Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla kokemusta siitä kun antoi miesten kohdella huonosti nuorena? Ei ymmärtänyt paremmasta

Vierailija
30.07.2024 |

Miten selvisitte tuosta henkisesti?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani kohtelivat minua huonosti, joten olin helppo kohde nuoria tyttöjä huonosti kohteleville nuorille pojille, sillä rakkautta kaipasin. Jos olisi ollut hyvä lapsuus ja itsetuntoni olisi normaali, en olisi sellaiseen hypytykseen ja hyväksikäyttöön suostunut. 

Omille tyttärilleni olen antanut rakastavan ja kunnioittavan kasvatuksen. Heitä ei tosiaankaan kukaan hyväksikäytä, sillä tietävät ansaitsevansa parempaa.

Vierailija
22/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas seurustelin vähän päälle kolmekymppisenä 20-vuotiaiden naisten kanssa. Ihan laskelmoidusti sikailin ja mälläsin naamalle yms. Kannattaa ottaa hyöty irti :D

Hyi. Eikö nolota kun niitten naisten mielestä oli varmasti tosi ällöä olla sun mällit naamalla? 

Narsisti nauttii toisen kivusta. Ei tuota nolota ja tekisi saman uudelleen, jos pystyisi.

Mitäköhän ihmeen kipua siitä saa jos ottaa poikakaverin mällít naamalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat vanhempani kohtelivat minua huonosti, joten olin helppo kohde nuoria tyttöjä huonosti kohteleville nuorille pojille, sillä rakkautta kaipasin. Jos olisi ollut hyvä lapsuus ja itsetuntoni olisi normaali, en olisi sellaiseen hypytykseen ja hyväksikäyttöön suostunut. 

Omille tyttärilleni olen antanut rakastavan ja kunnioittavan kasvatuksen. Heitä ei tosiaankaan kukaan hyväksikäytä, sillä tietävät ansaitsevansa parempaa.

Sama täällä.

Omia lapsia minulla ei ole.

Vierailija
24/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas seurustelin vähän päälle kolmekymppisenä 20-vuotiaiden naisten kanssa. Ihan laskelmoidusti sikailin ja mälläsin naamalle yms. Kannattaa ottaa hyöty irti :D

Hyi. Eikö nolota kun niitten naisten mielestä oli varmasti tosi ällöä olla sun mällit naamalla? 

Narsisti nauttii toisen kivusta. Ei tuota nolota ja tekisi saman uudelleen, jos pystyisi.

Kyllähän se sattuu, kun emäksinen siemenneste lentää voimalla silmiin.

Vierailija
25/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON kokemusta.

Vierailija
26/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. On myös kokemusta "kavereista", jotka kohteli kuin kynnysmattoa. Nyt kyllä sen verran Tinderiin tutustunut, että miesten huono käytös näyttää jatkuvan.

Vierailija
27/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kokemusta. Täysin itsetunnottomana ja mielisairaan yksinhuoltajaäidin tyttärenä en kokenut mitään arvoa olevan mitään arvoa, aikuiset miehet käyttivät siekailematta hyväkseen. Olin vielä kaiknlisäksi pieni vaalea tyttö, oikea unelma tällaisille miehille. Traumat jäi enkä ole käynyt terapiassa, mutta siwllä ne kokemukset ovat sisälläni. Löysin kuitenkin ikäiseni miehen ja perustin perheen, omia poikani olen kasvattanut kunnioittamaan muita ihmisiä, niin naisia kuin miehiä. 

Vierailija
28/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se sattuu, kun emäksinen siemenneste lentää voimalla silmiin.

Haloo, siemenneste ei ole kovaa, eikä lennä millään ihmeen voimalla. Ja ne silmät suljetaan.

Vierailija
29/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri, mut meikäläisen nainen oikein aika ajoin vaatii että run kkaan mällít sen naamalle. Hänen mielestä kuuma tapa lopettaa sekstailun.

Vierailija
30/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos siinä yhtään ajatellaan naista niin naisen halventamista ja alistamista. Ei sitä tehdä siksi, että haluaisi tuottaa naiselle hyvää oloa.

Vierailija
31/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos siinä yhtään ajatellaan naista niin naisen halventamista ja alistamista. Ei sitä tehdä siksi, että haluaisi tuottaa naiselle hyvää oloa.

Oletko tullut ajatelleeksi, että jotkut naiset haluavat tulla alistetuiksi seksíssä? Aika moni harrastaa bdsm:ää nykyään.

Vierailija
32/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vain

Vierailija
33/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kerran, mutta opin virheistäni enkä siedä miehiltä mitään muuta kuin kunnioittavaa käytöstä. 

Tää on kyllä ihan hyvä kumminpäin vaan olit sitten mies tai nainen.

M46

Vierailija
34/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetteko minkäänlaista vastuuta noista aiemmista suhteistanne vai onko kaikki niiden exienne syytä teidän mielestänne? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän