Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selostajakonkari laukoi todella pöyristyttävän kommentin suorassa lähetyksessä potkut

Vierailija
29.07.2024 |

https://www.is.fi/olympialaiset/art-2000010593282.html

Tiedättehän millaisia naiset ovat, hengailevat ja meikkaavat, Ballard sanoi.

Kommentit (286)

Vierailija
281/286 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boomerimainen kommentti, tuohon ajatusmaailmaan ei koulutukset pure. Setämies ajattelee yhä kuten 60-luvulla ajateltiin.

Ai eikö naiset meikkaile ja hengaile enää? Kyllä minä ainakin noita vielä ostarin nurkilla näen. Eniten huvittaa miten herkkiä naiset nykysin on. Mitään ei voi sanoa kun pitää pöyristyä ja höyristyä. Suurin turn-off naisessa on huumorintajuttomuus, sitä teiltä ei näytä löytyvän.

Minä näin huumeveikkoja ostarin liepeillä. Sekö on sit sitä, mitä miehet tekevät? Yleisesti.

Vierailija
282/286 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en alkuunkaan usko siihen, että selostaja sanoi tuon kommentin pahantahtoisuuttaan tai siihen, että hänen tarkoituksenaan oli alentaa naisia, sillä jos tuosta olisi ollut kyse niin hän olisi saanut kenkää jo vuosia sitten, sillä ei tämä nykyinen linja ole tänä vuonna syntynyt.

Uskon, että tarkoitus oli heittää hauska kevennys, joka kääntyi sitten kohtalokkaaksi ja kenkää tuli. Toivottavasti tuo nyt helpottaa niitä, jotka loukkaantuivat viimeistä hermosoluaan myöten tästä pöyristyttävästä kommentista jonka rinnalla pahemmatkin sanat ovat vain henkäyksiä tuulessa. 

Minusta oikea ratkaisu olisi ollut varoitus, mutta epäilemättä se ei olisi riittänyt niille joiden mielestä kommentti oli mitä törkein ja loukkaavin.

Olen sitä mieltä, että maailma ei mene parempaan suuntaan näillä, se luo vain pelon ilmapiiriä ja mitä monimutkaisempaa monimuotoisesta "sopivuuskielestä" tehdään, sitä todennäköisemmin se potkukynnys ylittyy tulevaisuudessa yhä useammalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/286 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boomerimainen kommentti, tuohon ajatusmaailmaan ei koulutukset pure. Setämies ajattelee yhä kuten 60-luvulla ajateltiin.

Ai eikö naiset meikkaile ja hengaile enää? Kyllä minä ainakin noita vielä ostarin nurkilla näen. Eniten huvittaa miten herkkiä naiset nykysin on. Mitään ei voi sanoa kun pitää pöyristyä ja höyristyä. Suurin turn-off naisessa on huumorintajuttomuus, sitä teiltä ei näytä löytyvän.

Mutta kun tuossa ei ollut mistään huumorista kyse. Pelkkää alentuvaa dissaamista. Ei tuo kerro naisiat mitään. Vain ja ainoastaan siitä selostajasta. 

Ps. me naiset emme niitä potkuja antaneet. Työnantaja teki sen. Tai siis hyllytti.

Naisten reaktio sen teki.

Lumipallot.

Vierailija
284/286 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en alkuunkaan usko siihen, että selostaja sanoi tuon kommentin pahantahtoisuuttaan tai siihen, että hänen tarkoituksenaan oli alentaa naisia, sillä jos tuosta olisi ollut kyse niin hän olisi saanut kenkää jo vuosia sitten, sillä ei tämä nykyinen linja ole tänä vuonna syntynyt.

Uskon, että tarkoitus oli heittää hauska kevennys, joka kääntyi sitten kohtalokkaaksi ja kenkää tuli. Toivottavasti tuo nyt helpottaa niitä, jotka loukkaantuivat viimeistä hermosoluaan myöten tästä pöyristyttävästä kommentista jonka rinnalla pahemmatkin sanat ovat vain henkäyksiä tuulessa. 

Minusta oikea ratkaisu olisi ollut varoitus, mutta epäilemättä se ei olisi riittänyt niille joiden mielestä kommentti oli mitä törkein ja loukkaavin.

Olen sitä mieltä, että maailma ei mene parempaan suuntaan näillä, se luo vain pelon ilmapiiriä ja mitä monimutkaisempaa monimuotoisesta "sopivuuskielestä" tehdään, sitä todennäköisemmin

No ketkä tässä on myt loukkaantuneet viimeistä hermosolua myöten? Tässä ketjussa lähinnä selostajan puolesta on loukkaannuttu. 

Vierailija
285/286 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun tuossa ei ollut mistään huumorista kyse. Pelkkää alentuvaa dissaamista. Ei tuo kerro naisiat mitään. Vain ja ainoastaan siitä selostajasta. 

Ps. me naiset emme niitä potkuja antaneet. Työnantaja teki sen. Tai siis hyllytti.

Naisten reaktio sen teki.

Lumipallot.

Missä ja ketkä naiset siihen reagoi? Oliko joku mielenilmaus jossakin?

Vierailija
286/286 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajalta naurettava ja typerä kommentti.

Arvokisoihin osallistuvat uimarinaiset eivät mene kisan jälkeen meikkaamaan ja hengailemaan.

Tässä Sarah Sjöström ja kaksi muuta mitalistia tänään palkintojenjaossa, joka tapahtuu yleensä 20-30 minuuttia kisan jälkeen.

https://media.gettyimages.com/id/2164059212/photo/swimming-olympic-game…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä