Minkä ikäisenä lopetit sipsien ostamisen itsellesi?
Minkä ikäisenä olette lopettaneet sipsien ostamisen vain itselle herkuiksi? Olen pitkään luullut, että sipsejä ostetaan lukio/amisiän jälkeen lähinnä juhliin tai vieraita varten kunnes kävi ilmi, että kaverini vielä yli kolmekymppisenä ostaa sipsejä itselleen viikonloppuherkuksi.
Kommentit (107)
Onpas taas idioottimainen aloitus.
En ole lopettanut sipsien ostamista. Mutta ostan niitä vain 2-3 kertaa vuodessa. Kohtuus kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 64 ja autossa aina sipsejä - jos ei ole koko päivänä ehtinyt syömään muutama sipsi siirtää nälkää kummasti.
Ja painoindeksi on? Yli 50?
Vierailija kirjoitti:
Kesäisin ostan välillä tiettyjä sipsejä ja myös tiettyjä viinirypäleitä. Ihana kombo hellepäivänä! Ikää on 36 vuotta.
😂 Nyt on joku kieppi matrixissa kun olisi voinut olla mun kirjoittama, ikäkin täsmää. Ostin aina niitä rainbow'n pippuri(?)sipsejä mutta niitähän ei enää saa, tilalle tulleet Coopin jalapenosipsit onkin ilokseni vielä parempia. Noita ja ässästä niitä tummia viinirypäleitä, siinä on mun must have-kesäherkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 64 ja autossa aina sipsejä - jos ei ole koko päivänä ehtinyt syömään muutama sipsi siirtää nälkää kummasti.
Ja älykkyysosamäärä on? Yli 50?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on niin vaikea tuo läskipäähänpinttymä että voisin lyödä tonnista vetoa sun olevan itse vaikeasti lihava. -eri
Eipä tuossa sipsien ostamisessa tietääkseni mitään yläikärajaa ole?! Joskus ostan itselleni pienen pussin. m 61.
En ole lopettanut vieläkään. Olen 65.
En ole vielä lopettanut. Ja ikä 55v.
Vierailija kirjoitti:
siis mitä täh? miten se ikä liittyy siihen jos haluan napostella sipsejä samalla kun juon olutta ja pelaan lautapelejä?
Joillain voi olla erikoisia ajatuksia. Eräälle ihmiselle ajasta ennen täysi-ikäisyyttä puhuminen kai oli jotenkin noloa. Käytännössä siis ymmärtääkseni kokemuksista jotka ovat ajalta ennen alkoholia. Pidempi tarina mutta työpaikalla pomona olevasta keski-ikäisestä sinkkunaisesta oli kyse.
Osti tai pyysi jotain ostamaan työpaikan juhliin kuoharia. Sipsien kanssa ei kokenut ongelmaa.
Kerran kuussa tilaan pizzan ja ostan limsaa ja sipsiä, kun vedän jonku leffamaratonin. Muuten noudatan todella tiukkaa ruokavaliota, karkista ja suklaasta luopunut täysin. M32
Vierailija kirjoitti:
Olen 57, ja ostan satunnaisen salt&vinegar-sipsipussin itselleni, jos huvittaa.
Saman makuisia minäkin joskus harvakseltaan. Sellainen ei kovin iso pussillinen. Mies syö puolet. Olen 55.
En tarkalleen muista, mutta silloin lopetin kun mueheni alkoi niitä mulle ostaa.
Salt&vinegar myös mun lemppari. Juustonaksut myös. N58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesäisin ostan välillä tiettyjä sipsejä ja myös tiettyjä viinirypäleitä. Ihana kombo hellepäivänä! Ikää on 36 vuotta.
😂 Nyt on joku kieppi matrixissa kun olisi voinut olla mun kirjoittama, ikäkin täsmää. Ostin aina niitä rainbow'n pippuri(?)sipsejä mutta niitähän ei enää saa, tilalle tulleet Coopin jalapenosipsit onkin ilokseni vielä parempia. Noita ja ässästä niitä tummia viinirypäleitä, siinä on mun must have-kesäherkku.
Sipsien ja viinirypäleiden yhdistelmä kuulostaa erikoiselta. Voisi kuvitella, etteivät maut sovi yhteen. Taidan kuitenkin kokeilla tuota makuyhdistelmää ihan uteliaisuudesta. Haluan ainakin maistaa noita jalapenosipsejä. Kiitos vinkeistä!
Ostan jatkuvasti sipsii ja karkkii kun ne on hyviä
En ikinä. Nytkin ostan aina kun huvittaa. Onko tuo joku isokin ongelma joillekin?
Kiva maksaa näiden sipsien mässyttelijöiden terveydenhuoltomenot 🤷