Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä tuota, että miten tuosta Coldplaystä nyt yhtäkkiä on tullut noin suosittu. En osaa nimetä yhtään niiden biisiä.

Vierailija
29.07.2024 |

Enkä tunnistaisi ulkonäöltä yhtään sen bändin jäsentä, en edes laulajaa. Jotain brittityylistä renkutusta niillä on, todella tylsää musiikkia jos ei ole jäänyt mitenkään mieleen, että ai niin, se hyvä biisi.

Kommentit (168)

Vierailija
21/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko ihmettelijät kuinka nuoria? :D

Kuuntelin parikymppisenä ja kuuntelen edelleen. Lemppareita Clocks, Fix You, Paradise, Yellow... 

Olin keikalla eilen, ja oli mahtava elämys. 

N43

Oon 51 ja kuulun siihen joukkoon joka ei tiedä yhtyeestä kuin nimen.

Eipä Coldpaly olekaan vanhusten ja eläkeläisten musiikkia. Varmaan kuuntelet jotain Erkki Junkkarista ainakin ikäsi perusteella. 

No voi hellanlettas sun kanssasi. Kyllä mulle nyt tuli lähes paha mieli.

Vierailija
22/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrän että on suosittu muuten sitä että jonkun keikan liput voi maksaa satoja euroja ja ne vielä ostetaan loppuun?

Köyhälle kaikki on kallista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coldplay on tasoa Radio Nova; tarpeeksi kauan renkutettu ihmisille, että luulevat että siitä pitää tykätä. Samaan sarjaan menee Ed Sheeran ja Sunrise Avenue.

Vierailija
24/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin parikymppisenä ja kuuntelen edelleen. Lemppareita Clocks, Fix You, Paradise, Yellow... 

N43

Eipä Coldpaly olekaan vanhusten ja eläkeläisten musiikkia. Varmaan kuuntelet jotain Erkki Junkkarista ainakin ikäsi perusteella. 

Arvasin oikein että olet mielisairas. Valitettavasti sille ei voi mitään.

Vierailija
25/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N43

No, minä olen 49v, ja esim. U2 en ole koskaan tykännyt, mielestäni se on myös täysin yliarvostettu ollut aina ja samoin Oasis, tylsää shaibaa mutta tiedän edes jonkun biisin mistä tunnistan että tää on se bändi. Tuota en. Kuten joku kuvaili, että hissimusaa. Yleensä isot bändit tunnistaa jostain vaikka ei olisi oman mielen mukaista musiikkia jota kuuntelee, en minäkään erityisesti kuuntele paljon mitään, mutta mitä nyt sattuu radiosta tai telkkarista tai netistä kuulla, niin yleensä ne isoimmat hitit tulee vastaan ja jää mieleen.

ap

Vierailija
26/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap oletko vajak'ki vai muuten tyhmä?? 

Sinähän se vajak'ki tunnut olevan, kommenttisi perusteella

Vierailija
27/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan Backstreet Boyskin, ja mitä näitä laulu-ja-tanssiryhmiä muita oli, todella suosittuja, mutta en pysty nimeämään yhtään minkään niiden piiseistä.

Kyllä mulla ainakin lähti heti soimaan päässä se yksi niiden biisi jota vieläkin usein soitetaan ties missä yhteyksissä kun luin tuon nimen, vaikka en ole erityisesti sitäkään bändiä koskaan kuunnellut. En minä sitäkään biisiä ole varma mikä sen nimi on, mutta tiedän melodian ja sanojakin, tulee jopa niiden tanssiliikkeitä mieleen. Mutta tuo Coldplay lyö ihan tyhjää, ei ala mikään musiikki tulemaan mieleen.

ap

Vierailija
28/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Arvasin oikein että olet mielisairas. Valitettavasti sille ei voi mitään.

Pakko kai se on uskoa kun coldplayfani sanoo kuten asiat ovat. Olet tosi suora ihminen.

Vierailija
29/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coldplayeilla on muutama ihan hyvä biisi, esim. Brian Enon tuottama Violet Hill. The Scientist ja Fix You ovat ihan mukavia biisejä. Ei ole suosikkiyhtyeitäni, mutta ei kyseessä ole mikään huono yhtye. Sentään kyseessä on rockyhtye. Kaiken maailman popparit, hiphopparit ja räppärit ovat pääsääntöisesti aivan kamalia.

