Selostajakonkari laukoi todella pöyristyttävän kommentin suorassa lähetyksessä potkut
https://www.is.fi/olympialaiset/art-2000010593282.html
Tiedättehän millaisia naiset ovat, hengailevat ja meikkaavat, Ballard sanoi.
Kommentit (286)
Entä jos hän loukkaisi juuri sinua? Vaatisitko silloin ymmärrystä vaiko potkuja lyöntien kera?
Ai ne australiaisuimaritko täällä onkin öyhöttämässä ja puolustamassa potkuja?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos hän loukkaisi juuri sinua? Vaatisitko silloin ymmärrystä vaiko potkuja lyöntien kera?.
Tuon selostajan sanomisen tasoiset kommentit menee kyllä suoraan toisesta korvasta ulos. En mieti edes sekuntia, jos joku naisselostaja telkkarissa vitsailee jotain miehistä. Korkeintaan hymähdän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos hän loukkaisi juuri sinua? Vaatisitko silloin ymmärrystä vaiko potkuja lyöntien kera?.
Tuon selostajan sanomisen tasoiset kommentit menee kyllä suoraan toisesta korvasta ulos. En mieti edes sekuntia, jos joku naisselostaja telkkarissa vitsailee jotain miehistä. Korkeintaan hymähdän.
Onko joku naisselostaja telkkarissa vitsaillut miehistä?
Tiedämmekin jo vastauksen. Osa ihmisistä on ammattitaitoisia, osa ei.
Otin saikkua tuon kommentin takia.
t. tatuoitu ylipainoinen valkoihoislapseton vihervassari terttu mirjami hesasta
Vierailija kirjoitti:
Entä jos hän loukkaisi juuri sinua? Vaatisitko silloin ymmärrystä vaiko potkuja lyöntien kera?
Jos naisselostaja toteaisi samassa tilanteessa, että siinä taidetaan suorituksen jälkeen siirtyä sovalle ja juomaan kaljaa. Tai kiillottamaan urheiluvälineitä ja puhumaan paskaa. Niin naurahtaisin vain, että ehkäpä tai ehkä ei. Loukkaantuminen tämän tasoisista asiousta on ihan oma valinta. Herjaamista tai solvaamista se ei ole.
mt-potilaiden päästäminen internettiin oli virhe
samoin naisten äänioikeus
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia tilanteita varten se lääkäri on antanut teille naisille sen rauhoittavan lääkkeen reseptin. Ettei verenpaine nousisi pilviin ja tulisi psykoosia mitättömän pikkuasian takia.
Kiitos. Täytyy pyytää tällainen.
T. Ulkomaankuppaministeri
Potkut oli ylilyönti pikku kommentista, todennäköisesti saa mittavat korvaukset, jos ja kun riitauttaa asian. Huomautus olisi riittänyt ja jatkuvasta toiminnasta sitten potkut.
V..tu mitään pas..kaa, hulluksi on maailma mennyt. On suuret ongelmat nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hänelle siinä tilanteessa sanotaan, että tuo ei ollut asiallista, niin hän olisi voinut heti siinä samoin tein pahoitella huonoa sanavalintaa.
Juu, me ihmisethän ollaan kuin tietokone, osataan aina joka hetkessä tehdä tarkasti harkitut ja joka kulmalta punnitut toimenpiteet ja johtopäätökset muutamassa sekunnissa. Oletko itse täydellinen ja looginen joka hetki, myös erilaisten tunnelatausten ja tärkeiden tapahtumien keskellä?
Olisi ihan kohtuullista muistaa se ihmimillisyys myös muiden ihmisten suhteen.
Jos joku sanoo minun sanoneen asiatonta, niin osaan pysähtyä hetkeksi miettimään mitä minä sanoinkaan. Osaan pyytää anteeksi, jos sanoin jotain hölmöä. Ei se tuon vaikeampaa ole, ei tarvitse olla tietokone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vikahan ei siis ollut siinä että setä olisi ollut väärässä vaan siinä että setä oli oikeassa. Kuten niin monesti muulloinkin, suuremman rangaistuksen saa oikeassaolemisesta kuin väärässäolemisesta, kun tää nykyaika on aika isolta osin sitä että milloin mitäkin valetta kaupataan puoliväkisin totuutena.
