Miksei kukaan pysäyttänyt Hitleriä.
Hitler julkaisi kaikki tavoitteensa, rotupuhtaan Euroopan luominen ja elintilan varastaminen saksalaisille idästä, kirjassaan Taisteluni jo 20-luvulla. Miksei häntä pysäytetty silloin kun se oli vielä mahdollista?
Muslimit ovat kertoneet tavoitteensa, islamilaisen Euroopan luominen vaikka väkivaltaa käyttäen, täysin avoimesti kaikkialla. Miksei heitä pysäytetä nyt 20-luvulla kun se on vielä mahdollista?
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä nuo muslimit ovat kertoneet tuon tavoitteen?
Koraanissa.
Tähän ei voi vedota. Samoin on Raamatussa Jeesuksen antama käsky: "Tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni". Mutta totuus on että eivät eurooppalaiset käänny muslimeiksi mutta ovat jo luopuneet kristinuskosta vaikka nimellisesti ovatkin kristittyjä. En ihaile tai kannusta muslimeja mutta he ainakin yrittävät noudattaa pyhää kirjaansa Koraania. Sitä ei vät kristityt tee eli Raamattu ei enää ohjenuora kristittyjen elämässä.
Kuinka typerä pitää olla että ylipäätään uskoo mielikuvitushihhuleihin ja elää jonkun keskityn tarinan mukaan. Uskomukset ja taikausko kuuluu sivitymättömille, kouluttama
Otit kristittyjen kymmenen käskyä. Miksi et lainaa koraania joka kehottaa ta***maan vääräuskoiset, alistumaan naiset synnytyskoneiksi jne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska perinteinen maltillinen oikeisto luuli voivansa pitää Hitlerin aisoissa. Näkivät Hitlerissä mahdollisuuden saada ajamiaan asioita läpi ja ajattelivat, että hänet voidaan pitää aisoissa ja hylätä sitten kun häntä ei enää tarvita. Samanlaisia kehityskulkuja on nykyään taas nähtävillä. Ihmiset eivät tunne historiaa riittävän hyvin.
Suomessahan yksi puolue nousi varsin vaikutusvaltaiseen asemaan kun sen vallanhimoinen johtaja kosiskeli vaarallista ainesta kuvitellen voivansa hallita heitä. Loi monsterin ja joutui itse sivuraiteille saatuaan hetken nauttia makeasta elämästä.
Tämä joka julisti että valitkaa puolenne ja ajoi toimillaan polarisaatiota juhlinnan välissä? Joo, en valinnut puolta enkä valitse jatkossakaan. Poliitikot on kaikki jollain tavoilla vinksahtaneita persoonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on nyt sama meininki. Ensin kielletään ay liikkeet, ajetaan kansa ahdinkoon ja leikataan kaikki kansan mahdollisuudet. Media otetaan haltuun. Perustuslaki poistuu.
Ei ole kielletty, ei ole kaikkea leikattu, ei ole otettu eikä poistu. Ihme sopertelua.
Jos tukien leikkaaminen on kansan ahdinkoon ajamista, on tämän ahdinkoon ajetun kansan itse ryhdistäydyttävä elättämään itsensä ja perheensä omalla työllään, sen sijaan että odottaisivat toisten kukkarolta pummaamalla saatua tuilla elämistä.
Mistä se työ tehdään ja otetaan ja kuka maksaa siitä?
Siteeraatko vielä sen kohdan Koraanista, jossa lausutaan tavoitteeksi "islamilaisen Euroopan luominen vaikka väkivaltaa käyttäen". Vielä ei ole tässä ketjussa tullut asiaan selvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä meni taas tälläiseksi mutku vassarit, mutku persut.
Alkuperäinen aihe oli
Muslimit ovat kertoneet tavoitteensa, islamilaisen Euroopan luominen vaikka väkivaltaa käyttäen, täysin avoimesti kaikkialla. Miksei heitä pysäytetä nyt 20-luvulla kun se on vielä mahdollista?
Pidän tätä enemmän uskontojen sotana kun vasemmiston ja oikeiston vääntönä, vaikka siihen toki sekoittuu politiikkaa vaikuttamiskeinoina.
Muslimit, kristityt, juutalaiset taistelevat oman uskontonsa leviämisestä, olemassaolosta, opeista.