Vierailija
30/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä osaan nimetä muutaman biisin, molemmat ihan kuunneltavia. Mutta siitä olen samaa mieltä että ovat yliarvostettuja. Enää pahempi esimerkki on Taylor Swift. Ja kuunteleeko ne kaikki keikkalipuista taistelevat edes tätä bändiä, vai menevätkö jonkun hypen mukana? 

Menee hypen mukana. Suuri yhdistävä tekijä.

Vierailija
31/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Erkki Junkkarinen? Mistä sinä edes kaivoit tuollaisen nimen? Sitä on kuunnellut ennemminkin meidän isovanhemmat. Kyllä minä olen ollut yläasteikäinen kasarin lopussa, eikä silloin mitään ikivanhoja paappoja kuunneltu jotka oli pinnalla joskus vanhempien lapsuudessa. Erkki oli näköjään 1929 syntynyt ja oli pinnalla 70-luvulla kun minä synnyin 1974, ei mun parikymppiset vanhemmatkaan sitä kuunnellut.

ap

Vierailija
32/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N43

N33

Se nyt vaan on kovin kädenlämpöistä. Jos sattuu kuuntelemaan radiota, en välttämättä vaihda kanavaa jos tulee. On se vaan silti...BLAAH.

Vierailija
33/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Coldplay on tasoa Radio Nova; tarpeeksi kauan renkutettu ihmisille, että luulevat että siitä pitää tykätä. Samaan sarjaan menee Ed Sheeran ja Sunrise Avenue.

Mikä sitten on hyvää musiikkia? Suomalainen on siitä kummallinen valittaja että kaikki on aina huonoa ja mikään ei ole hyvää. Laitan tähän pari kappaletta Billboard listan topkymmeniköstä viime viikolta. Molemmat lytättiin HS:n arvion jälkeen netin lukijakommenteissa. 

Chappell Roan - Good Luck Babe

Sabrina Carpenter - Espresso

Vierailija
34/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Coldplayeilla on muutama ihan hyvä biisi, esim. Brian Enon tuottama Violet Hill. The Scientist ja Fix You ovat ihan mukavia biisejä. Ei ole suosikkiyhtyeitäni, mutta ei kyseessä ole mikään huono yhtye. Sentään kyseessä on rockyhtye. Kaiken maailman popparit, hiphopparit ja räppärit ovat pääsääntöisesti aivan kamalia.

Coldplay ei ole rokkia nähnytkään.

Vierailija
35/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä. Mut vaikkei tietäisikään, niin paikalla oli pakko olla, koska siellä oli kaikki ja se on niin ihgua ja trendikästä. Paikalla mm  Minna ja Noora...

Vierailija
36/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun kuuntelen radiota, kuuntelen nimenomaan Novaa, ja tunnistan kyllä ehkä Ed Sheeranin, en ole ihan varma mutta Sunrise Avenuen kyllä tiedän, ja tiedän miltä laulaja näyttää ja olen hänet nähnyt telkkarissa jne.

ap

Vierailija
37/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että olet vähän vanhempaa kaartia. Tunnistit sentää suomalaisen tähtiartistin aikojen takaa. Voiko hänen tuotantoaan musiikiksi sanoa on toinen juttu.

Vierailija
38/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkiä 😂 eihän ne olekaan olleet suosittuja kuin lähes 30 vuotta. Musiikkimakuja on tietysti monia enkä itsekään osaa nimetä sellaisten bändien kappaleita joista en niin välitä. Mutta Coldplay kuuluu kyllä omiin suosikkeihin jo teinivuosista.

Vierailija
39/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on jäänyt mieleen se niiden Kraftwerkin Computer Love -kopio eli Talk. Joutuivat itsekin tunnustamaan, että selkeä kopiohan tämä on ja taisivat peräti lahjoittaa tuotot hyväntekeväisyyteen. Mitään muuta en muista.

Vierailija
40/168 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sitä kuuntelee kun Spotifyssa bändin hiteillä pari miljardia kuuntelukertaa.

Mutta joo, nostalgiaa liittynee enemmän kuin fanitusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi