Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä lopetit sipsien ostamisen itsellesi?

Vierailija
30.07.2024 |

Minkä ikäisenä olette lopettaneet sipsien ostamisen vain itselle herkuiksi? Olen pitkään luullut, että sipsejä ostetaan lukio/amisiän jälkeen lähinnä juhliin tai vieraita varten kunnes kävi ilmi, että kaverini vielä yli kolmekymppisenä ostaa sipsejä itselleen viikonloppuherkuksi.

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön sipsejä kun pelaan Pleikkaa tai katson pikku kakkosta.

Joskus Skeittaillessakin tulee popsittua. T: Veijo 76v.

Vierailija
62/107 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi sietää ikärasismia! En ollut ajatellut ostaa sipsejä tällä viikolla, mutta nyt päätin ostaa niitä jo tänään ihan kiusallani. Tavataan sipsihyllyjen luona.

Kenelle teet kiusaa?

Omalle elimistölleen? Oppiipahan olemaan, mokomat verisuonet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla 30v.

Vierailija
64/107 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

71v ja en vielä ole lopettanut ostoa. Syön kolme lastua silloin tällöin kahvin kanssa.

Vierailija
65/107 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan sipsejä kun siltä tuntuu, ei niissä mitään ikärajaa ole XD Harvemmin tosin tekee mieli muuten kuin kesäkuumalla. Olen erittäin valikoiva mitä sipseihin tulee, vain tietyt merkit ja maut käy. Olen mieluummin ilman kuin syön omaan makuun pahoja sipsejä.

Vierailija
66/107 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ymmärrä, että aikuisten herkku on alkoholi.

Voi tuhota maksan ja henki menee.

Vierailija
67/107 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkkeja ja sipsejä ostavat alle 20-vuotiaat. Jos olet vanhempi ja silti syöt noita, niin sinulla on tosi paha syömishäiriö. 

Ai kun syö muutaman kerran vuodessa?

Vierailija
68/107 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut lopettaa.

Kartanon tilli&kermaviili ftw

Vierailija
69/107 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yli 50 vuotiaaksi eletty ja ainoa sipsien syönnin este on että kaikki hyvät paprikasipsit ovat hävinneet kaupoista. Jäljelle jääneissä on joko etikkaa tai sitten ne ovat liian makeita. Lidlissä oli viimeiset hyvät paprikasipsit mutta nekin ovat hävinneet johonkin.

Nachotyylisissä on paprikaa. Ja grillimakuisissa.

Vierailija
70/107 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen vielä ostin. Tänään en enää. Oon 46,5 v. 

Vierailija
71/107 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 20-25v välillä.

Vierailija
72/107 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iskä on jo yli 90vuotta ja näkyy ostavan sipsejä itselleen. Muutaman syö illan mittaan. Ja kuin aloittajan kiusaksi on normaalipainoinen, pää pelaa ja on jokseenkin terve pikku kolotuksia lukuunottamatta.

Vierailija
73/107 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus syön popcorneja, joskus sipsejä. Pari kertaa kuussa. Suklaata aloin syödä enemmän viime vuosina.

N 40+

Vierailija
74/107 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan sipsejä jos siltä tuntuu. Nyt ei ole varmaan kuukauteen tuntunut siltä.

Vierailija
75/107 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 30v

Vierailija
76/107 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut koskaan niitä lapsena enkä nuorena kotioloissa. En saanut edes pähkinöitä kun vain jouluna ripusen kun ne olivat muka liian kalliita. Äitini antoi ennemmin rahaa juopoille kun osti lapsille pähkinöitä. Kerran pyysin 3 euron pähkinäpussia kun hän sanoi että mitä haluat ja hän ostaa niin hän sanoi että ei osta niin kallista. Minulta perittiin jo ala-ikäisenä ruokarahat kotiin ja ahne äitini ei sitten tuonut mitään ruokaa niillä rahoilla vaan kävi vaatekaupassa täyttämässä vaatekomeroonsa.

58v ostan joka toinen viikonloppu sipsejä ne pari pussia juustosnaksuja ja herkkuperunalastuja, hotrodrenkaita ja kilon pussin maapähkinöitä.

Vierailija
77/107 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu että ihmiset muuttuu aina vaan tyhmemmäksi. Monenlaista pskaa oon kuullut, mut taas tuli yks aivopieru todistettua, kun luin apn tekstin.

Vierailija
78/107 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muista enää minkä ikäisenä lopetin sipsien ostamisen itselleni. Meillä on naapurin kanssa sopimus, että hän ostaa mulle sipsejä ja mä ostan hänelle.

Vierailija
79/107 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllisesti ostan, mutta vain pikkupusseja (55vuotta ikää)

Harmittaa eniten, että niiden valikoima on kutistunut vuosien saatossa ihan melkein olemattomiin. Sukulaiset onneksi tuovat briteistä, siellä myydään vielä pienemmissä pusseissa sipsejä. Suomessa on jotenkin amerikkalainen kulttuuri tässä, kun pussien koko vain kasvaa kasvamistaan 

Vierailija
80/107 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus 19-20v. Toki vielä siinä joskus 21-23 -vuotiaana tuli ostettua sipsejä johonkin kaveriporukan illanistujaisiin. Mutta näin kolmekymppisenä kyllä ihmetyttää kauppojen sipsihyllyjen suuruus, ketkä niitä oikeasti ostaa enää tuon teinivaiheen jälkeen?

miksi teinien herkkua,,,kenen tahansasuussa maistuu joku noista kun hyvä valikoima. onko namut ja suklaa mauttomia aikuiste suuhun.  mutta sitä en tajua miksi on jotain lastenannoksia raflassa.  minusta lapselle vain pienempi annos samaa kunnon ruokaa.  ja nakit on ok myös aikuisella herkutteluna tai soosissa,keitossa,munakkaassa ,vaikka leivällä kylmänä.  ja menee koko pussi sipsiä 2pv jaettuna. onkos ne suolapähkinät sitten vauvojen ruokaa,itse syön ruokalusikalla suoraan pussista niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä