Miehet. Mitä ominaisuuksia ette voi sietää naisessa?
Lopetin suhteen, kun naisystäväni käytti liikaa alkoholia, vaikka hän muuten oli erittäin kaunis.
Kommentit (148)
Olen eronnut / lopettanut tapailun mm näistä syistä:
-Sairaalloinen mustasukkaisuus ja kontrollintarve.
-Elämäntapatyötön
-Raivokohtauksia/tavaroiden heittelyä
-Narsisti
-Tapaili muita samaan aikaan
-Seksittömyys
Naisystäväni oli muuten ihan kunnollinen, mutta hän oli passiivinen sänkyssä. Nussiminen ei tuntunut miltään, kun hän makasi kuin lahna.Tilanne rupesi vauvaamaan minua ja etsin himokkaamman naisen.
No nyt on aivan liian vähän tilaa tarjolla tähän vastaukseen.
Koska tämä on seksipalstalla, vastaan vain seksiasioiden osalta.
Passiivisuus ja innottomuus, ei tykkää suuseksistä, ei halua kokeilla mitään uutta paikkaa, asentoa tai välinettä tms., ei osaa nauttia eikä ole kiinnostunut tuottamaan toiselle nautintoa.
Eipä oikein ole kokemusta naisista joita ei voi sietää. Vaimo on tossa 25 vuotta ollut vieressä, ja siedän hänen metkunsa. Ja hän minun. Seksiä saan tarpeeksi, joten "akkojen metkujen" sietäminen on helppoa. No ne ärsyttävät piirteet: Ääretön hitaus minne tahansa lähtiessä. Meikä heittää rotsin niskaan, katsoo, että puhelin, ja rahapussi on mukana, ja istun autoon. Menee jotain 30-60min, ennenkuin eukko on valmis. Eikä se edes meikkaa. Aikuisten lapsien paapominen on toinen juttu. Prkle ne on aikuisia, ei niille tartte pipoa päähän pukea. Sitten ruuanlaitto: Joskus kun olisi muuta mielekästä tekemistä, tai menoa, voisi jättää sen tunnin kahden ruuanlaiton väliin, ja syödä jonkun nopean valmispitsan vaikka. Mutta ei. Kun kello on jo vaikka 18, ja ehdotan vaikka lähtöä kalaan, tulee vaimolle mieleen, että hei ei olla syöty mitään. Tunti kokataan, tunti syödään, ja siihen päälle se hitaus lähteä mihinkään 1 tunti, niin turha enää lähteä. Kaikkeen pitää valmistautua jo päivää ennen, jos jonnekin meinaa mennä. Ruokakaupassakin arvotaan joka tuotetta, jos on enemmän vaihtoehtoja. Itse ottaisin ne, mitä aina on otettu, ja niin tehdään vaimonkin kanssa. Ainoa, että minä nappaisin tuotteet kärryyn, ja vartissa ulkona kaupasta. Vaimon kanssa kärryssä on täsmälleen samat tuotteet, mutta kun jokaista on täytynyt mietiskellä viisi minuuttia, niin reissuun menee tunti.
Vierailija kirjoitti:
Olen eronnut / lopettanut tapailun mm näistä syistä:
-Sairaalloinen mustasukkaisuus ja kontrollintarve.
-Elämäntapatyötön
-Raivokohtauksia/tavaroiden heittelyä
-Narsisti
-Tapaili muita samaan aikaan
-Seksittömyys
Tuossahan nuo on hyvin lueteltuna. Sillä erotuksella, että itseäni ei häiritse elämäntapatyöttömyys eikä muiden tapailu.
Tarkennukset:
Jos pystyy järjestämään elämänsä niin, että pärjää ilman töitä ja samanaikaisesti EI valita siitä miten köyhiä sorsitaan ja mihinkään ei ole varaa, niin käy minulle.
Kyllä minun puolestani ihmiset voivat tapailuvaiheessa tapailla useita ihmisiä.
Vaikka sitä ei aloituksessa erikseen mainittu, niin ilmeisesti tässä tarkoitettiin minkälaiset ominaisuudet ovat sietämättömiä seurustelukumppanille. Siinä tapauksessa listaan pitää lisätä tyhmyys. En pystyisi tyhmän kanssa seurustelemaan. Muuten ihmiset saavat kyllä olla sellaisia kuin ovat, eikä kukaan älylleen mitään mahda.
-lihavuus
-huono hygienia
-mölyjen pitämättömyys mahassa (Jamal-suhteet, polyamoriatausta, feminismi jne.)
-egoistinen kiihottuminen ja itsekehu ("kyllä nainen on kaunis"). Mieheltä kerätään kehut ja omat kehut menevät jonnein muualle
Päinvastaiset ominaisuudet satunnaisilla naisilla ja parisuhteessa. Satunnaisten kanssa ei haittaa vaikka olisivat tyhmiä, sivistymättömiä, ja mikä tahansa kulli tulisi eteen, olisivat hurjia spermaimureita. Parisuhteessa täydellinen itsevarmuuden puute, tyhmyys, ja iso kokoelma sukupuolitauteja olisi turn-off.
En pidä naisista, jotka ottavat tatuointeja, lävistyksiä ja leikaavat hiuksensa siiliksi tai epätavallisen lyhyeksi. En myöskään pidä naisista, jotka ottavat silikonia rintoihisa, huuliinsa tai muuten muokkaavat keinotekoisesti ulkonäköään.
Woke-kulttuuri. Täysin sietämätöntä. Siihen päättyi.
Ylipaino (lue suuri ylipaino eli bmi yli 28) ja seksin pihtaaminen.
Pallomaha ja orgasmikyvyttömyys (ei saa edes omin käsin).
Miesmäisyys, lyhyt tukka, jos vartalosta ja terveydestä ei huolehdi, v-mäinen luonne.
Vierailija kirjoitti:
Naisystäväni oli muuten ihan kunnollinen, mutta hän oli passiivinen sänkyssä. Nussiminen ei tuntunut miltään, kun hän makasi kuin lahna.Tilanne rupesi vauvaamaan minua ja etsin himokkaamman naisen.
Osasiko kirjoittaa?
Kiroilu, sivistymättömyys, täytehuulet, viiksikarvat ja heikko suomen hallinta, vaikka äidinkieli on suomi.
En pidä, jos nainen on leikannut päänsä siiliksi tai kyninyt hiuksensa ylilyhyeksi. Haluni ei herää, jos naisen pillu on posliini. Vielä pahempaa, jos alapäässä on tatuointeja tai lävistyksiä.
Täytteet huulissa ja rinnoissa ja liikaa tatuointeja tai lävistyksiä on turn off ja kertoo enemmän heikosta itsetunnosta. Nainen on parhaimmillaan luonnollisena posket punaisena saunan jälkeen
Lävistykset. Korvakorut ok, mutta jos naamassa roikkuu koko Rapalan uistinvalikoima, niin ei kiitos. Tatuoinnit toinen juttu. Näistä tulee väistämättä mieleen, että neito asuu rivitalossa, kela maksaa vuokran, jos on lapsia, kaikilla eri isä, ja päivät kuluu muovisella puutarhatuolilla kurkkupurkin vieressä. Ai niin koirakin on, ja tietysti pittbull.
Naisen alkoholismi ja salaliittoteoriat sekä kaiken rys*säpropagandan nieleminen pureksimatta päättivät meidän yli 25v kestäneen parisuhteen.