Mistä se sinäkään tiedät mitä uimarit tekevät, naiset tai miehet, kun poistuvat pukuhuoneeseen? Itse olen tässä viime vuodet viettänyt kaiken liikenevän ajan uimahallilla ja toiminut aktiivisesti kisoissa toimitsijana, ja voin kertoa, että kukaan ei siellä syöksy meikkaamaan lajien välillä tai ennen palkinnonjakoa. Tai sen jälkeen.
Typerä kommentti selostajalta, minkä hänen kollegansa studiossa heti olikin kertonut. Jos ei itse hahmota, miten urheilijoista puhutaan arvostavasti, silloin on varmasti paras
Valitukset potkuista kannattaa laittaa Eurosportille. Se on firma joka tekee bisnestä. Jos työntekijä katsotaan epäkelvoksi bisneksen kannalta, hän menee vaihtoon. Minusta on lähinnä koomista, että täällä Suomessa mieltä pahoitetaan tällaisesta(kin) asiasta, joka ei vaikuta meidän kenenkään elämään yhtään mitenkään. Kyseistä selostajaa ei olla millään huutoäänestyksellä tai maalituksella pistetty ulos, vaan Eurosportin päätöksellä. Näin se menee.
Vierailija kirjoitti:
Potkut oli ylilyönti pikku kommentista, todennäköisesti saa mittavat korvaukset, jos ja kun riitauttaa asian. Huomautus olisi riittänyt ja jatkuvasta toiminnasta sitten potkut.
Eihän se saanut potkuja.
Kyllä on naiset vauvoja nykyään, säälittäviä pikku paskoja.
Kysymys kuuluu milloin miehet saa tästä pelleilystä tarpeekseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hänelle siinä tilanteessa sanotaan, että tuo ei ollut asiallista, niin hän olisi voinut heti siinä samoin tein pahoitella huonoa sanavalintaa.
Juu, me ihmisethän ollaan kuin tietokone, osataan aina joka hetkessä tehdä tarkasti harkitut ja joka kulmalta punnitut toimenpiteet ja johtopäätökset muutamassa sekunnissa. Oletko itse täydellinen ja looginen joka hetki, myös erilaisten tunnelatausten ja tärkeiden tapahtumien keskellä?
Olisi ihan kohtuullista muistaa se ihmimillisyys myös muiden ihmisten suhteen.
Jos joku sanoo minun sanoneen asiatonta, niin osaan pysähtyä hetkeksi miettimään mitä minä sanoinkaan. Osaan pyytää anteeksi, jos sanoin jotain hölmöä. Ei se tuon vaikeampaa ole, ei tarvitse olla tietokone.
Siis jos kuka tahansa sanoo sinun sanoneen jotain asiatonta, lopetat työsi jota tuhannet ihmiset seuraavat realiajassa ja alat miettimään hänen mielipidettään? Tuskinpa vaan😅 🥵Hyvä se on tietysti jälkikäteen moralisoida.
Ei tosiaan tarvitse olla tietokone että osaa asettaa asioita vähän kontekstiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia tilanteita varten se lääkäri on antanut teille naisille sen rauhoittavan lääkkeen reseptin. Ettei verenpaine nousisi pilviin ja tulisi psykoosia mitättömän pikkuasian takia.
Kiitos. Täytyy pyytää tällainen.
T. Ulkomaankuppaministeri
Eli myönnät itsekin wokepellejen olevan samalla tasolla persuministerin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ai ne australiaisuimaritko täällä onkin öyhöttämässä ja puolustamassa potkuja?
Täällä olemme. Mitä sinulla on meitä vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on naiset vauvoja nykyään, säälittäviä pikku paskoja.
Miehillähän tämä tunteisiin meni :D
Kyllähän Ylen naistoimittajakin puhui Seksi-Ollista fudiksen em-kisoissa tarkoittaen Olivier Giroudia - eikä kukaan reagoinut. Ehkä tässä olisi anteeksipyyntö riittänyt. Aika pienistä asioista tulee nykyään kenkää, mutta kaiken maailman Vilenit ja Hakkaraiset saa puuhailla mitä haluavat ilman vastuuta.
Ei ole reilua.wokessa mikään ei ole reilua.Kaikki toivoni on suursodan alkamisessa.Aika puhdistaa ilmapiiriä.