Ensimmäinen kerta kun uskonnot näkyy vahvasti olympialaisissa. Urheilijat esittelee ristejä ja toiset tekee kurkunleikkaamiseleitä. Omien arvojen puolustustaminen on noussut vahvemmin esiin. Espanjassa on kristittyjen mielenosoituksia, englannissa sa
Ja ihan täällä kotoSuomessa erotaan luterilaisesta kirkosta, joka sinne tänne kumarrellessaan on hävittänyt oman oppinsa, pyllistänyt kristinuskolle. Kirkko on jättänyt tyhjiön, joka täyttyy kaiken maailman huuhaalla. Muslimit Suomessa nostattavat moskeijansa, joissa käy väkeä palvelemassa omaa jumalaansa. Aivan selkeästi näkyy, kumpi uskonto on nyt väkevämpi. Jeesus sanoi paluustaan puhuessaan, että mahtaako silloin enää olla yhtään Hänen seuraajaansa jäljellä. Edes luterilainen kirkko ei tätä enää tunnu muistavan. Ei, pelastuksen ja armon sijaan tarjotaan i-haata, sambaa ja sateenkaarta ja muuta kanssa viihdyttävää. Synnistä ja armosta ei puhuta, koska joku kuitenkin pahoittaa mielensä.
Ihmiset kieltäytyvät ajattelemasta asioita. Olen usein kuullut ystävieni sanovan: En ajattele sitä tai tätä koska en pysty siihen vaikuttamaan. Kun yritin puhua siitä mitä Venäjällä tapahtuu, oli vastaus sama: Ihan kauheeta, mä yritän olla ajattelematta sitä ollenkaan. Enhän voi siihen edes vaikuttaa. Ja se todella toimii, ei keskustelua, ei asioista selvää ottamista, ei ajattelemista. Kaikki tulee yllätyksenä näille ihmisille. Nää samat ihmiset kauhistelee Holokausti museossa, hirveetä, miten näin voidaan päästää tapahtumaan! No, juuri sinunlaisen enemmistön takia näin tapahtuu juuri tänä päivänäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska perinteinen maltillinen oikeisto luuli voivansa pitää Hitlerin aisoissa. Näkivät Hitlerissä mahdollisuuden saada ajamiaan asioita läpi ja ajattelivat, että hänet voidaan pitää aisoissa ja hylätä sitten kun häntä ei enää tarvita. Samanlaisia kehityskulkuja on nykyään taas nähtävillä. Ihmiset eivät tunne historiaa riittävän hyvin.
Suomessahan yksi puolue nousi varsin vaikutusvaltaiseen asemaan kun sen vallanhimoinen johtaja kosiskeli vaarallista ainesta kuvitellen voivansa hallita heitä. Loi monsterin ja joutui itse sivuraiteille saatuaan hetken nauttia makeasta elämästä.
Orpo porskuttaa vielä. Suomi on kyllä nazzejen käsissä. Kulku on kuin Saksassa 30-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on nyt sama meininki. Ensin kielletään ay liikkeet, ajetaan kansa ahdinkoon ja leikataan kaikki kansan mahdollisuudet. Media otetaan haltuun. Perustuslaki poistuu.
Ei ole kielletty, ei ole kaikkea leikattu, ei ole otettu eikä poistu. Ihme sopertelua.
Jos tukien leikkaaminen on kansan ahdinkoon ajamista, on tämän ahdinkoon ajetun kansan itse ryhdistäydyttävä elättämään itsensä ja perheensä omalla työllään, sen sijaan että odottaisivat toisten kukkarolta pummaamalla saatua tuilla elämistä.
Oikotiellä on haettavana 14000, MOL:ssa 12000 työpaikkaa tällä hetkellä. Sieltä tehdään ja otetaan. Kuten ehkä tiedät, työnantaja maksaa tehdystä työstä palkkaa, toki vain sen verran, kuin työn tuottavuus sallii.
Jos olet vailla ammattitaitoa, sinun pitää kouluttautua. Jos et pääse työpaikkoihin tai kouluihin, olet joko heikkolahjainen tai asenneongelmainen, tai molempia.
Äärioikeiston nousu huolestuttaa nykyään.
PS oli aiemmin SMP jonka Vennamo perusti riitaannuttuaan ja erottuaan maalaisliitosta. Nimi oli lyhenne sanoista Sirkka, Minä ja Pekka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä nuo muslimit ovat kertoneet tuon tavoitteen?
