Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkäisyrengasta käyttävät/käyttäneet

16.07.2006 |

Mulla oli nyt eka Nuvaring ehkäisyrengas, jonka otin pois kolmen viikon jakson jälkeen keskiviikko iltana. Nyt sitten odotellaan menkkoja, joita ei kuulu, ei näy (eikä kyllä tunnukaan). Ohjeessa lukee, että menkat alkaa yleensä 2-3 päivää renkaan pois ottamisen jälkeen eli mulla olisi pitänyt alkaa perjantaina tai eilen. Miten teillä jotka käytätte/olette käyttäneet, on menkat aina alkanut? Vähän tässä rupee epäilyttämään, että oonkohan pamahtanut paksuksi.. ;-)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt NuvaRingiä jo pari vuotta ja mulla rytmi on toiminut hyvin säännöllisesti näin: perjantai iltana otan renkaan pois ja maanantaina alkaa vuoto, yleensä joskus illansuussa. Eli lähes tulkoon kolme vuorokautta on kestänyt renkaan pois otosta vuodon alkuun. Ihan alkuvaiheita en renkaan kanssa enää muista, mutta näin on toiminut nyt jo pidemmän aikaa.

Vierailija
2/3 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kyllä vuoto muistaakseni 4 päivää renkaan pois oton jälkeen. Itse muutin käytin kaksi rengasta peräkkäin eli vuoto vain kuuden viikon välein. Musta se oli tosi kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen aamulla ne sitten alkoi. Tavallaan onneksi, kun pieni vauveli olisi syntynyt tosi pahasti kesken talonrakennusprojektin, mutta toisaalta ihan vähän harmittikin, koska me ollaan arvottu ja arvottu, että halutaanko edes yrittää toista lasta ja tuollahan se olisi ratkennut.. :-) Ja miehen kanssa jo puhuttiin, että tottahan pienokainen on tervetullut, jos nyt olisi masussa kasvamassa. Mutta ehkä tämä todistaa nyt sen, että mä ehkä sittenkin haluan vielä toisen lapsen, tai siis haluaisin yrittää saada.

Hyvin on eka rengas sopinut mulle. Mutta samat menkkapäänsäryt tuli kuin sillon kun söin pillereitä. :-( Hyvä tietää, että menkkoja voi siirtää käyttämällä kaksi rengasta peräkkäin! Mietin tuota asiaa nimittäin juuri eilen, kun varattiin tosi halpa kuherrusloma Korfulle elokuuksi ja näyttäisi, että menkat sattuu just loman ajaksi.