Minkä ikäisenä lopetit sipsien ostamisen itsellesi?
Minkä ikäisenä olette lopettaneet sipsien ostamisen vain itselle herkuiksi? Olen pitkään luullut, että sipsejä ostetaan lukio/amisiän jälkeen lähinnä juhliin tai vieraita varten kunnes kävi ilmi, että kaverini vielä yli kolmekymppisenä ostaa sipsejä itselleen viikonloppuherkuksi.
Kommentit (107)
En tiennyt, että niissä on joku yläikäraja😂
Vierailija kirjoitti:
Siinä kohtaa, kun sain verenpainelääkityksen
Miksi ihmeessä? Nythän lääkkeet pitää paineet kurissa eli sipsiä vaan naamariin
Karkkeja ja sipsejä ostavat alle 20-vuotiaat. Jos olet vanhempi ja silti syöt noita, niin sinulla on tosi paha syömishäiriö.
Ei ole mun "herkku" nuo suolakokoelmat, mutta varmaan jossakin 20 ikävuoden lähettyvillä olen ostanut elämäni toistaiseksi viimeisen sipsipussin... ja siitä on aikaa 😃 Ei ole tullut ikävä, ei tulis mieleenkään ostaa mitään vastaavaa. No mutta meitä olkoon erilaisia.
42 vuotta ja edelleen ostan sipsejä herkuiksi.
Olen n41 ja ostan sipsejä edelleen joitain kertoja kuukaudessa. Dippiä kylkeen.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman sipsin syömisestä tuskin on haittaa. Esimerkiksi pitkien hellejaksojen aikana suolaa on syytä syödä riittävästi. Itse en onnistu saamaan riittävästi suolaa tavallisesta ruoasta silloin kun on helteitä, joten esimerkiksi sipsien syöminen helpottaa oloa.
Kaikki eivät ymmärrä, että aikuisten herkku on alkoholi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesäisin ostan välillä tiettyjä sipsejä ja myös tiettyjä viinirypäleitä. Ihana kombo hellepäivänä! Ikää on 36 vuotta.
😂 Nyt on joku kieppi matrixissa kun olisi voinut olla mun kirjoittama, ikäkin täsmää. Ostin aina niitä rainbow'n pippuri(?)sipsejä mutta niitähän ei enää saa, tilalle tulleet Coopin jalapenosipsit onkin ilokseni vielä parempia. Noita ja ässästä niitä tummia viinirypäleitä, siinä on mun must have-kesäherkku.
Sipsien ja viinirypäleiden yhdistelmä kuulostaa erikoiselta. Voisi kuvitella, etteivät maut sovi yhteen. Taidan kuitenkin kokeilla tuota makuyhdistelmää ihan uteliaisuudesta. Haluan ainakin maistaa noita jalapenosipsejä. Kiitos vinkeistä!
Se on sellainen suolaisen ja makean täydellinen liitto 🙂 Viinirypäleiden pitäisi olla vähän hapokkaita, ja jääkaappikylmiä mieluusti.
yli 50 vuotiaaksi eletty ja ainoa sipsien syönnin este on että kaikki hyvät paprikasipsit ovat hävinneet kaupoista. Jäljelle jääneissä on joko etikkaa tai sitten ne ovat liian makeita. Lidlissä oli viimeiset hyvät paprikasipsit mutta nekin ovat hävinneet johonkin.
En voi sietää ikärasismia! En ollut ajatellut ostaa sipsejä tällä viikolla, mutta nyt päätin ostaa niitä jo tänään ihan kiusallani. Tavataan sipsihyllyjen luona.
Ja vielä ihmetellään miksi suomalaiset paisuvat. Syökää vaan niitä rasvapommejanne.
En osta, aina joku muu ostaa puolestani.
Vähän päälle nelikymppisenä lopetin kaikkien herkkujen ostamisen. Nyt 52v.
Ostan sipsejä noin kerran kuussa ihan vain itselleni. N31
En ole koskaan ostanut sipsejä itselleni.
Eipä siinä mitään ikärajaa ole mistä tykkää, mutta itsellä on aikuisiällä kiinnostus hiipunut sipsuihin ja karkkeihin. Eli ehkä 20 vuotta sitten viimeksi ostanut itselleni. Toki on muitakin juttuja joista pidin lapsena, mutta en enää aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää ikärasismia! En ollut ajatellut ostaa sipsejä tällä viikolla, mutta nyt päätin ostaa niitä jo tänään ihan kiusallani. Tavataan sipsihyllyjen luona.
Kenelle teet kiusaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle teet kiusaa?
Ketjun aloittaneelle ja siihen kirjoittaneille ikärasisteille ja ketjun terveysterroristeille.