Koraanissa.
Tähän ei voi vedota. Samoin on Raamatussa Jeesuksen antama käsky: "Tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni". Mutta totuus on että eivät eurooppalaiset käänny muslimeiksi mutta ovat jo luopuneet kristinuskosta vaikka nimellisesti ovatkin kristittyjä. En ihaile tai kannusta muslimeja mutta he ainakin yrittävät noudattaa pyhää kirjaansa Koraania. Sitä ei vät kristityt tee eli Raamattu ei enää ohjenuora kristittyjen elämässä.
Kuinka typerä pitää olla että ylipäätään uskoo mielikuvitushihhuleihin ja elää jonkun keskityn tarinan mukaan. Uskomukse
Oletko perehtynyt ko. teokseen? Lukenut oikein ajatuksella?
Vierailija kirjoitti:
PS oli aiemmin SMP jonka Vennamo perusti riitaannuttuaan ja erottuaan maalaisliitosta. Nimi oli lyhenne sanoista Sirkka, Minä ja Pekka
Pieni tarkennus: "Sirkka, mie ja Pekka".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikotiellä on haettavana 14000, MOL:ssa 12000 työpaikkaa tällä hetkellä. Sieltä tehdään ja otetaan. Kuten ehkä tiedät, työnantaja maksaa tehdystä työstä pa
Ja miksi siellä on töitä, jotka eivät työllistä? Mitkä eivät elätä? Mihin ei oteta ketään?Jos niihin vain mentäisiin, niitä ei olisi edes ilmoitettu.
Koska olet viimeksi käyttänyt ko. palveluita?
(Nyt en ehdi enempää, työt on kesken.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se hirveä kapitalisti, joka työllistää ihmisiä ja mahdollistaa verojen kautta sullekin varsin makean elämän ilman, että sun tarvitsee avata edes ulko-ovea
Aloittajan rinnastus on virheellinen. Muslimit eivät nykypäivän maailmassa vertaudu Hitleriin, vaan juutalaisiin 1930-luvulla. Hitleriä vastaa äärioikeisto, joka demonisoi muslimeja oman agendansa ajamiseen. Ja tyhmin kansanosa ei huomaa vedätystä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset kieltäytyvät ajattelemasta asioita. Olen usein kuullut ystävieni sanovan: En ajattele sitä tai tätä koska en pysty siihen vaikuttamaan. Kun yritin puhua siitä mitä Venäjällä tapahtuu, oli vastaus sama: Ihan kauheeta, mä yritän olla ajattelematta sitä ollenkaan. Enhän voi siihen edes vaikuttaa. Ja se todella toimii, ei keskustelua, ei asioista selvää ottamista, ei ajattelemista. Kaikki tulee yllätyksenä näille ihmisille. Nää samat ihmiset kauhistelee Holokausti museossa, hirveetä, miten näin voidaan päästää tapahtumaan! No, juuri sinunlaisen enemmistön takia näin tapahtuu juuri tänä päivänäkin.
Juuri näin. Tuolla heilutellaan lippuja joissa käsketään tuhoamaan juutalaiset mereltä joelle. Taas. En voi uskoa että juutalaisvainot on taas täällä.
Perinteinen tarina. Oma kansa pidettiin tyytyväisenä tarjomalla työtä ja kansallistuntoa. Muut maat oli myös perinteisen flegmaattisia eivätkä uskoneet mitä tuleman pitää.
Pysäytettiin Hitler lopulta mutta liian myöhään.
Nyt Venäjällä mennään aivan samaa polkua. Ensimmäisen valtauksen Venäjä teki 2014 ja mitä teki länsimaat? antoi kisoja ja sitoi itsensä kaasuputki liekaan. Ilman muuta Putte kuvitteli että hänellä on oikeus jatkaa eikä kukaan puutu
Kaikki historia on täyttä valhetta, minä en usko sanaakaa mitä minulle tungetaa, kun nykypäivän sanomatkin onjo täysin vääristelty ennakkoon, niinkui nämä wokeilut.
Hitlerin olisi pitänyt saada atomipommi. Olisi saatu 1-napainen maailmanjärjestys, eikä sen jälkeen enää mitään ongelmia.
PS ei ollut aiemmalta nimeltään Maalaisliitto. Keskustapuolue oli.