En ymmärrä tuota, että miten tuosta Coldplaystä nyt yhtäkkiä on tullut noin suosittu. En osaa nimetä yhtään niiden biisiä.
Enkä tunnistaisi ulkonäöltä yhtään sen bändin jäsentä, en edes laulajaa. Jotain brittityylistä renkutusta niillä on, todella tylsää musiikkia jos ei ole jäänyt mitenkään mieleen, että ai niin, se hyvä biisi.
Kommentit (168)
En minäkään tajua, miten joku Arttu Wiskari on niin suosittu, en osaa nimetä yhtään hänen biisiään. Tai Haloo Helsinki tai Children of Bodom. Mutta se kertoo vain siitä, että minä pidän jostain muusta musiikista enkä juuri näistä. Ymmärrän kyllä, että makuja on monelnlaisia ja kaikkea musiikkia kyllä maailmaan mahtuu.
Mä osaan nimetä muutaman biisin, molemmat ihan kuunneltavia. Mutta siitä olen samaa mieltä että ovat yliarvostettuja. Enää pahempi esimerkki on Taylor Swift. Ja kuunteleeko ne kaikki keikkalipuista taistelevat edes tätä bändiä, vai menevätkö jonkun hypen mukana?
Vierailija kirjoitti:
En seuraa musiikkia mutta kesän 2005 hitti oli Speed of light. Se jäänyt mieleen koska oikeastaan lopetin sen musiikin seuraamisen lähes heti tämän jälkeen ja täytin 30. On siis tietynlainen nuoruuteni joutsenlaulu se biisi. 🥲
Tarkoitat varmaan Speed of Sound-kappaletta?
En minäkään. En ollut edes koskaan kuullut kyseisestä yhtyeestä ennen tätä viime viikkojen hypetystä. Ihan nevehööd.
Hesarin toimittajien suosikkiyhtye.
Muuten aivan ylihypetetty. Kuten OP sanoi, jos ovat soittaneet lähes 30 vuotta, mutta ei osaa sanoa yhtään biisiä, niin aikas turhaa.
Jotain kotimaisia on turha rinnastaa, niitä ei tunneta edes naaourikaupungeissa.
Mitä ihmettelemistä siinä on?
Tietenkään kaikki eivät kuuntele kaikkea musiikkia.
Kai se on joku joukkohysteria, että pitää mennä katsomaan kun muutkin kerran menee ettei ainakaan jäisi paitsi. Siksi ei lippuja riitänyt kaikille:(
Mietin etten tiedä yhtään Coldplayn kappaletta kun keikasta uutisoitiin isosti. Tarkoittanee vain sitä ettei yhtye kuulu musiikkilajeihin boita kuuntelen. Radiosoitoltakin olen säästynyt kun en kuuntele radiota.
Ootteko ihmettelijät kuinka nuoria? :D
Kuuntelin parikymppisenä ja kuuntelen edelleen. Lemppareita Clocks, Fix You, Paradise, Yellow...
Olin keikalla eilen, ja oli mahtava elämys.
N43
Coldplay on suosittu koska:
-Chris Martin on mukava, hyvännäköinen "naapurinpoika", useimpien naisten toivemies
-mammuttikonsertit ovat muotia, monet tykkäävät olla isossa laumassa
-ylikalliit liput antavat konsertille luksus-leiman, voi tuntea olevansa hyväosainen kun on hankkinut lipun. Sama efekti kuin kalliilla käsilaukulla tai golf-harrastuksella.
Ap oletko vajak'ki vai muuten tyhmä??
Olihan Backstreet Boyskin, ja mitä näitä laulu-ja-tanssiryhmiä muita oli, todella suosittuja, mutta en pysty nimeämään yhtään minkään niiden piiseistä.
Vierailija kirjoitti:
Hesarin toimittajien suosikkiyhtye.
Muuten aivan ylihypetetty. Kuten OP sanoi, jos ovat soittaneet lähes 30 vuotta, mutta ei osaa sanoa yhtään biisiä, niin aikas turhaa.
Jotain kotimaisia on turha rinnastaa, niitä ei tunneta edes naaourikaupungeissa.
Miksi Osuuspankki kommentoi tuollaisia aiheita?
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin parikymppisenä ja kuuntelen edelleen. Lemppareita Clocks, Fix You, Paradise, Yellow...
N43
Oon 51 ja kuulun siihen joukkoon joka ei tiedä yhtyeestä kuin nimen.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. En ollut edes koskaan kuullut kyseisestä yhtyeestä ennen tätä viime viikkojen hypetystä. Ihan nevehööd.
Vammaiest ja muuten mieleltään vajaat ovat älyltään sitä tasoa että ei ehkä haittaa Ime vaan sitä jortikkaasi ja kuuntele Paula Koivuniemeä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N43
Oon 51 ja kuulun siihen joukkoon joka ei tiedä yhtyeestä kuin nimen.
Eipä Coldpaly olekaan vanhusten ja eläkeläisten musiikkia. Varmaan kuuntelet jotain Erkki Junkkarista ainakin ikäsi perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vammaiest ja muuten mieleltään vajaat ovat älyltään sitä tasoa että ei ehkä haittaa Ime vaan sitä jortikkaasi ja kuuntele Paula Koivuniemeä samalla.
Onko kaikki coldplay-diggarit yhtä sympaattisia kuin sä?
Minä ymmärrän että on suosittu muuten sitä että jonkun keikan liput voi maksaa satoja euroja ja ne vielä ostetaan loppuun?
En seuraa musiikkia mutta kesän 2005 hitti oli Speed of light. Se jäänyt mieleen koska oikeastaan lopetin sen musiikin seuraamisen lähes heti tämän jälkeen ja täytin 30. On siis tietynlainen nuoruuteni joutsenlaulu se biisi. 🥲