Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle-leikkauksia ajavat perussuomalaiset ovat hiljaa nyt Pariisin Olympialaisten aikaan

Vierailija
30.07.2024 |

Yle-leikkauksia ajavat perussuomalaiset ovat hiljaa nyt olympialaisten aikaan - eräät jopa haluavat Yleen lisää urheilua, mutta sen on oltava kotimaista. 

Joku ministeri ja pienen lapsen isä katseli olympialaisia ihan keskiyön jälkeen ja kirjoitti siitä muille. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse persuna en ole katsonut tai kuunnellut ainuttakaan olympiälähetystä.

Vierailija
2/8 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli poliitikko haluaa leikata YLE:n toiminnasta, niin miksi siitä ylipäänsä pitäisi viikottain puhua? Toivon poliitikoilla olevan muutakin mielessä ja muuta tehtäväksi. YLE:n budjettiin kajotaan jossain kohtaa, kun hallitus tekee valtion rahojen käytöstä päätöksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko, miten Yle liittyy siihen, että olympialaiser näyttää TV5? Vai pitikö vaan aanu aloittaa persuhoureunilla, niin kuin kunnon Yle-uskovainen vihervassarilokki?

Ahaa! Mun tv:stä olympialaiset näkyvät Yleltä, Yle Arenasta, TV5:ltä, Kutoselta, Eurosport 1:ltä ja 2:lta.

Vierailija
4/8 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Suomi on saanut monta mitalia?

Vierailija
5/8 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaikki ovat hiljaa, koska eduskunta on lomalla.

Seuraava Ylen hallintoneuvoston kokous on syyskuussa.

Ja sen leikkaus ryhmän työ on edelleen kesken.

Minkä takia teit aloituksen asiasta, josta mitään et tiedä.

Tottakai on hiljaista, kun eduskunta on lomalla syyskuun 9. päivään saakka.

Vierailija
6/8 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustajilla taitaa olla nyt kesäloma. Kesälomalla ei mietitä sitä miten valtion yhtiöitä kehitetään. Toki osa ministereistä pitää työåuhelinta käden ulottuvilla jos tulee joku hätätilanne johon pitää reagoita.

Vierailija
7/8 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse persuna en ole katsonut tai kuunnellut ainuttakaan olympiälähetystä.

En minäkään. Olen ollut tekemässä appiukon mökkisaunan remonttia melkein koko lomam

Ei ihmeemmin kiinnosta, paitsi yleisurheilun juoksulajit.

Vierailija
8/8 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa mistä? Että yhdeltä kanavalta tulee urheilua? Itsellä näkyy eurosportit ja max joka näyttää kaikki lajit, lisäksi 5 ja 6 näyttää myös paljon urheilua. Yleä en tarvitse välttämättä mihinkään. Jotain toki voi sieltä katsoa, ehkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi