Muutin pois suomesta, elämänlaatu parani huomattavasti
Kommentit (62)
Sepä olikin sekä sinun että Suomen onni. :)
Vierailija kirjoitti:
Sepä olikin sekä sinun että Suomen onni. :)
Yksi veronmaksaja vähemmän sinunkin tuille
Hienoa, että elämänlaatusi on parantunut.
Muista pysyä silloinkin pois Suomesta, jos sairastut vakavasti. Äläkä lähetä jälkikasvua Suomeen opiskelemaan. Kiitos.
T: veronmaksaja
Vierailija kirjoitti:
Muista pysyä silloinkin pois Suomesta, jos sairastut vakavasti. Äläkä lähetä jälkikasvua Suomeen opiskelemaan. Kiitos.
Toki lähetän. AP
Vierailija kirjoitti:
Mihin muutit?
Sveitsiin. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki lähetän. AP
Mutta täällä saa sen verran parempaa hoitoa että en todellakaan tulee suomen puoskareiden hoitoon
MInä taas olen uskomattoman jääräpäinen ja selittämättömän isänmaallinen, joten olen vapaaehtoisesti Suomessa ja hymyilen vastaantulijoille, juttelen ihan suodattamattomana kenelle hyvänsä, kun tilaisuus tulee,ja kehun ja joskus jopa suoranaisesti valehtelen asiat parempaan suuntaan. Ainoa asia, jota en kehu, on leikellyt ihmisten naamat.
Aloitus nro 455 765 887 aiheesta:
Muuttakaa pois Suomesta, niin ette ole puolustamassa sitä, ja Putler hymyilee.
Unohtamatta sitä, miten suomalaiset on muka perzeestä, luonto hirveä, elämä kauheaa ja edes kaloja ei voi syödä kun ne on saastuneita, vai miten se yksi trolli väittikään.
Nää varmaan kaikki muuttaa Ulkomaalle. Pääsisipä itsekin. Missä se edes on? Ei löydy karttapallolta.
Vierailija kirjoitti:
Terveydenhuolto - älä naurata🤣🤣🤣
Halvemmalla ja parempaa hoitoa saa mistä tahansa muualta!
Juu en tule!
Venäläiset huijaa ei tarvi muuttaa. Paitsi noi iranistit voi mennä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin muutit?
Sveitsiin. AP
siellä ei ainakaan halvempaa ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveydenhuolto - älä naurata🤣🤣🤣
Halvemmalla ja parempaa hoitoa saa mistä tahansa muualta!
Juu en tule!
Varsinkin Pietarista saa halvalla hoitoa. Maksaa vain kaalinpään.
Ulkomaalaiset onkii täällä minkä ehtii syö näitä kaloja pakastaa kuivattaa paistaa haukia nousee ministerit syö niitä.
Joo ihan hyvä päätös oli mullekkin. Jännitti lähteä mutta hyvä tuli. Ainoa mitä kaipaan on karkit ja karjalanpiirakat.
Äänestän silti vaaleissa. Eihän sitä tiedä jos lapset vaikka haluaa opiskella suomessa. On mulla asuntokin suomessa. Yritän pysytellä suomen uutisissa mukana vaikka aika hurjaa on meininki nykyäään.
Vierailija kirjoitti:
Joo ihan hyvä päätös oli mullekkin. Jännitti lähteä mutta hyvä tuli. Ainoa mitä kaipaan on karkit ja karjalanpiirakat.
Äänestän silti vaaleissa. Eihän sitä tiedä jos lapset vaikka haluaa opiskella suomessa. On mulla asuntokin suomessa. Yritän pysytellä suomen uutisissa mukana vaikka aika hurjaa on meininki nykyäään.
Ja silti nämä ulkomaille muuttaneet pyörii tällä palstalla koko ajan. Mahtavat olla muuttaneet tylsään paikkaan, kun joka päivä on aikaa tulla sanomaan, miten muualla on parempaa.
Ei yhtään epäilyttävää...
Parempi palkka, parempi ilmasto, pienempi verotus, ystävällisemmät ihmiset, halvempaa jne.