Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä lopetit sipsien ostamisen itsellesi?

Vierailija
30.07.2024 |

Minkä ikäisenä olette lopettaneet sipsien ostamisen vain itselle herkuiksi? Olen pitkään luullut, että sipsejä ostetaan lukio/amisiän jälkeen lähinnä juhliin tai vieraita varten kunnes kävi ilmi, että kaverini vielä yli kolmekymppisenä ostaa sipsejä itselleen viikonloppuherkuksi.

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kohtaa, kun sain verenpainelääkityksen

Vierailija
42/107 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, että niissä on joku yläikäraja😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? Nythän lääkkeet pitää paineet kurissa eli sipsiä vaan naamariin

Vierailija
44/107 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkeja ja sipsejä ostavat alle 20-vuotiaat. Jos olet vanhempi ja silti syöt noita, niin sinulla on tosi paha syömishäiriö. 

Vierailija
45/107 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun "herkku" nuo suolakokoelmat, mutta varmaan jossakin 20 ikävuoden lähettyvillä olen ostanut elämäni toistaiseksi viimeisen sipsipussin... ja siitä on aikaa 😃 Ei ole tullut ikävä, ei tulis mieleenkään ostaa mitään vastaavaa. No mutta meitä olkoon erilaisia.

Vierailija
46/107 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 vuotta ja edelleen ostan sipsejä herkuiksi.

Vierailija
47/107 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen n41  ja ostan sipsejä edelleen joitain kertoja kuukaudessa. Dippiä kylkeen.

Vierailija
48/107 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman sipsin syömisestä tuskin on haittaa. Esimerkiksi pitkien hellejaksojen aikana suolaa on syytä syödä riittävästi. Itse en onnistu saamaan riittävästi suolaa tavallisesta ruoasta silloin kun on helteitä, joten esimerkiksi sipsien syöminen helpottaa oloa.

Vierailija
49/107 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ymmärrä, että aikuisten herkku on alkoholi.

Vierailija
50/107 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesäisin ostan välillä tiettyjä sipsejä ja myös tiettyjä viinirypäleitä. Ihana kombo hellepäivänä! Ikää on 36 vuotta.

😂 Nyt on joku kieppi matrixissa kun olisi voinut olla mun kirjoittama, ikäkin täsmää. Ostin aina niitä rainbow'n pippuri(?)sipsejä mutta niitähän ei enää saa, tilalle tulleet Coopin jalapenosipsit onkin ilokseni vielä parempia. Noita ja ässästä niitä tummia viinirypäleitä, siinä on mun must have-kesäherkku.

Sipsien ja viinirypäleiden yhdistelmä kuulostaa erikoiselta. Voisi kuvitella, etteivät maut sovi yhteen. Taidan kuitenkin kokeilla tuota makuyhdistelmää ihan uteliaisuudesta. Haluan ainakin maistaa noita jalapenosipsejä. Kiitos vinkeistä!

Se on sellainen suolaisen ja makean täydellinen liitto 🙂 Viinirypäleiden pitäisi olla vähän hapokkaita, ja jääkaappikylmiä mieluusti.

Vierailija
51/107 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 50 vuotiaaksi eletty ja ainoa sipsien syönnin este on että kaikki hyvät paprikasipsit ovat hävinneet kaupoista. Jäljelle jääneissä on joko etikkaa tai sitten ne ovat liian makeita. Lidlissä oli viimeiset hyvät paprikasipsit mutta nekin ovat hävinneet johonkin.

Vierailija
52/107 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää ikärasismia! En ollut ajatellut ostaa sipsejä tällä viikolla, mutta nyt päätin ostaa niitä jo tänään ihan kiusallani. Tavataan sipsihyllyjen luona.

Vierailija
53/107 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä ihmetellään miksi suomalaiset paisuvat. Syökää vaan niitä rasvapommejanne. 

Vierailija
54/107 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta, aina joku muu ostaa puolestani.

Vierailija
55/107 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän päälle nelikymppisenä lopetin kaikkien herkkujen ostamisen. Nyt 52v.

Vierailija
56/107 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan sipsejä noin kerran kuussa ihan vain itselleni. N31

Vierailija
57/107 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ostanut sipsejä itselleni.

Vierailija
58/107 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä mitään ikärajaa ole mistä tykkää, mutta itsellä on aikuisiällä kiinnostus hiipunut sipsuihin ja karkkeihin. Eli ehkä 20 vuotta sitten viimeksi ostanut itselleni. Toki on muitakin juttuja joista pidin lapsena, mutta en enää aikuisena.

Vierailija
59/107 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sietää ikärasismia! En ollut ajatellut ostaa sipsejä tällä viikolla, mutta nyt päätin ostaa niitä jo tänään ihan kiusallani. Tavataan sipsihyllyjen luona.

Kenelle teet kiusaa?

Vierailija
60/107 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle teet kiusaa?

Ketjun aloittaneelle ja siihen kirjoittaneille ikärasisteille ja ketjun terveysterroristeille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä