Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla kokemusta siitä kun antoi miesten kohdella huonosti nuorena? Ei ymmärtänyt paremmasta

Vierailija
30.07.2024 |

Miten selvisitte tuosta henkisesti?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että menneisyytesi on totta?

Vierailija
2/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tuollainen. Mutta onneksi olen hyvä unohtamaan menneet ja keskittymään nykyhetkeen ja tulevaisuuteen. 

Elämä on tässä ja nyt, ja nyt voin elää paremmin. Jokainen päivä on lahja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen antanut kohdella itseäni todella huonosti. Hakeuduin myöhemmin psykoterapiaan.

Vierailija
4/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ne miehetkin on olleet nuoria, niin voi ajatella että ei heilläkään ole ollut suoraa tarkoitusta kohdella huonosti, vaan se on ollut itsekkyyttä ja nuoruuden typeryyttä, olettaen että mitään rikosta ei ole tapahtunut?

Silloin on helpompi päästä asioista yli kun onnistuu näkemään tapahtuneen vähän laajemmalta kannalta.

Toinen on se, että jos niitä asioita ei olisi tapahtunut, niin et todennäköisesti tuntisi omia tarpeitasi nyt niin hyvin kuin tunnet, se on tärkeää onnellisuuden kannalta että tiedät nyt mikä sinulle on hyväksi ja mikä ei.

Jotkut jäävät satuttaviin suhteisiin vuosikymmeniksi, eivätkä vanhoina enää uskalla tai pysty lähtemään ja rakentamaan omaa elämää.

Vierailija
5/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole selvinnyt mitenkään enkä tule selviämään! Paitsi jos

Vierailija
6/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jään sinkuksi. Oliko muuta? Keskittykää omaan elämäänne.

Vierailija
7/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin hyvin monella. Ne jätetään ihan väkisin menneisyyteen. Tsemppiä 💕 ne jää vain huonoiksi muistoiksi uusien hyvien taakse.

Vierailija
8/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kerran, mutta opin virheistäni enkä siedä miehiltä mitään muuta kuin kunnioittavaa käytöstä. 

Vierailija
9/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Aika parantaa. Vuosiin kun ei ole tekemisissä niin alkaa huomaamattaan kukoistamaan

Vierailija
10/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jään sinkuksi. Oliko muuta? Keskittykää omaan elämäänne.

En viitannut sinuun viestilläni vaan omaan elämääni.

Vierailija
11/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäpä en ole antanut itseäni kohdeltavan huonosti. En sukulaisten, en naapurien ... poikaystäviäkin ehti olla sen verran vähän, etten kerennyt kaltoin kohdeltavaksi, kun tuo oikea löytyi.

En myöskään suostunut naistenkaan hyppyytettäväksi. Sain sen takia yhdet potkutkin duunista, kun mulle ei huudeta ilman syytä. Huusin sitten loppujen lopuksi takaisin ja kenkäähän mä sain. Olin hyvin nenäkäs ja itsepäinen tyttö. Se pomo oli täyskusipää. Hyppyytti ja kohteli nuoria työntekijöitä todella tylysti.

Vierailija
12/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua teininä huonosti kohdellut ja hyväkseen käyttänyt neitonen tuli 25 vuotta myöhemmin pyytämään tekemäänsä anteeksi. Olin itse unohtanut koko asian, mutta häntä itseään asia oli näemmä kalvanut neljännesvuosisadan ajan.

Katsoin parhaaksi antaa anteeksi, vaikka yleensä en sellaista tee. 25 vuoden mittainen syyllisyydentunto riittänee.

Vierailija
13/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja muidenkin kuin miesten. 

Valitettavasti miesten kohdalla on ollut vaikeaa. Olen ollut nuori ja sinisilmäinen, huono itsetuntoinen. Olen itseäni reilusti vanhempien antanut käyttää hyväksi ja olen kovasti kaivannut huomiota ja rakkautta osakseni. Toki rakkaudesta ei koskaan ollut kyse mutta minua oli helppo vedättää ja miesten leikkiä tunteillani. On jopa ollut väkivaltaa mutta kaikista eniten seksuaalista hyväksikäyttöä tietenkin. 

Nykyään en halua oikein ketään enkä luota. Myöskään seksiä en halua. Viimeisin suhde oli väkivaltainen, jälleen kerran. Sen jälkeen en ole enää halunnut mitään ja olen kasvanut todella kovaksi ja välinpitämättömäksi. Jos joku enää uskaltaisi koskea minuun ilman lupaa tai edes olisi minkäänlaisia aikeita vedättää niin saa kuulla ja tuntea kunniansa samantien. 

Vierailija
14/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas seurustelin vähän päälle kolmekymppisenä 20-vuotiaiden naisten kanssa. Ihan laskelmoidusti sikailin ja mälläsin naamalle yms. Kannattaa ottaa hyöty irti :D

Vierailija
15/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas seurustelin vähän päälle kolmekymppisenä 20-vuotiaiden naisten kanssa. Ihan laskelmoidusti sikailin ja mälläsin naamalle yms. Kannattaa ottaa hyöty irti :D

Hyi. Eikö nolota kun niitten naisten mielestä oli varmasti tosi ällöä olla sun mällit naamalla? 

Vierailija
16/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko, että usko ihmissuhteiisiin ja varsinkin usko miesten kykyyn aidosti rakastaa on aika totaalisesti kuopattu.

Vierailija
17/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Minusta tuli jonkinlainen ikisinkku. Onneksi oivalsin, miksi tein sellaisia huonoja miesvalintoja, joten varmaan jatkossa miehille on tiukempi kuri olemassa. 

Vierailija
18/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Eikö nolota kun niitten naisten mielestä oli varmasti tosi ällöä olla sun mällit naamalla? 

Narsisti nauttii toisen kivusta. Ei tuota nolota ja tekisi saman uudelleen, jos pystyisi.

Vierailija
19/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehuin niitä kauniskasvoisiksi ja sanoin että kyllähän kaunista aina mällätään naamalle. Tarpeeksi kun kehuu niin alkoivat uskoa. 

Vierailija
20/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä koin samaa ensimmäisen tyttöystäväni käsissä. Hyväksikäytti hyväuskoisuutta ja idealismiani. Pitää vain oppia elämään näiden menneiden virheiden kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä