Lue keskustelun säännöt.
.......... LOKAVAUVAT UUTEEN VIIKKOON ...........
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Tänne on hyvä käydä aina purkamassa, sitä varten myö ollaan olemassa.
Toivottavasti ilta on ollu vähän parempi, tai ainaki sitte huominen.
Toisten jälkien siivoaminen( varsinki miehen puolen perheen;) ) on ERITTÄIN ärsyttävää hommaa.
Morenalle OnneA synttärien johdosta!
G Känny: Yöpöydällä, keittiön pöydällä..missä millonki. Mutta yöt on siis vieressä että nään kellon ja päivällä puhelin on missä sattuu. Esikoinen sitä kulettaa ja ite jätän millon minnekki. Aika paljon tulee puhuttua päivisin puhelimesse...
josta sujuvasti YSTävä G:iin: Varmaan OIKEASTI parhaat ja uskollisimmat ystävät on omat siskot. Mutta mulla on vähän niin, että riippuu mistä asiasta on kyse. Tai siis että tiettyjä asioita käyn läpi tiettyjen ystävien kanssa, ja toisia toisten. Täällä missä asutaan, mulla on yks hyvä kaveri (jota oon tuntenu vasta pari kk mutta ollaan ihan hyviä kavereita, ainaki mun mielestä) mutta ei yhtään tosiystävää. Tai mikä on tosiystävä? Minusta vaan tuntuu että mies on ainut sellanen. Mutta nyt oon koittanu vähän ahkerammin pitää yhetyttä niihin pariin ystävään joiden kanssa ennen oltiin tosi paljon tekemisis. ei oo siis ketään sellasta ystävää, jolle voisin IHAN kaikki puhua, miestä lukuunottamatta.
Suurimmalla osalla ystävistä on lapsia. Muutamalla ei, mutta niiden kanssa silti on ihan mukava vaihtaa ajatuksia, saa vähän erilaisia näkökulmia elämään. Pitäs se muutama ystävänpäiväkortti vissiin postittaa. Ainaki siskoille :) ja tietysti äitille...
jaahas..mitäs muuta galluppia täällä olikaan? kun en taho muistaa.
Pakkaset alkaa tosiaan ottaa jo päähän..monta päivää kökitty sisällä, mutta tänään sitte pääsin päivällä 30min sauvakävelylenkille. Olipa mukava! Mutta vielä kivempaa ois ku esikoinenki pääsis pihalle purkamaan nuita järkyttäviä energiamääriänsä. On nimittäin pakkaspäivien takia tullu " omituisia" juttuja hälle, mm. kiljuminen, karjuminen ja huutaminen... jotka yleensä alkavat saunassa tai muualla jossa kaikuu.. että osaa ottaa hermoon :/
Jospa huomenna jo vähän lauhtus.
huomenna on sitäpaitsi karkkipäivä;) Aika jännä, että 1/7 pvästä vkossa on lupa syödä karkkia, mutta kaikkina muina päivinä paitsi karkkipäivänä sitä karkkia tekee mieli hulluna, mutta ite karkkipäivänä ei oikeastaan edes tee mieli. Mistä se johtuu? :P
ja mitä ihmettä minä teen tähän aikaan tässä koneella kun koko muu perhe on jo sängyssä!!? Tyhmä minä. En oo päässy aiemmin koneelle ku mies asentanu uutta Windowsia ja mitä lie...
Mutta taidan silti hipsutella nyt petiin...mies lämmittäny peiton valmiiksi niin mukava mennä sinne jääkylmien varpaiden kanssa ;)
Hyvät yöt kaikille..
Jääsydän