rajoita.
Liika alkoholinkäyttö, epäluotettavuus, hienostelu ja pinnallisuus. Nuo kaikki ovat olleet syitä, minkä vuoksi olen eronnut suhteista. Kerran naisen täydellisen lahnauden takia, tuli aina tunne, että teen kaiken väärin kun toinen vaan makaa. Muiden kanssa seksi toiminut vähintään ok, parhaiden kanssa erinomaisesti.